O-STA

BREZPLAČEN SEMINAR: Elektronski račun + papirni račun = dva arhiva! Ali ne?

Ljubljana, Slovenija, junij 2014

Podjetja uporabljajo pri poslovanju vse več dokumentacije. Ker je nekaj dokumentov v papirni obliki, nekaj pa v elektronski, lahko prihaja do zamud pri obdelavi, dolgotrajnega iskanja in čakanja na potrditve.

Preberite študijo primera, kako so se izziva velike količino dokumentacije lotili v pisarni izvršitelja Marijana Hojsa. Več kot 52.000 primerov letno, mnogi med njimi pa vsebujejo več kot 100 dokumentov, ter potreba po natančnem spremljanju poslovnih dogodkov in rokov. Z elektronskim arhivom prihranijo čas in denar!

Študijo si prenesite tukaj.

O tem, kako rešiti številne težave pri hkratnem obdelovanju papirnatih, elektronskih in e-poštnih dokumentov boste več izvedeli na brezplačnem seminarju, ki ga prirejamo skupaj z Microsoft Slovenija! Pridružite se nam v torek, 17. junija v Ljubljani!

BREZPLAČEN SEMINAR: Elektronski račun + papirni račun = dva arhiva! Ali ne?

Izvedeli boste, kako si organizirati dokumentne poti v podjetju, kako učinkovito organizirati uporabo papirnatih in elektronskih dokumentov in katere funkcije vam omogočajo najsodobnejše pisarniške rešitve, ki jih že uporabljate. Izvedeli boste, da ne potrebujete dragih rešitev!

Preberite program seminarja in se prijavite!

Veselimo se srečanja z vami.

Želimo vam uspešno poslovanje!


Dodatne informacije:
Matjaž Babnik
Vodja marketinga
Konica Minolta Slovenija / Konica Minolta Hrvatska
Konica Minolta Slovenija, d.o.o.
Letališka Cesta 29, 1000 Ljubljana

T: +386 (0)1 568 05 11
M: +386 (0)31 683 331
ePošta: Matjaz.Babnik@konicaminolta.si,
Splet: www.konicaminolta.si, www.konicaminolta.hr