O-STA

Na Instagramu po novem neskončni oglasi

Na Instagramu, aplikaciji, ki je v lasti Facebooka, lahko od oktobra lani naročniki objavljajo oglasne video vsebine. Instagram se trudi zadovoljiti naročnike oglasov, zato zdaj ponuja neskončne oglase, ki se samodejno neprekinjeno ponavljajo. Naročniki oglasov so veseli novosti, saj bo po novem več ljudi videlo njihove oglase.

Kako bodo novosti sprejeli uporabniki?

Z novostjo pa bodo manj zadovoljni uporabniki, saj se bodo oglasi samodejno sprožili in porabili dodatne količine podatkovnega prenosa na mobilnih napravah.

Želite spoznati družabna omrežja?

Uporabniki bodo lahko določili, da se video vsebine predvajajo samo prek brezžične povezave, vendar ta možnost ne bo privzeto nastavljena. Samodejnega predvajanja oglasov pa ne bo mogoče izključiti.

Si želite spoznati družabna omrežja in spoznati, kako vam lahko pomagajo pri večji prepoznavnosti vašega podjetja? Potem vas vljudno vabimo na seminar Kako do "trend" ideje in družbena omrežja za podjetnike?

Ali že sledite našemu Twitter, Facebook, Google+ in LinkedIn profilu?

Pripravila: Anja Grahek

Prijava na izobraževanje

Povezava do članka: http://data.si/blog/2015/02/05/na-instagramu-po-novem-neskoncni-oglasi/