O-STA

Novosti za družbeno omrežje Facebook v letošnjem letu

Družbeno omrežje Facebook že nekaj časa prednjači na področju spletne komunikacije. V letošnjem letu se bo to medmrežje še bolj razvilo, virtualna komunikacija pa se bo za mnoge uporabnike izboljšala.

IZOBRAŽEVANJE

Osnove Facebooka za podjetnike

Facebook ni namenjen samo spletni komunikaciji uporabnikov, temveč ga lahko za potrebe oglaševanja uporabijo tudi podjetniki. Na seminarju vas seznanimo z osnovami družbenega omrežja Facebook, ki jih boste zagotovo potrebovali pri spletnem oglaševanju podjetje.

Več informacij

Medmrežje Facebook uporabnikom ponuja tako imenovan ekosistem komunikacij, v katero se vključujeta tudi medijski platformi Instagram in WhatsApp. V letošnjem letu naj bi se sistemu spletne komunikacije pridružile še ostale najpopularnejše spletne in mobilne storitve.

O funkcijah, ki bodo v letošnjem letu presenetile 1,6 milijardo uporabnikov, so pisali na spletni strani Cision.com.

Potrebujete spletno stran?
Obrnite se na naše strokovnjake.
Za ponudbo pokličite na 01 600 15 30 ali pišite nadata@data.si.

1. Prenos vsebine v živo

V lanskem letu so na omrežju Facebook uporabnikom predstavili storitev Facebook Live Video, ki omogoča predvajanje vsebin v živo. Gre za storitev, za katero so mnogi prepričani, da bo zaradi velikega števila uporabnikov prednjačila na področju pretakanja vsebin v živo. Uporabniki omrežja si bodo lahko tako imenovan prenos v živo ogledali kar med brskanjem po družabnem omrežju.

2. Osebna izkušnja za iskanje lokalnih podjetij

Družbeno omrežje Facebook se bo v letošnjem letu spremenilo tudi na področju iskanja lokalnih podjetij. Uporabniki omrežja lahko sicer že nekaj časa ocenjujejo in komentirajo mesta oziroma podjetja, ki so jih obiskali. Na družbenem omrežju Facebook so se zato odločili, da bodo tem možnostim dodali še osebno izkušnjo, ki jo bo lahko obiskovalec mesta ali podjetja delil s svojimi prijatelji na družbenem omrežju. Osebna izkušnja obiskovalcev bo lokalna podjetja umestila na prednostno listo v iskalniku družbenega omrežja Facebook.

3. Družbeno omrežje Facebook na delovnem mestu

Že v lanskem letu so se lahko podjetniki seznanili z novejšo različico družbenega omrežja oziroma tako imenovano storitev 'Facebook na delovnem mestu'. Gre za družabno omrežje, ki je vizualno podobno spletni platformi Facebook, a se po namembnosti razlikuje od tako imenovanega klasičnega družbenega omrežja. Storitev 'Facebook na delovnem mestu' je namenjena podjetnikom za delo v podjetjih. Z družabnim omrežjem si bodo lahko sodelavci in zaposleni na enostaven način izmenjavali sporočila.

4. Nadgrajen iskalnik

Facebook je že v lanskem letu pokazal napredek na področju spletnega iskalnika, saj ga lahko uporabniki uporabljajo pri iskanju objav, statusov in oseb. Trenutno Facebookov iskalnih po objavah uporabnikov še ni na voljo v Sloveniji.

5. Prevoz in plačilo prevoza v aplikaciji Messenger

Uporabniki družbenega omrežja Facebook bodo lahko prevoz do želenega mesta poiskali kar med pogovorom v komunikacijski platformi Messenger, kjer bodo lahko hkrati poravnali še znesek prevoza. Gre za vgradnjo dveh aplikacij v Facebook - Uber in Lyft.

6. Nakupovanje preko družbenega omrežja Facebook

V minulem letu je Facebook spletnim trgovinam že omogočil prodajo izdelkov preko platforme Shopify, saj je dodal gum "kupi". Mnogi uporabniki za tovrstno možnost še niso slišali, zato bodo na Facebooku v letošnjem letu izboljšali in razširili možnost za spletno trgovanje preko Facebooka.

7. Instantno prebiranje novic

Družbeno omrežje Facebook že nekaj časa velja za idealno mesto za prebiranje novic. Na Facebooku pa želijo to izkušnjo uporabnikom omrežja še približati. V lanskem letu so predstavili aplikacijo Instant Articles, ki je na voljo tako uporabnikom operacijskega sistema Android kot tudi iOS.

8. Ustvarjanje dogodkov

Uporabniki so že seznanjeni z možnostjo ustvarjanja dogodkov, a so bili do sedaj pri tem precej omejeni. Na Facebooku bodo zato med možnosti ustvarjanja dogodkov dodali še naslednje možnosti:

· izbiranje in iskanje povabil,

· možnost sprejetja in odklonitve povabila (uporabnik bo lahko izbral, ali bo njegov odziv viden javno ali zasebno),

· zaznamki,

· prošnja za odgovor oziroma odziv na povabilo,

· urniki,

· koledarski vpisnik,

· prodaja kart,

· galerija fotografij,

· prijava na dogodek.

IZOBRAŽEVANJE

Družbena omrežja za podjetnike

Vas zanima, katera družbena omrežja lahko uporabite za uspešno oglaševanja podjetja? Bi se radi naučili tehnik, ki vam bodo koristile pri spletnem oglaševanju podjetja? Pridružite se nam na seminarju!

Več informacij

9. Platforma za neprofitno množično financiranje

Facebook platforma bo namenjena tudi neprofitnemu množičnemu financiranju, kjer bodo uporabniki preko gumba 'daruj' učinkoviteje in predvsem hitreje zbirali finančna sredstva, s katerimi bodo prosilci enostavneje uresničili svoj projekt.

10. Poslušanje glasbe

Na družbenem omrežju Facebook lahko uporabniki, ki so lastniki tehnološke naprave z operacijskim sistemom iOS, poslušajo 30-sekundne izseke glasbenih ponudnikov, kot je na primer Apple in Spotify. Obstaja možnost, da bodo na omrežju Facebook razvili tudi program za 'pretakanje' oziroma prenašanje glasbe.

Vir: Cision.com

Dostopno na: http://data.si/blog/2016/01/19/druzbeno-omrezje-facebook-in-njegovo-novosti-v-2016/