O-STA

Kako pisati poslovni blog?

Uspešen poslovni blog vsebuje vsebino, ki je vedno napisana sveže in na različne nove načine. Kako torej pisati poslovni blog, ki bo učinkovit in zanimiv?

Ko si boste namesto celotnega občinstva predstavljali samo enega bralca, bo pisanje bloga postalo lažje in učinkovitejše. Blog naj ne vsebuje direktne prodaje, ampak naj bo namenjen samo komuniciranju s kupci. Pisec bloga mora pisati kratke objave s kakovostno vsebino. Naj ne vsebuje oglaševanja vaših izdelkov in storitev, ampak naj služi izobraževanju vaših bralcev.

Seveda je v redu, če v članek na primer vključite prihajajoči dogodek, ki ga organizirate, vendar imejte v mislih, da mora biti vsebina vašega bloga koristna za vaše bralce, zato mora imeti prednost samo kakovost vsebine.

Isto vsebino lahko ponovimo, vendar jo moramo napisati na drugačen, svež način. Vendar pa je to pogosto lažje reči kot narediti. Vaši bralci berejo vaš blog, ko sedijo nekje na kavi in nimajo časa analizirati vsebine. Pišite enostavno in razumljivo. Vsebina mora biti zanimiva širšemu krogu ljudi, kar pomeni da je aktualna za širšo množico.

Boljše je ne pisati blog, kot pa pisati slab blog. Pisati nezanimivo in dolgočasno vsebino naredi podjetju več škode kot koristi. Zaradi slabe vsebine, bo bralec zapustil vašo spletno stran in izgubili boste potencialnega kupca. Slab blog je torej slab za posel.

Po drugi strani pa lahko s pomočjo dobrega bloga pridobite veliko e-mail naslovov, katerim lahko pošiljate e-novice in jih obveščate o vaših seminarjih in ostalih dogodkih.

Več o spletnih orodjih lahko izveste na seminarju Kako do trend ideje in socialna omrežja za podjetnike?

Pripravila: Anja Grahek

Prijava na izobraževanje

Povezava do članka: http://data.si/blog/2014/12/22/kako-pisati-poslovni-blog/