Kako povečati doseg objav na Facebooku?
Facebook v zadnjem obdobju vse bolj zaostruje doseg objav. Ta vztrajno upada že zadnji dve leti, letošnje spremembe algoritma in zmanjšanje povprečnega dosega pod pet odstotkov pa so prizadeli predvsem podjetja, za katera je bil Facebook glavni prodajni kanal. Katere stvari morate upoštevati, če želite povečati doseg objav?
Ključna še vedno dobra vsebina
Facebook se zaveda, da je najpomembneje, da ostaja zanimiv za svoje uporabnike. Takšen lahko ostane le, če ostaja zanimiv za svoje uporabnike. Če objavljate dobro vsebino, na katero se uporabniki odzivajo z "všečki", komentiranjem in deljenjem vsebin, vas Facebook nagradi s povečanjem dosega vaših objav, tudi neplačanih.
Pomembnost oglaševalske strategije
Pri izdelavi dobre oglaševalske strategije na Facebooku morate poznati svojega kupca in njegove potrebe. Ta vas mora prepoznati kot zaupanja vrednega ponudnika. Z relevantnimi objavami mu ponudite mu dovolj razlogov, da se vrača na vašo stran. Nenehna prodaja uporabnika prej odvrne, kot pritegne, zato naj glavnino vaših objav predstavljajo vsebine z dodano vrednostjo.
Ni vse v številu sledilcev
Število sledilcev oz t.i. "lajkov" strai je kot samostojna metrika popolnoma neuporabna informacija. Veliko podjetij je v preteklosti pridobivalo sledilce z nagradnimi igrami na Faceooku - to možnost je gigant na področju družbenih omrežij pred kratkim onemogočil. Raje se osredotočite in analizirajte doseg posameznih objav (post reach) in temu prilagodite ciljno oglaševanje. Ne oglašujte preširoko - zelo uporabna možnost je t.i. audience targeting na podlagi interesov potencialnih strank.
Kljub vedno ostrejšim pravilom, je Facebook še vedno zelo uporabno orodje, če ga uporabljate na pravilen način. Informacije in nasvete, tudi kako povečati obseg objav, boste izvedeli na naši brezplačni delavnici Kako do "trend" ideje in socialna omrežja za podjetnike? Povezava do prispevka: http://data.si/blog/2014/11/24/kako-povecati-doseg-objav-na-facebooku/