O-STA

Kdaj objavljati na YouTube-u?

Youtube je najbolj gledana spletna stran z video vsebinami, kjer jih uporabniki lahko pregledujejo, komentirajo in ocenjujejo. Za komentiranje in ocenjevanje videoposnetkov je potrebna registracija, za pregledovanje pa ne. Videe lahko nalagajo vsi, tako začetniki kot profesionalci. Video posnetke lahko gleda vsak in ni nujno, da je registriran. Na Youtube-u je velika izbira videov, od smešnih posnetkov do vodičev, kako si napraviti frizuro.

Podjetja lahko s pomočjo Youtube-a za nizko ceno predstavijo produkte širšemu občinstvu in tako pridobijo več potencialnih kupcev. S pomočjo video posnetkom lahko osveščajo že obstoječe stranke in pridobivajo nove. Objavljen posnetek na YouTube-u lahko delimo naprej na družabna omrežja (Twitter, Facebook, LinkedIn, Instagram, Google+,..) in s tem še povečamo možnosti za doseg novih potencialnih kupcev.

Tako kot na družabnih omrežjih, je tudi na YouTube-u pomembno, kdaj objavljamo video vsebine. Nova raziskava, ki so jo opravili na Frederatorju, je pokazala, da je druga polovica dneva najboljši čas za objavljanje video vsebin na Youtube-u. Svetujejo, da objavljamo video vsebine ob ponedeljkih, torkih in sredah med 14. in 16. uro, v četrtek in petek pa med 12. in 15. uro. Med vikendi je najbolj optimalno objavljati video vsebine med 9. in 11. uro dopoldan. Najboljša dneva za objavljanje sta četrtek in petek.

Pomemben podatek je tudi to, da je večina uporabnikov YouTube-a dijakov, študentov in mlajših odraslih. Zato je YouTube najbolj obiskan od septembra do marca.

Lepo vabljeni na naš seminar Kako do "trend" ideje in socialna omrežja za podjetnike?, kjer boste izvedeli več o družabnih omrežjih ter njihovi uporabi za oglaševanje vaših izdelkov/storitev.

Pripravila: Anja Grahek

Prijava na izobraževanje

Povezava do članka: http://data.si/blog/2015/01/14/kdaj-objavljati-na-youtube-u/