Internet: optimalen prodajni kanal
Kako se odločiti za izbiro prodajne poti za vaš izdelek ali storitev, ki bi zahtevala kar najmanj finančnih investicij in z njimi povezanih tveganj? Odločite se za prodajo preko spleta.
Če je bila še pred desetletjem spletna prodaja razmeroma nepopularna pa je danes povsem drugače. V lanskem letu je spletni nakup tako opravilo že več kot 40 % Slovencev. Na skupnem evropskem trgu bo do leta 2015 preko spleta nakupovalo že 50 % ljudi.
Spletna prodaja še zdaleč ni omejena na panogo. V prejšnjem letu se je v virtualnih košarah Slovencev znašlo vse od oblačil, turističnih nastanitev, gospodinjskih aparatov, vstopnic, knjig, revij do računalniške opreme.
Trgovina na spletu podjetju prinaša vrsto koristi, kot na primer:
· Nizki stroški vzpostavitve
· Geografska neomejenost
· Prodaja 24 ur na dan
· Pridobivanje novih kontaktov
· Neposredni pregled nad prodajnimi aktivnostmi
· Zasledovanje celotnega nakupnega procesa
Želite odpreti spletno trgovino in ne veste kje začeti? Pomagate si lahko z našim seminarjem:
http://data.si/izobrazevanja-dogodki/placljiva-izobrazevanja/spletna-trgovina-kaj-potrebujem/
Avtor: Jan Kreuzer, DATA d.o.o