O-STA

Ali je vaša ideja poslovna priložnost?

Vsak, ki želi stopiti na podjetniško pot, se na začetku vpraša, kje sploh najti poslovno idejo in kako jo pretvoriti v poslovno priložnost ki bo prinesla dobiček?

Podjetniške ideje so povsod okrog nas. Vedno, kadar posameznik misli, da ima dobro poslovno idejo, mora najprej presoditi ali je ta ideja zares tudi poslovna priložnost, in kakšna je možnost za njeno udejanjenje. Temeljno orodje pri tej presoji je poslovni načrt.

Da bi ugotovili, ali je določena ideja tudi potencialna poslovna priložnost, je potrebno oceniti trg, konkurenco in sposobnost preživetja ideje na trgu.

Le želja po podjetništvu, dobra ideja in realen produkt ali storitev vam ne morejo zagotoviti uspešnega posla. Najti morate tudi prave prodajne kanale, ki vam bodo pomagali oblikovati najbolj učinkovito prodajno ponudbo. Z oglaševanjem moramo kupce spodbuditi, da naš izdelek ali storitev poiščejo in navsezadnje tudi kupijo.

Na spletu obstaja kar nekaj brezplačnih kanalov, ki jih lahko uporabite sebi v prid pri oglaševanju svojih storitev in izdelkov. Na voljo imate brezplačna družabna omrežja (Facebook Twitter LinkedIN in Google+), kjer se nahajajo tudi vaše potencialne stranke. Poleg omenjenih kanalov pa obstaja še vrsta brezplačnih strani spletnih imenikov portalov in forumov, ki jih lahko raziščete.

Za uspešno predstavitev vaše dejavnosti ter širjenje poslovnih zvez in prodaje je potrebna tudi kakovostna spletna stran ali vsaj spletna vizitka. Danes je učinkovito orodje trženja izdelkov in storitev zagotovo tudi spletna trgovina. K temu pa spada tudi vpogled v promet spletnega mesta in analiza tržne učinkovitosti. Idealno orodje za to je Googlova spletna analitika, s katero boste lažje ugotovili kako uporabniki pridejo na vašo spletno stran, kako jo uporabljajo ter kako lahko izboljšate njihovo uporabniško izkušnjo in posledično zaslužite več.

Torej, kje vse jih lahko najdete ideje in kako jih lahko preverite? Na seminarju Zasluži denar s svojim hobijem ali idejo udeležencem predstavimo najcenejše načine preverjanja poslovnih idej s pomočjo družabnih omrežij in jim s primeri iz prakse povemo, kako so se preverjanja idej lotili danes že uspešni in uveljavljeni podjetniki.

Za vsa dodatna vprašanja so vam na voljo naši svetovalci na 01 600 1530 in na e-mailu data@data.si.

Pripravila: Anja Grahek

Povezava do članka: http://data.si/blog/2015/01/13/ali-je-vasa-ideja-poslovna-priloznost/