O-STA

Kako lahko podjetniki uporabljajo Twitter?

Družbena omrežja morate uporabljati, če se želite resno lotiti podjetništva. Twitter je eden izmed najhitreje rastočih družbenih omrežij, zato smo zbrali nekaj nasvetov, kako lahko podjetniki uporabljajo Twitter.

1. Določite namen, cilje in strategijo.

Uporaba družabnih omrežij mora biti vključena v vaš marketinški načrt. Odločiti se morate za vaš cilj in kakšno naj bo glavno sporočilo, ki ga boste posredovali preko Twitterja. Pri tem vedno imejte v mislih, kdo je vaša ciljna skupina in kaj bi vaše potencialne kupce najbolj pritegnilo. Oblikujte novice, ki bodo za njih koristne.

2. Naredite si račun. Naredite si lahko račun kot fizična oseba ali kot podjetje.

Najlažji način, da spoznate Twitter je, da ga pričnete uporabljati. Vaša objava ("tweet") je omejena 140 znakov. Na Twitterju lahko sledite objavam oseb, ki so za vas zanimive in drugi lahko sledijo vam. Vaš cilj je, da pridobite veliko "kvalitetnih" sledilcev.

Če vam je objava druge osebe všeč, jo lahko tudi vi objavite, t.i. "retweet". Pri tem lahko uporabite @. Lahko pa tudi preprosto pokažete, da vam je objava všeč s klikom na zvezdo.

Vaš Twitter račun naj bo čimbolj privlačen in prepoznaven, zato uporabite dobro profilno sliko ali logo podjetja.

3. Ključne besede.

Določite dobre ključne besede, ki označujejo vašo dejavnost in po katerih želite, da bi vas kupci našli med brskanjem po spletu. Ko boste v "tweetu" uporabili ključno besedo pred njo postavite #. V vsaki objavi uporabite največ dva #.

4. Sporočite vsem, da uporabljate Twitter.

Ob pošiljanju e-mailov ali drugi komunikaciji s strankami sporočite vaše Twitter ime (npr @Data_doo), da vam bodo lahko stranke še naprej sledile.

5. "Tweetajte" ob točno določenem času.

Vsa družabna omrežja vsebujejo ogromno informacij, poleg tega Twitter je eden izmed najhitrejših družabnih omrežij, zato je potrebno paziti, kdaj boste "tweetali. Najboljši čas je zjutraj, ko ljudje pridejo v službo, med kosilom okoli 12. ure ter zvečer po 8. uri.

Vprašajte za nasvet

Zelo pomembno je, kakšne ključne besede uporabljate, kakšna je vaša vsebina objav in kako ste povezani z ostalimi družbenimi omrežji ter vašo spletno stranjo. Z družabnimi omrežji je lahko zgraditi široko mrežo potencialnih kupcev, vendar to zahteva temeljit premislek, strategijo ter veliko časa. Če potrebujete nasvet, se obrnite na naše marketinško svetovanje ali obiščite izobraževanje Marketinški načrt in uspešen trženje na spletu.

http://data.si/blog/2014/02/06/kako-lahko-podjetniki-uporabljajo-twitter/