O-STA

Kaj barve vaših oblačil povedo o vas?

Za poslovni sestanek, poslovni dogodek ali poslovno zabavo dlje časa razmišljate o tem, kaj bo oblekli. Vendar ni pomembna samo vrsta oblačila, temveč tudi njihova barva. Kaj barva vaših službenih oblačil pove o vas?

Glede na raziskavo "CareerBuilder-ja", ki je vključevala 2,099 oseb, sta najboljši barvi za poslovna oblačila črna in modra. Najslabša izbira je oranžna barva. Kaj o vas sporoča posamezna barva?

Črna

Barva, ki sporoča, da ste rojeni vodja, izraža glamur in prefinjenost. Osebe, ki se oblačijo v oblačila črne barve, so resni in ostali jih dojemajo kot take.

Modra

Ena izmed najboljših barv za poslovna oblačila izraža zaupanje in samozavest. Sporoča, da ste odlično delujete v timu.

Siva

Siva oblačila izražajo neodvisnost in tudi izolacijo v delu z drugimi. Odražajo, da najraje delate sami, kar ni nujno slaba lastnost, če hkrati pokažete svojo samozavest. Siva je nekakšna osamljena barva in daje vtis, da ste individualist, ki zna razmišljati s svojo glavo.

Bela

Bela oblačila lahko izražajo organiziranost, vendar lahko izpadete tudi kot dolgočasni in nesamozavestni. Če se nameravate udeležiti dogodka, kjer bodo ostali oblečeni v žive barve, boste v belem izstopali.

Rjava

Zemeljski toni barv izražajo toplino, varnost in zanesljivost.

Rdeča

Če želite nekoga impresionirati, se oblecite v oblačila rdeče barve. Pogum in energija bosta vaša glavna sopotnika.

Rumena, zelena, oranžna in vijolična

Za vse kreativce, ki radi vzbujate pozornost, so vam oblačila teh barv pisana na kožo. Vendar če želite izpasti kot zaupanja vredna oseba, se raje odločite za kakšno drugo barvo. Če se udeležujete zabave, pa so prava izbira za vas.

Za pravo barvo oblačil se odločite glede na to, kakšen vtis želite pustiti. Verjemite, da psihologija barv res vpliva na mnenje ljudi tudi na ostalih področjih življenja.

Če se pogosto udeležujete družabnih dogodkov, ker želite pridobiti kupce vaših proizvodov ali storitev, se udeležite brezplačnega izobraževanja Kako pridobiti in zadržati kupca ter marketinški načrt.

Pripravila Maja Bohar