O-STA

Česa ne smete početi, če želite sodelovati z Googlom?

Google AdWords je postala nepogrešljiva storitev na področju prisotnosti oziroma oglaševanja na spletu, katere se bolj ali manj uspešno poslužuje na tisoče podjetij. Tudi na tem področju obstajajo določena pravila, katerih se morajo držati tisti, ki želijo sodelovati z Googlom.

V tokratnem članku se osredotočamo na skupek dejanj, ki se obravnavajo kot prepovedano ravnanje.

Zavajanje in prikrivanje ter predstavljanje napačnih podatkov

Sem spadajo oglasi, ki uporabnike pozivajo k nakupu, a jim obenem ne ponujajo popolnih informacij o oglaševanem izdelku ali storitvi.

Nadalje ne morete oglaševati z oglasi, ki zavajajo z lažnimi ali nepopolnimi informacijami o vašem podjetju, izdelkih in/ali storitvah podjetju. Primer takih oglasov so oglasi o čudežnih izdelkih, ki obljubljajo nerealno izgubo telesne teže v še bolj nerealnem času.

Neodgovorno zbiranje podatkov in njihova zloraba

Googlovi partnerji v oglaševanju ne smejo nedovoljeno zbirati in seveda uporabljati podatkov uporabnikov (še posebej so občutljivi npr. podatki o kreditnih karticah). Kaznivo je seveda tudi poskušati prelisičiti Googlove postopke pregledovanja.

Zloraba oglasnega omrežja

Google želi v svojem omrežju prikazovanje varnih, raznolikih in ustreznih oglasov, saj je prioriteta še vedno zaščita uporabnika oziroma uporabniškega doživetja. Med takimi primeri "najdemo" oglase, ki uporabljajo opremo, ki škoduje uporabniku. Kaznovana so tudi podjetja, ki poskušajo pridobiti nepošteno prednost v dražbi oglasov ali pretentati Googlove postopke pregledovanja.

Bi si želeli izdelati svojo spletno stran? Ne spreglejte delavnice Spletna stran TO GO!

http://data.si/blog/2014/09/03/cesa-ne-smete-oglasevati-ce-zelite-sodelovati-z-googlom/