O-STA

Facebook ni pričakoval tako visokega dobička

Ameriški spletni velikan Facebook je v zadnjem četrtletju lani ustvaril dobiček v višini 621 milijonov evrov dobička, kar je za 34 odstotkov več kot v enakem obdobju leto prej.

Prihodke je povečal za 49 odstotkov, kar je nad pričakovanji analitikov.

Povečali so se prihodki iz naslova oglaševanja, skoraj 70 odstotkov prihodkov jim je prineslo oglaševanje prek mobilnih naprav.

Družabno omrežje Facebook ima trenutno 1,39 milijarde aktivnih uporabnikov na mesec, kar je 13 odstotkov več kot lani. Celotni dobiček družbe v lanskem letu je narasel na 2,55 milijarde evrov, kar je skoraj dvakrat več kot je znašal dobiček v letu 2013.

Družabna omrežja

Vseeno se je količina dobička na vsak ustvarjen dolar prihodka iz 44 odstotkov zmanjšala na 29 odstotkov, saj so več vlagali v trženje ter raziskave in razvoj. O tem, če se bomo s sodelavci pogovarjali samo še preko Facebooka, smo že pisali. Več o različici Facebooka, ki jo testirajo izbrana podjetja čez lužo si lahko preberete tukaj.

Količina denarja, ki jo je Facebook namenil za raziskave in razvoj se je v tem četrtletju skoraj potrojila na malo manj kot milijardo evrov. Omenjeni denar so porabili na razvoju svojih številnih nakupov kot so Instagram, WhatsApp in izdelovalca virtualnih čelad Oculus Rift, kot tudi svojih lastnih projektih.

Več o temu, zakaj je prisotnost in redno dodajanje vsebina na Facebook stran vašega podjetja, si preberite tukaj.

Če se podrobneje zanimate za družbena omrežja v povezavi s trženjem, vas vabimo na seminarja Kako do "trend" ideje in družbena omrežja za podjetnike? in Kako uspešno tržimo na spletu?

Pripravila: Anja Grahek

Prijava na izobraževanje

Povezava do članka: http://data.si/blog/2015/01/29/facebook-ni-pricakoval-tako-visokega-dobicka/