O-STA

Ustanavljanje podjetij s petimi marketinškimi strategijami

Ustanavljanje podjetij je za podjetnike preprostejše, če podjetniki ob registraciji novonastalemu podjetju zagotovijo dobro osnovo za uspešno poslovanje. Kljub temu se podjetniki v začetku pogosto soočajo s številnimi marketinškimi težavami, ki so pri izkušenih že postali rutina. Mnogi se zaradi prevelikega izziva in dragih storitev raje odločijo za opustitev marketinških strategij, saj se ne zavedajo, da igra marketing najpomembnejšo vlogo pri dolgoročni uspešnosti podjetja.

IZOBRAŽEVANJE

Kako pristopiti k izdelavi dobre spletne strani

Ne glede na to, ali se boste odločili za spletno trgovino ali ne, danes tudi najmanjša podjetja že ob začetku poslovanja potrebujejo učinkovito spletno stran. Vaši kupci so ves dan na spletu!

Več informacij

Na spletni strani Entepreneur.com so za podjetnike začetnike z manjšim dohodkom pripravili pet marketinških strategij, s katerimi lahko vsi, ki so šele vstopili v svet posla, izboljšajo prepoznavnost svojega podjetja.

Znamčenje

Po ustanovitvi podjetja je znamčenje prvi korak v izboljšano prepoznavnost podjetja. Znamčenje loči vaše podjetje od drugih oziroma ga naredi edinstvenega ter ga izpostavi na trgu.

Potrebujete spletno stran?
Obrnite se na naše strokovnjake.
Pokličite na 01 600 15 30 ali pišite nadata@data.si.

Z znamčenjem boste dosegli dolgoročno uspešnost podjetje, ne glede na nadaljnjo izbiro marketinških storitev in strategij. Trik je, da izdelek oziroma storitev, ki ga ponujate svetu, čustveno obarvate, nato pa ga strankam predstavite na domač in preprost način.

Vsebinski marketing

Vsebinski marketing se je v zadnjih letih povzpel na eno izmed najbolj cenjenih marketinški strategij. Vaše podjetje potrebuje blog oziroma dnevnik, s katerim komunicirate s svojim občinstvom. Hkrati lahko na tak način privabljate vedno nove potencialne stranke, saj jim s konstantnim obveščanjem pokažete, da vam je mar za njihove odločitve.

Vsebinski marketing nudi tudi osnovo za nadaljnje marketinške strategije, med katere spadajo tudi optimizacija spletnih strani, oglaševanje na družbenih omrežjih ter e-poštni marketing.

Več o vsebinskem marketingu si preberite v prispevkih Vsebinski marketing ali oglaševanjein Kaj je vsebinski oz. 'content' marketing? Tukaj pa si lahko preberete, kako pomemben je vsebinski marketing za prepoznavnost podjetja.

Optimizacija spletnih strani (SEO)

Po ustanovitvi podjetja boste zagotovo potrebovali spletno stran. Večina strank podjetja najde preko spletnih iskalnikov. Vaše podjetje morate zato prilagoditi spletu oziroma svojo spletno stran optimizirati glede na določen spletni iskalnik. S plačljivim oglaševanjem boste lahko hitro dosegli večjo prepoznavnost vašega podjetja na spletu, hkrati pa boste vsebinskemu marketingu in informiranju ljudi dali smisel.

Oglaševanje na spletnih družbenih medijih

Spletna družbena omrežja morda ne veljajo za čarobno formulo, s katero si lahko pridobite na tisoče strank in zaslužite milijone, vendar podjetnikom ponuja prednosti, ki so nujne, ko se podjetniki odločijo za ustanavljanje podjetij. Gre za enostaven in večinoma brezplačen način, s katerim lahko okrepite marketinške strategije, ki ste se jih do sedaj lotili.

IZOBRAŽEVANJE

Osnove Facebooka za podjetnike

Ves čas uporabljate elektronske komunikacije, a se še niste seznanil, kako bi z njimi dosegli večji krog ljudi? Facebook ponuja učinkovit način oglaševanja, ki ga lahko izkoristijo tudi majhna podjetja in podjetniki.

Več informacij

Preko družbenih omrežij skušajte najprej doseči posameznike, potem pa razširite dostopnost novic oziroma informacij, ki jih sporočate z vsebinskim marketingom.

E-poštni marketing

Kljub temu, da so mnogi podjetniki prepričani, da elektronski marketing tone v pozabo, še vedno velja za enega izmed najučinkovitejših marketinških orodij. Pri marketingu s pomočjo elektronske pošte bo še posebej izpostavljena kakovost vašega vsebinskega marketinga, saj z napisano vsebino dosegate bralce, ki lahko postanejo vaše stranke.

Dostopno na: http://data.si/blog/2016/01/08/ustanavljanje-podjetij-s-petimi-marketinskimi-strategijami/