O-STA

Ali vsebinski marketing lahko konkurira oglaševanju?

Mnogi strokovnjaki za marketing se strinjajo, da se dnevi tradicionalnega oglaševanja, t.j. oglaševanja, kot smo ga poznali do sedaj, vedno bolj iztekajo. Skratka, mnenja o tem, da tradicionalno oglaševanje za boljšo uporabniško izkušnjo enostavno ni več dovolj, so vedno pogostejša.

Gre predvsem za pojmovanje oglaševanja v smislu, da pritegne uporabnikovo pozornost in ga "preusmeri" k nakupu oglaševanega izdelka ali storitve. In v čem je vsebinski marketing (kaj je že to?) boljši od oglaševanja?

Razlikujeta se že v ciljih

Če je pri tradicionalnem oglaševanju glavni cilj, kateremu je podrejeno tudi vse drugo, prodaja izdelka s pogosto vsiljivim tonom, vsebinski marketing s čim bolj avtentičnimi informacijami želi na svojo stran pridobiti kupca.

Temelji na medsebojnem zaupanju, brez da bi "pritiskal" na uporabnika, kar se izkaže v zvestejšem krogu strank.

Manjši stroški

Stroški oglaševalskih kampanj v različnih medijih lahko dosežejo astronomske višave, kar v času gospodarskega okrevanja za večino podjetij ne more biti več samoumevno.

Po drugi strani vsebinski marketing ne zahteva tolikšnega vložka, čeprav se proračuni za ta tip trženja vztrajno večajo. S pomočjo npr. družbenih omrežij in blogov, ki ne zahtevajo velikega finančnega vložka, lahko razširite vsebine precej dlje, kot pa s tradicionalnimi oglaševalskimi metodami.

Več zainteresiranih

Če se tradicionalno oglaševanje trudi oblikovati uporabnikovo izkušnjo na internetu, želi vsebinski marketing postati "zgolj" del le-te. Uporabnike pritegnejo vsebine, kjer lahko aktivno sodelujejo ali jih celo sooblikujejo.

Veliko uspešnejše pa vsebine postanejo že s pametno SEO optimizacijo oziroma optimizacijo ključnih besed, katere uporabniki pogosto vtipkajo v spletne brskalnike.

Učinkovitejše spoznavanje ciljne skupino

Da stranke oziroma uporabnike pritegnete k sodelovanju je že bilo govora v prejšnjem odstavku. Aktivno sodelovanje oziroma interakcija, bodisi preko preproste podpore strankam bodisi preko izražanja mnenj, pomeni, da boste svojo ciljno skupino precej bolje spoznali kot sicer.

In ko dobro spoznate ciljno skupino, lahko interesom in potrebam uporabnikov prilagodite svoje produkte!

Če si želite izvedeti več, kako biti prisoten na svetovnem medmrežju, vam močno priporočamo obisk seminarjev Kako uspešno tržimo na spletu in Spletna stran TO GO.

http://data.si/blog/2014/08/05/ali-vsebinski-marketing-lahko-konkurira-oglasevanju/