O-STA

Kako sprejemati stranke?

Vsi zaposleni v vašem podjetju se morajo zavedati, da lahko prvi vtis naredite samo enkrat. Tisti, s katerimi se kupec najprej sreča, vplivajo na njegov vtis o celotnem podjetju. Kakšen je poslovni bonton pri sprejemu stranke?

Prve osebe, s katerimi stranka naveže stik so večinoma uslužbenci za okenci, vratarji ali receptorji. Ne glede na to, kakšna je organizacija, si v podjetju nikakor ne smete privoščiti, da bi stranka "izgubljeno" tavala naokrog in iskala osebo ali prostor, kamor je namenjen. Zato prostore opremite z razumljivimi smerokazi in napisi na vratih.

Ko komunicirate s stranko, morate biti posebej previdni. S svojim obnašanjem vplivate na podobo podjetja, ustvarjate prvi vtis o podjetju in poslovanju, vplivate na mnenje o vaših zaposlenih, ustvarjate vzdušje, vplivate na oblikovanje zaupanj in izkazujete spoštovanje. Zaposleni naj se ne kličejo po hodnikih, osebje se naj tiho pogovarja. Izredno pomembno pa je, da vsi pozdravijo gosta.

Pri komuniciranju s stranko upoštevajte naslednja pravila.

1. Rokujte se.
2. Stranko vikajte.
3. Ne blatite vodstva ali sodelavcev.
4. Ne pogovarjajte se o osebnih zadevah ali drugih strankah.
5. Ne dajajte informacij o poslovanju podjetja.
6. Ne reagirajte na prilizovanje.

Za več znanja o tem, kako ravnati s kupci, se udeležite brezplačnega izobraževanja Kako pridobiti in zadržati kupca ter marketinški načrt.

Pripravila Maja Bohar

http://data.si/blog/2014/05/29/kako-sprejemati-stranke/