O-STA

Ženske milenijske generacije so najbolj samozavestne in ambiciozne izmed vse generacij žensk

Nova PwC raziskava ruši mite o ženskah in delu

PwC je anketiral 8.756 žensk milenijske generacije (žensk, ki so bile rojene v obdobju 1980-1995) iz 75 držav, da bi izvedeli, kaj menijo o trgu dela in svoji poklicni poti.

Priložnost za poklicno napredovanje je na vrhu seznama najbolj zaželenih lastnosti delodajalca, pravijo milenijke

49 % žensk milenijske generacije, ki pričenjajo s kariero, verjame, da lahko pridejo prav do vrha pri trenutnem delodajalcu
86 % žensk milenijske generacije, so v intimnem razmerju, so del para z dvojno poklicno potjo,
66 % milenijk zasluži enako ali več kot njihov partner oziroma zakonec, vendar jih vsaj polovica pravi, da so delodajalci preveč pristranski v prid moškim, ko pride do internih napredovanj
In 71 % jih meni, da nimajo vsi enakih priložnosti

K Sliki levo zgoraj:Poročilo - Ženske milenijske generacije: novo obdobje nadarjenosti - razkriva, da je za žensko milenijske generacije veliko bolj verjetno, da bo zaupala, da lahko doseže sam vrh pri svojem trenutnem delodajalcu, še posebej pri tistih, ki začenjajo s svojo poklicno potjo (49 %). Ženska milenijske generacije vidi priložnost poklicnega napredovanja kot najbolj privlačno lastnost delodajalca (53 %), zaradi česar je bolj samozavestna in ambiciozna glede kariere kot predhodne generacije. Ženske milenijske generacije v Braziliji (76 %), Indiji (76 %) in na Portugalskem (68 %) so najbolj samozavestne, medtem ko so njihove sovrstnice na Japonskem (11 %), v Kazahstanu (18 %) in Nemčiji (19 %) najmanj samozavestne.

Ko gre za raznolikost, 86 % žensk milenijske generacije išče delodajalce z dobrimi dosežki glede raznolikosti, enakosti in vključevanja - in medtem ko pravijo, da delodajalci govorijo o raznolikosti, jih 71 % čuti, da priložnosti dejansko niso enakovredne za vse.

Še več, 43 % žensk milenijske generacije verjame, da so delodajalci preveč pristranski v prid moškim, ko pride do internega napredovanja zaposlenih - 14% več kot leta 2011. Ženske milenijske generacije v Španiji (60 %), Franciji (58 %) in na Irskem (56 %) gledajo na delodajalce v svojih državah kot najbolj pristranske v prid moškim, v primerjavi z Malezijo (16 %) in Filipini (11 %), kjer so ženske milenijske generacije bolj optimistične. ---> klikni in poglej grafikon spodaj pod besedilom

Dennis Nally, izvršni direktor PwC International, pravi: "Naša raziskava kaže, da pri ženskah milenijske generacije dejansko govorimo o novem obdobju ženske nadarjenosti. Ženske milenijske generacije so višje izobražene in se v delovno silo vključujejo v večjem številu kot katerakoli izmed prejšnjih generacij. Vendar to ni edina stvar, ki se je spremenila. Med delovno silo vstopajo tudi z drugačno poklicno miselnostjo."

Ker so izkušnje 34-letne ženske milenijske generacije z 12-letnimi delovnimi izkušnjami zelo razlikujejo od tistih, ki jih ima 22-letna ženska milenijske generacije, ki šele začenja svojo poklicno pot, se poročilo posveča dojemanju in željam ženske milenijske generacije glede na poklicne stopnje: začetek poklicne poti (milenijske ženske z 0-3 leti delovnih izkušenj), razvoj poklicne poti (4-8 let delovnih izkušenj) in uveljavljena poklicna pot (9 ali več let delovnih izkušenj).

