O-STA

Oglaševanje na Instagramu - prednost za podjetnike

V zadnjem desetletju so družabna omrežja doživela ogromen porast, kar je ustvarilo ogromno prednost za podjetnike. Toda svet družabnih omrežij se nenehno spreminja in razvija, zato je za podjetja pomembno, da sledijo trenutnim trendom in se jim prilagajajo.

Instagram je aplikacija za izmenjavo fotografij in relativno novo družabno omrežje, saj obstaja šele od oktobra 2010. Možnost izmenjave fotografij, ki jo omogoča, je lahko odlična za priložnost za promocijo vašega podjetja. Verjetno ste že opazili fotografije izdelkov, ki jih objavljajo podjetja z namenom oglaševanja. Predstavili vam bomo nekaj koristnih načinov, s katerimi lahko kar se da najboljše izkoristite Instagram za predstavitev svojih izdelkov.

Objaviti fotografijo izdelka res ni težko, vendar najbrž se sprašujete, kakšna naj bo ta fotografija. Svetujemo vam, da ne objavljate fotografij, na katerih so samo vaši izdelki. Poskusite fotografirati dejansko uporabo vašega izdelka. Da si boste lažje predstavljali, vam damo za primer podjetnika, ki se ukvarja z izdelovanjem nakita. Seveda lahko fotografirate nakit in ga objavite, vendar boste dosegli večje zanimanje potencialnih strank, če boste objavili na primer nasmejano dekle, ki nosi vašo verižico. Zakaj? Zato, ker si lahko na takšen način skozi vašo fotografijo vaša potencialni kupovalka vizualizira, kako bi verižica pristajala na njenem vratu.

Vendar vsi izdelki niso vizualno privlačni oziroma z njimi ne moremo narediti zanimive fotografije. Za lažjo predstavo vam lahko navedemo primere kot so tablete za hujšanje, šamponi proti izpadanju las, kreme proti mozoljem, ipd. V tem primeru je smiselno, da objavite rezultate uporabe vaših izdelkov, v smislu "prej" in "potem" fotografije.

Kaj pa tista podjetja, ki se ukvarjajo predvsem s storitveno dejavnostjo? V tem primeru lahko na Instagramu objavljate fotografije, na katerih je vidna "človeška" plat vašega podjetja. Dejstvo je, da vse ljudi zanima, kako podjetje deluje in kaj se dogaja za štirimi zidovi njihove poslovne stavbe. Smiselne bi bile objave preprostih fotografij vas in vaše ekipe med delom. če jih naslovite še s kakšnim zanimivim ali izzivalnim napisom, bodo pritegnile mnoge uporabnike Instagrama. Lahko objavljate tudi fotografije vaših zaposlenih ali vaših strank, skupaj s kratkim opisom njihovega dela.

Odlična ideja za pridobivanje sledilcev na Instagramu so tudi foto natečaji, na katerih pozivate vaše sledilce, da objavljajo fotografije z dodanimi "hashtagi" imena vašega podjetja. Ponudite nagrado za zmagovalca in objavo fotografije na vaši spletni strani.

Instagram nudi podjetjem preprost način promoviranja sebe in svojih izdelkov, saj od nas ne zahteva veliko časa in strokovnega znanja, zato je vredno poskusiti!

Lepo vabljeni tudi na naš seminar Kako do trend ideje in socialna omrežja za podjetnike, kjer boste spoznali še ostala družabna omrežja in njihove prednosti uporabe.

Pripravila: Anja Grahek

Povezava do članka: http://data.si/blog/2015/01/09/oglasevanje-na-instagramu-prednost-za-podjetnike/