O-STA

6 rešitev, da vaš profil na družbenih omrežjih ne bo dolgočasen

Podjetja so se (končno) začela zavedati prednosti, katere ponuja uporaba družbenih omrežij in tudi pri nas je nastala poplava profilov podjetij in "podjetij", ki ponujajo takšne in drugačne storitve oziroma produkte. Vendar smo šli sedaj še korak dlje: ne razlikujemo več, kdo je prisoten na družbenih omrežjih in kdo ne, temveč kdo ima "kul" profil in kdo ne.

Družbena omrežja morda niso ravno raketna znanost, vendar pa se še vedno ogromno podjetnikov ne zaveda potenciala le-teh. Tukaj vam naštevamo nekaj izredno uporabnih načinov, ki bodo vaš tog profil napravili bolj interaktiven in zabaven, skratka bolj človeški.

Dejansko odgovarjajte na uporabniška vprašanja

Razen v primeru, da ste globalno znano podjetje z milijoni sledilcev na družbenih omrežjih, vsaj za trenutek pozabite na analitiko. Direktna sporočila verjetno ne dežujejo v vaš nabiralnik, tako da enostavno nimate razlogov, da nebi odgovorili na prav vsa (pri tem seveda izvzamemo t.i.spam sporočila).

Odgovorite tako na direktna sporočila, objave na zidu ali npr. "omembe" na Twitterju. Tudi na še tako neumna vprašanja se splača odgovoriti na "kreativen" način.

Izpostavite pohvale in dosežke uporabnikov

Po vzoru reka "lepa beseda lepo mesto najde" izpostavite pohvale in dosežke ter seveda morebitno pomoč vaših uporabnikov. Ne le, da se bodo le-ti uporabniki počutili bližje vam, te vrste objav vas bodo napravile tudi bolj "ljudske".

Predstavitev sodelavcev

Uporabniki zelo radi vidijo, kdo je v "ozadju" podjetja ali blagovne znamke. Precej podjetij se poslužuje intervjujev lastnih zaposlenih in fotografije običajnih delovnih dni.

Dobra šala vedno "vžge"

Tako raziskave kot praksa kažejo, da šale oziroma humor vodijo do več ogledov in s tem večjega "dotoka" obiskovalcev in sledilcev. Ogromno znanih organizacij in podjetij tako ali drugače izkorišča humor, med drugim tudi Rdeči Križ.

Nagradne igre

Uporabniki vedno radi sodelujejo v nagradnih. To lahko izkoristite sebi v prid, saj bodo uporabniki delili vaš profil in objave. Pri tem vam svetujemo še, da samega procesa sodelovanja v nagradni igri ne zapletete preveč, kajti nikomur ni po volji klikati 5 minut skupaj.

Ne pozabite omeniti pomembnih mejnikov vašega podjetja

Javno izpostavljanje mejnikov oziroma dosežkov vašega podjetja verejtno ne bo sprožilo vsesplošne evforije, bo pa podobo vašega podjetja in profila naredila precej bolj "človeško" ter vas temu ustrezno približala uporabnikom.

Če vas zanima več v zvezi z družbenimi omrežji, obiščite brezplačen seminar Kako do "trend" ideje in družbena omrežja za podjetnike.

Nam že sledite na našem Facebook ali Twitter profilu?

http://data.si/blog/2014/09/02/6-resitev-da-vas-profil-nadruzbenih-omrezjih-ne-bo-dolgoacsen/