O-STA

Družbena omrežja na spletu in časovnica objav

Družbena omrežja na spletu in poznavanje njihovega delovanja so v zadnjih nekaj letih postala nuja tudi za podjetnike, saj se morajo tudi podjetja pojavljati na spletnih družbenih omrežjih in na njih tudi tržiti svoje izdelke in storitve in oglaševati.

IZOBRAŽEVANJE

Osnove Facebooka za podjetnike

Ključ do uspeha vaše spletne trgovine je njena prepoznavnost. Najlažje jo boste dosegli s pomočjo Facebooka, ki omogoča preprosto oglaševanje.

Več informacij

Obstaja časovnica objav na družbenih omrežij, za katero mnogi podjetniki ne vedo. Na podlagi mnogih raziskav so strokovnjaki za družbena omrežja ugotovili, da imajo uporabniki spletnih medmrežij tako imenovani urnik obiskanja in pregledovanja družbenih omrežij na spletu. Na spletni strani QuickSprout.com so na podlagi desetih različnih raziskav za različna družbena omrežja na spletu obavili časovnico objav, ki bo podjetnikov olajšala način spletnega trženja

Potrebujete spletno stran?
Obrnite se na naše strokovnjake.
Pokličite na 01 600 15 30 ali pišite nadata@data.si.

Družbena omrežja na spletu: Facebook

V desetih raziskavah iz področja družbenih omrežij na spletu so ugotovili, da je, če želite doseči deljenje objav, najbolje objavljati ob 13. uri, za največjo obiskanost objave pa ob 15. uri. Če želite razširiti doseg objav, bo najbolje, da objavljate novice od 9. ure zjutraj do 19. ure zvečer.

Po statističnih podatkih je najbolje, da objavljate med tednom, in sicer v četrtek ali petek. V ponedeljek boste imeli najmanjšo obiskanost, saj indeks sodelovanja povprečno pade za 3,5 odstotka. Medtem pa indeks veselja oziroma sreče v petek naraste za 10 odstotkov, kar pomeni, da se bodo v tem času vaše potencialne stranke oziroma kupci najbolje odzivali na vaše objave.

Družbena omrežja na spletu: Twitter

Twitter si v poslovnem svetu še ni pridobil statusa za enega izmed najbolj uporabljenih in priljubljenih družbenih omrežij. Kljub temu ga mnogi priporočajo zaradi večje dostopnosti in širjenja prepoznavnosti podjetja.

Časovnica objav za Twitter se deli na dva dela - tedensko objavljanje in objavljanje v času vikendov. Med tednom je ključno objavljati teme, ki so povezane s podjetništvom, vikend pa naj bo namenjen oglaševanju podjetij in njihovih storitev.

Uporabniki Twitterja so najbolj aktivni v času malice, torej med 12. in 18. uro, saj so raziskave pokazale, da v tem času uporabniki največ 'retvitajo'.

Družbena omrežja na spletu: LinkedIn

Kot so pokazale raziskave, je na družbenem omrežju LinkedIn najbolje objavljati čez teden, v času delovnika.

Po raziskavi AddThis, ki je spremljala aktivnost 14 milijonov uporabnikov, boste največjo obiskanost dosegli v torek od 10. do 11. ure. Na spletni strani QuickSprout.com pa pravijo, da ponedeljek in petek spadata med tako imenovane najslabše dneve za objavo novic, saj je takrat obiskanost tega spletnega omrežja najnižja.

Ostala družbena omrežja na spletu: Pinterest, Instagram in Google +

Za družbeno omrežje Pinterest veljajo naslednja pravila:

· objave bodo najbolj učinkovite v soboto od 2. do 4 ure zjutraj in 20. do 23. ure zvečer.

IZOBRAŽEVANJE

Družbena omrežja za podjetnike

Katero družbeno omrežje na spletu je najbolj primerno za vaše podjetje? Čemu je posamezno družbeno omrežje namejeno? Z osnovami vas seznanimo na brezplačnem seminarju!

Več informacij

Za družbeno omrežje Instagram pa po raziskavah velja, da:

· so uporabniki na Instagramu prisotni ves teden,

· je najbolje je objavljati ob ponedeljkih,

· ni priporočljivo objavljati ob nedeljah,

· se uporabniki Instagrama najbolje odzivajo na objave v času delovnika in po končanem delovnem dnevu.

Za družbeno omrežje Google + pa velja:

· najboljši dnevi za objavo so med tednom, in sicer od ponedeljka do petka,

· največjo aktivnost uporabnikov in obiskanost profila na Google + boste pridobili od 9. do 11. ure dopoldan.

Vir: QuickSprout.com

Dostopno na: http://data.si/blog/2016/01/11/druzbena-omrezja-na-spletu-casovnica-objav/