O-STA

Spletna trgovina za Slovenijo v številkah

V prvih treh mesecih letošnjega leta je Slovenec v povprečju na spletu nakupil za od 100 do 499 evrov blaga. Večina oziroma 45 odstotkov uporabnikov spleta, ki so kupovali po spletu, je kupilo oblačila in športno opremo.

IZOBRAŽEVANJE

Spletna trgovina

Se odločate za spletno trgovino in ne veste, ali imate dovolj predznanja na tem področju? Na seminarju vam pomagamo s koristnimi napotki, s katerimi boste brez večjega napora vodili svojo spletno trgovino.

Več informacij

Spletna trgovina za vse starosti

Po podatkih iz publikacije Statøpis je od januarja do marca 2015 prek spleta - torej v spletnih trgovinah - nakupovalo okrog 434.300 oziroma 28 odstotkov ljudi, ki so bili v povprečju stari med 16 in 74 let. Ocenjena vrednost nakupov se je gibala v povprečju od 100 do 499 evrov. Trije odstotki slovenskih uporabnih spletnih trgovin pa so preko spleta 'zapravili' 1.000 evrov. Dobra polovica Slovencev je sicer v prvih treh mesecih letošnjega leta na spletu opravila en ali dva nakupa.

Potrebujete spletno stran?
Obrnite se na naše strokovnjake.
Pokličite na 01 600 15 30 ali pišite nadata@data.si.

Večina Slovencev je v letošnjem letu v spletni trgovini kupila oblačila in športno opremo. Slaba tretjina, 28 odstotkov, pa je kupilo dobrine za gospodinjstvo, en odstotek kupcev pa je v spletni trgovini kupil dobrine za vsakdanjo rabo (hrano in pijačo).

Večinnoma smo kupovali v spletnih trgovinah iz Slovenije

Statøpis kaže, da je 76 odstotkov spletnih trgovin, v katerih so kupci nakupovali, v Sloveniji. Od vseh kupcev jih je slaba polovica - 46 odstotkov - kupovala tudi v trgovinah v EU, dobra četrtina - 26 odstotkov - pa v državah zunaj EU.

Zanimiv je tudi podatek, da je v prvem četrtletju 2015 imelo dostop do interneta 78 odstotkov gospodinjstev. Prav toliko - 78 odstotkov - gospodinjstev je imelo tudi računalnik. Nekaj manj (60 odstotkov) je imelo prenosni računalnik, tablični računalnik pa 24 odstotkov gospodinjstev.

Kaj ste podjetniki počeli na spletu v letošnjem letu?

Po podatkih Statøpisa so podjetja v povprečju uporabljala družbena omrežja predvsem za krepitev ugleda podjetja ali so preko spletnih družbenih omrežjih tržila svoje izdelke in storitve. V ta namen je medmrežje uporabljalo 74 odstotkov podjetij, slaba polovica (49 odstotkov) podjetij pa je spletna družbena omrežja letos uporabljalo za pridobivanje mnenj ali za odgovarjanje na mnenja.

IZOBRAŽEVANJE

Osnove Facebooka za podjetnike

Kako lahko spletna družbena omrežja uporabite v prid svojega podjetja? Ali vas zanima, kako bi na najučinkovitejši način oglaševali na spletnem družbenem omrežju Facebook?

Več informacij

Slaba petina oziroma 17 odstotkov podjetij s profilom na vsaj enem izmed spletnih družbenih omrežij teh medijev ni uporabljala. Pozitivno pa je, da je raba družbenih medijev v zadnjem letu med slovenskimi podjetji porasla.

Statistični urad RS je podatke objavil v publikaciji Statøpis, ki zajema vse statistične podatke o Sloveniji.

Več o spletnih trgovinah pa si lahko preberete v prvem in drugem delu prispevka Spletna trgovina in pogoji poslovanja.

Dostopno na: http://data.si/blog/2015/12/22/spletna-trgovina-v-sloveniji-v-stevilkah/