O-STA

Japonski red na področju tiskanja

Ljubljana, Slovenija, oktober 2013

Konica Minolta je zgled uspešnega japonskega podjetja z bogato tradicijo in poslovno kulturo, ki se je ne bi sramovala nobena uspešna družba. Strokovnjaki s področja tiskanja, upodabljanja in upravljanja dokumentov so namreč odlično opravili prehod v svet digitalnega tiskanja in tiskalniških storitev, s katerimi danes razvajajo svoje stranke.

Letos mineva prvo desetletje odkar sta se družbi Konica in Minolta združili v skupno podjetje. Minolta je bila sicer že od leta 1991 prisotna tudi v Sloveniji, podjetje pa se je ukvarjalo predvsem s prodajo in vzdrževanjem fotokopirnih aparatov ter tiskalnikov. Pospešeno uvajanje digitalizacije v poslovanje podjetij je korenito spremenilo tudi tiskalnike in večopravilne naprave, saj so se te s pomočjo napredne programske opreme in lokalnih omrežij še tesneje povezale s poslovnimi procesi in dokumentnimi tokovi. Konica Minolta je zato razvila lastno programsko opremo za upravljanje dokumentov v podjetjih, svojim strankam pa ponudila vrsto storitev s področja svetovanja pri organizaciji in optimizaciji tiskalniškega in dokumentnega okolja.

Danes Konica Minolta strankam nudi ene najbolj celovitih rešitev s področja upravljanja dokumentov, saj temeljito pokriva področje tiskanja, skeniranja, arhiviranja, indeksiranja ter pretvorbe dokumentov ter njihove udeležbe v procesih upravljanja z dokumenti. Hkrati Konica Minolta svojim strankam nudi storitve IT-podpore in upravljanja vsebin (ECM), saj se zaveda, da lahko le celovita ponudba rešitev in storitev gradi dolgotrajen poslovni odnos s stranko.

Konica Minolta je razvila tudi lastno programsko opremo za zajem podatkov Document Navigator. Ta ima integriran pogon optičnega prepoznavanja družbe Abbyy, ki se odlično obnese pri optičnem prepoznavanju dokumentov v vseh svetovnih jezikih.

Tiskalniški Olimp

Danes se lahko Konica Minolta pohvali z največjim tržnim deležem v segmentu poslovnih večopravilnih naprav (27%). Na področju barvnih in črno-belih sistemov, namenjenih tiskanju v profesionalnih okoljih, kot so grafična industrija, tiskarne ipd. pa se lahko podjetje pohvali s kar 92-odstotnim tržnim deležem.

Prav Konica Minolta je v tiskalniški svet vpeljala koncept optimiziranih tiskalniških storitev, ki podjetjem omogoča znižanje stroškov na področju pisarniške komunikacije. Kombinacija upravljanja tiskanja, kopiranja in skeniranja namreč v praksi prinaša prihranke v višini med 20 in 30%. Nekatera velika domača podjetja so na ta način dosegla več kot sto evrskih tisočakov letnega prihranka. Med podjetji, ki so jih storitve Konica Minolta OPS prepričale, so tudi Gorenje, Petrol, Savatech, Alpina, Trimo, Zavarovalnica Tilia, Banka Slovenije, Savske Elektrarne, Eti, Droga Kolinska, Avtocommerce, Žito, Lidl, Erste Group, BMW, MOL in druga. Konica Minolta konkurenčno prednost dosega na račun celovite pogodbe, ki na področju storitev upravljanja tiskanja zajema vse stroške vzdrževanja aparatov in po potrebi tudi papir. S tem v podjetjih prevzame vso skrb za potrošne materiale, redne in izredne servise ter vzdrževanje. Kot globalno podjetje Konica Minolta podjetjem nudi centralizirane pogodbe za upravljanje tiskanja v regiji ali globalno, kar mednarodnim družbam omogoča še dodatne prihranke.

Posel so ljudje

Filozofija družbe Konica Minolta je ustvarjanje nove vrednosti - za stranke, podjetje, zaposlene, skratka vse, ki so kakor koli povezani s Konico Minolto. Gre za inovativno podjetje, ki si prizadeva ustvarjati prepričljive rešitve in storitve na področju upravljanja dokumentov ter povezanih naprednih tehnologij. Rezultat so visoko učinkoviti in varni izdelki ter storitve. Podjetje ponuja več storitev s področja optimizacije stroškov, rešitve zajema pošte in skeniranja, ki vključujejo tako večopravilne naprave kot tudi portal Microsoft SharePoint. Pri razvoju aplikacij, procesov in dokumentnih tokov se Konica Minolta Slovenija povezuje s priznanimi in uveljavljenimi slovenskimi partnerji. Konica Minolta Slovenija danes zaposluje 42 ljudi, pri čemer 15 servisnih ter IT tehnikov in inženirjev skrbi za kar najhitrejše odzivne čase in zadovoljstvo strank.


Dodatne informacije:
M
atjaž Babnik
Tržne komunikacije / Marketing Communications
Konica Minolta Slovenija, d.o.o.
Letališka Cesta 29, 1000 Ljubljana

T: +386 (0)1 568 05 11
M: +386 (0)31 683 331
ePošta: Matjaz.Babnik@konicaminolta.si,
Splet: www.konicaminolta.si