O-STA

Prednosti mobilnega marketinga

Mobilni marketing se nenehno razvija in omogoča končnim uporabnikom personalizirano, časovno in lokacijsko relevantne informacije. Vaše stranke so bolj povezane z vami kot kdajkoli prej, saj mobilni marketing omogoča učinkovito komunikacijo z vašimi strankami, vam pa najboljši izkoristek marketinških priložnosti.

Mobilni marketing torej omogoča direktno in ciljano komunikacijo s stalnimi in potencialnimi strankami. Je učinkovito orodje za pospeševanje prodaje, direktni marketing, obveščanje in oglaševanje. Uporabimo ga lahko kot samostojno orodje ali kot podporno aktivnost oglaševalskim akcijam.

Osnovni medij mobilnega marketinga je mobilni telefon. Uporaba mobilnega marketinga omogoča enostavno,stroškovno učinkovito in visoko odzivno tržno aktivnost.

Mobilni marketing v primerjavi z drugimi oblikami marketinga ponuja mnogo prednosti in s tem odlično dopolnjuje vaše obstoječe marketinške aktivnosti.

Predstavljamo vam nekatere prednosti uporabe mobilnega marketinga:

  • v vaši bazi so vedno samo osebe, ki so dejansko zainteresirane v vaše izdelke oziroma storitve, poleg tega je telefonska številka mobilnega telefona veliko bolj zanesljiv podatek od elektronske pošte
  • mobilni marketing oziroma tekstovna sporočila so veliko cenejša od klicanja ali tradicionalnih medijev, poleg tega so cenejša tudi z vidika dosega uporabnika, saj so v skupnosti vedno prijavljeni le tisti, ki so zainteresirani za vašo ponudbo
  • mobilne telefone danes uporablja že 95% Slovencev, zato lahko prek mobilnega telefona dosežete skoraj vsako potencialno stranko.
  • praktično vsak uporabnik mobilnega telefona ima telefon vedno pri sebi; komuniciranje prek mobilnih telefonov zato pomeni, da vaša sporočila uporabnike dosežejo v roku nekaj sekund
  • z zbiranjem podatkov o uporabnikih je moč vsaki telefonski številki v bazi dodati tudi vse podatke, na podlagi katerih lahko vsa poslana tekstovna sporočila personaliziramo
  • če oglašujete v časopisu, radiu, televiziji, plakatih ali mogoče samo na svojih prodajnih mestih, lahko mobilni marketing enostavno vključite v to že obstoječe oglaševanje
  • mobilni marketing ne zahteva tiskanja papirja, ne povzroča transportnih stroškov itd.

Pripravila: Anja Grahek

Povezava do članka: http://data.si/blog/2014/12/23/prednosti-mobilnega-marketinga/