Tea Gasser, vodja marketinga in centra odličnosti pri PwC pravi: "Pri sposobnostih in vzorcih služenja denarja so ženske milenijske generacije prave pionirke, saj je 66 % žensk milenijske generacije del para z dvojno močno poklicno potjo in zaslužijo toliko ali več kot njihov partner oziroma zakonec. Bolj kot je ženska milenijske generacije izkušena, bolj verjetno je, da bo v svojem razmerju primarni vir dohodka. Naša študija je odkrila, da 31 % žensk milenijske generacije z več kot 9 leti izkušenj predstavlja primarni vir dohodka v svojem razmerju v primerjavi z 18 % žensk milenijske generacije, ki so na začetku poklicne poti, in 24 % žensk milenijske generacije, ki kariero še gradijo. Naša raziskava prav tako ruši nekaj pomembnih mitov, na primer da ženske pustijo službo, da bi si ustvarile družino. Za žensko milenijske generacije je najmanj verjetno, da je predhodnega delodajalca zapustila, da bi si ustvarila družino, najbolj verjeten razlog pa je pomanjkanje poklicnih priložnosti. Delodajalci se morajo zavezati kulturi vključevanja in strategijam talentov, ki se nagibajo k samozavesti in ambiciji žensk milenijske generacije od prvega dne njihove poklicne poti."

Poročilo PwC vključuje tudi naslednje:

· Pričakovati gre, da bo milenijska generacija privedla do premikov brez primere v organizacijski kulturi z bistveno zahtevo po uravnoteženju in fleksibilnosti poklicnega ter zasebnega življenja 97 % žensk in 97 % moških milenijske generacije.

· Ženska milenijske generacije pričakuje realne, visoko kakovostne povratne informacije, ki so usmerjene v prihodnost, in kljub temu da je tehnično zelo podkovana, ima raje, da ključne razprave s povratnimi informacijami potekajo iz oči v oči.

· Ženske zahteve po mednarodnih izkušnjah niso bile nikoli višje, saj si 71 % žensk milenijske generacije v svoji karieri želi delati izven lastne države. Kljub temu je zgolj 20 % zaposlenih, ki so na mednarodnih delovnih zadolžitvah, žensk.

· Za ženske milenijske generacije je najmanj verjetno, da bi želele delati na področju finančnih storitev, obrambe in naftnega ter plinskega sektorja, in sicer le zaradi njihove podobe in slovesa.

· Pri vprašanju, zakaj bi morda zapustile trenutnega delodajalca, je 19 % žensk milenijske generacije odgovorilo, da si ustvarjajo družino in si želijo več časa preživeti doma, v primerjavi z 18 % moških milenijske generacije - zaradi česar je to postal šesti najverjetnejši razlog, zakaj bi ženske ali moški zapustili svoje delodajalce.

Poleg tega smo izdali tudi tretje poročilo z naslovom Indeks žensk na trgu dela (Women in Work Index). Ta indeks razvršča 27 držav OECD glede na merilo, ki vključuje pet ključnih kazalnikov krepitve gospodarske vloge žensk: enakost prihodkov v primerjavi z moškimi; delež zaposlenih žensk v primerjavi z moškimi, tako v absolutnem kot v relativnem smislu; stopnja brezposelnosti žensk; in delež žensk, zaposlenih s polnim delovnim časom.

Opombe:

1. Pravkar smo tudi objavili najnovejše rezultate za PwC-jev Indeks žensk na trgu dela, ki prikazuje, da nordijske države vodijo, Norveška vzdržuje vodilni položaj, sledita pa ji Danska in Švedska. Indeks žensk na trgu dela (Women in Work Indeks) predstavlja tehtano povprečje petih ključnih ukrepov, ki odražajo krepitev gospodarske vloge žensk na podlagi uporabe podatkov iz OECD in nacionalnih statističnih uradov:

· Razlike v plačah med spoloma (25 %)

· Udeležba žensk v delovni sili (25 %)

· Razlika v stopnji udeležbe žensk in moških v delovni sili (20 %)

· Stopnja brezposelnosti žensk (20 %)

· Delež žensk, zaposlenih s polnim delovnim časom (10 %)

Celotno poročili, ki ponuja nadaljnje podrobnosti o metodologiji in rezultatih, vključno s trendi pri posameznih kazalnikih so v priponki.

PwC pomaga organizacijam in posameznikom ustvariti vrednost, ki jo iščejo. Smo mreža podjetij v 157 državah z več kot 195.000 zaposlenimi, ki so predani zagotavljanju kakovostnih storitev s področja revizije, davkov in svetovanja. Zaupajte nam, kaj je za vas pomembno, za več informacij pa nas obiščite na www.pwc.com.

PwC se nanaša na mrežo PwC in/ali eno ali več podjetij, ki jo sestavljajo, vsako od teh pa je ločena pravna oseba. Več podrobnosti si oglejte na www.pwc.com/structure.

© 2015 PricewaterhouseCoopers. Vse pravice pridržane.