O-STA

Na Facebooku možen nadzor nad prikazovanjem oglasov

Facebook bo uporabnikom omogočil dostop do več informacij o oglasih, ki se jim prikazujejo. Torej boste lahko onemogočili prikazovanje oglasnih sporočil, ki jih ne želite videti. Oglaševanje bo postalo bolj natančno ciljano.

Oglaševalci bodo imeli od natančnega ciljanega oglaševanja več koristi, saj bodo oglasi prikazani tistim, ki mu je to v interesu. Novo orodje bo uporabniku pojasnilo, zakaj se mu prikazuje določeno oglasno sporočilo in mu omogočilo dodajati ali odstranjevati zabeležene interese. Kmalu bodo pri izbiri interesov začeli uporabljati tudi podatke, kaj uporabniki počnejo na spletu in ne samo na Facebooku. Pri tem dodajajo možnost, da se boste lahko sami odločili, če naj to počnejo ali ne.

Poteza je pozitivno sprejeta, saj imajo uporabniki možnost nadzora nad tem, kako se uporabljajo informacije o njih v oglaševanju. Nekateri pa kljub temu opozarjajo, da na Facebooku ne objavljajte osebnih informacij, saj ta uporablja vse več podatkov o uporabnikih.

V naslednjih tednih bo ta novost vključena v ZDA, nato pa še na drugih trgih po svetu.

http://data.si/blog/2014/06/13/na-facebooku-mozen-nadzor-nad-prikazovanjem-oglasov/