O-STA

7 nasvetov za boljši spletni nastop

Pojavnost podjetja na spletu je danes nepogrešljiva. Na spletu se nahajajo vaši potencialni kupci, zato je nujno, da jih že na spletu prepričate, da ste vi prava izbira. Četudi niste marketinški guru, lahko z upoštevanjem naslednjih napotkov, izboljšate vas spletni nastop.

1. Bodite dosledni in redno posodabljajte vaše spletne vsebine

Mislite, da ste naredili vse, s tem ko ste vzpostavili spletno stran ter odprli Facebook stran? Dnevi statični spletnih strani so minili, vašo spletno stran ter profile na socialnih omrežjih redno - dnevno posodabljajte. To bo pritegnili obiskovalce, da se redno vračajo na vaše spletne kanale, poleg tega pa redno dodajanje vsebine pripomore tudi k boljši organski poziciji v iskalnikih.

2. Bodite koristni

Redno posodabljanje vsebine ni dovolj. Vsebina, ki jo dodajate na splet, naj bo koristna za vaše uporabnike. Uporabnikom ponudite rešitev za njegove težave. Naj postane vaša spletna stran prva, na katero se bodo uporabniki spomnili ob iskanju določenih informacij.

3. Bodite verodostojni

Vsebina, ki jo objavljajte naj bo verodostojna. V vsebino vključite tudi osebne izkušnje iz vašega podjetja, s katerimi se bodo uporabniki poistovetili.

4. Vključite čustva

Verjetno že veste, da marketing temelji na čustvenem nagovoru ljudi. Torej to izkoristite tudi vi v vaši komunikaciji. Vzpostavite pristno čustveno vez z vašimi kupci in tako prehitite konkurenco.

5. Najdite svojo ciljno skupino

Vašo spletno komunikacijo usmerite tja, kjer se nahaja vaša ciljna skupina. Ne glede nato, kako dobro vsebino ste pripravili, koliko časa ste porabili za najboljši nagovor, je to lahko sizifovo delo, če niste izbrali kanala, ki vas pripelje do vaše ciljne skupine. Raziščite kje se nahaja vaša ciljna skupina na spletu - so to forumi, je to Facebook, mogoče LinkedIn. Izberite pravo spletno orodje za vašo dejavnost.

6. Oglašujte

Verjetno ste sedaj pomislili kje pa imam denar za oglaševanje. Ampak za oglaševanje ni potrebno porabiti velike vsote denarja. Uporabite socialna omrežja in ciljno usmerjeno oglaševanje s katerim boste dosegli vašo ciljno skupino. Usmerite se na vašo ciljno skupino in oglase na socialnih omrežjih prilagodite njej.

7. Povej, ne prodajaj

Ljudje imamo radi zgodbe. Vašo predstavitev storitev ali izdelkov zavijte v zgodbo, ki jo bodo ljudje z veseljem prebrali ter delili dalje. Seveda, vsa podjetja želijo prodati in zaslužiti, a naj vaša spletna stran ali nastop na socialnih omrežjih ne bo preveč vsiljiv.

Pripravila Alenka Bizilj, DATA

http://data.si/blog/2013/10/29/7-nasvetov-za-boljsi-spletni-nastop/