O-STA

Ste kupili turistični aranžma in zadeva ni taka, kot je bilo obljubljeno? Opozorite jih takoj!

Ste kdaj kupili določen turistični aranžma, vendar s storitvijo niste bili zadovoljni ta ni vključevala obljubljenega? Na prvem mestu je treba poudariti, da mora potrošnik že takoj na kraju letovanja opozoriti izvajalca storitve, organizatorja oziroma prodajalca ali lokalnega predstavnika organizatorja oziroma prodajalca, če ta obstaja, na nepravilnosti, da bo kasneje lahko uveljavljal zahtevke. Potrošnik se mora organizatorju potovanja oziroma prodajalcu pritožiti pisno v dveh mesecih po končanem potovanju, pišejo na Tržnem inšpektoratu RS (Tirs).

izobraževanje

Podjetniki med zakoni in inšpektorati

Potrošniki, poznate svoje pravice in dolžnosti? Podjetniki, kaj pa vi? Poznate ves drobni tisk, ki se skriva za zakonodajo, pomembno za vaš posel?

Več informacij

Turistični aranžma in vračilo (sorazmernega) zneska

Področje turističnih aranžmajev urejata Zakon o varstvu potrošnikov (ZVPot) in Zakon o spodbujanju razvoja turizma (ZSRT).

Glede napak, ki se pojavijo neskladno s ponudbo, ki jo zajema turistični aranžma, ki se pojavijo med izvajanjem pogodbe, torej na kraju samem in le-te tudi niso odpravljene na kraju samem, ZVPot določa, da lahko potrošnik zaradi nepopolno ali nekakovostno opravljenih storitev uveljavlja sorazmerno znižanje cene po končanem potovanju, pišejo na Tirsu.

Prijava na izobraževanje

Če sta obseg ali kakovost opravljenih storitev bistveno odstopala od obsega ali kakovosti storitev, ki sta bila določena v potrdilu ali pogodbi o potovanju, je potrošnik upravičen do vračila vsega vplačanega zneska. V obeh primerih se mora, kot že navedeno, potrošnik organizatorju potovanja oziroma prodajalcu pritožiti pisno v dveh mesecih po končanem potovanju.

Ste kdaj kupili turistični aranžma, vendar s storitvijo niste bili zadovoljni oziroma ta ni vključevala obljubljenega? Na to opozorite takoj!

Klikni in deli

V kolikor obstoji spor o napaki ali nepravilnosti pri opravljeni storitvi, inšpektor ne more z odločbo naložiti podjetju, da ugodi potrošnikovemu zahtevku, zato lahko svoj zahtevek uveljavlja zgolj preko sodišča.

Postopek registracije podjetja je na VEM točki brezplačen. Rezervirajte termin!

Bogdana Rejc, Data

Pred sklenitvijo pogodbe preberite splošne pogoje agencije!

Prav je, da potrošniki pred sklenitvijo pogodbe preberejo tudi splošne pogoje turistične agencije, ki morajo potrošnika informirati o vseh zakonsko določenih pravicah in obveznostih tako podjetja kot tudi potrošnika. Prav tako se morajo zavedati, da lokalne kategorije posameznih držav ni mogoče primerjati med seboj in da npr. 4 zvezdice za hotel v Sloveniji in za hotel v neki drugi državi niso kompatibilne. O kategorizaciji smo pisali v Kategorizacija nastanitvenih obratov: zvezdice in jabolka.

Prijava na izobraževanje

Katalogi ne smejo vsebovati zavajajočih informacij

Glede same predstavitve v katalogih, prospektih ter drugem reklamnem in informativnem gradivu, ki se nanašajo na turistične aranžmaje, ceno ali kakršne koli pogodbene pogoje turističnih aranžmajev in jih organizator potovanja ali prodajalec posreduje potrošniku, velja, da ti ne smejo vsebovati neresničnih ali zavajajočih informacij. Med drugim to velja tudi za vrsto in kraj nastanitve, lokacijo, turistično kategorijo, ki jo priznava država, v kateri se nudi storitev, stopnjo kakovosti nastanitve in njenih glavnih značilnosti.

Morda vas zanima tudi:

Strategija trajnostne rasti slovenskega turizma: trimilijardni obeti ministrstva

Lani je državo obiskalo okoli 4 milijonov turistov, tujci v Sloveniji pa odpirajo tudi podjetja

Poslovni subjekti, če ponujate napise v tujem jeziku, uporabite najprej slovenskega

Tudi poleti se lahko lotite ustanovitve podjetja! Registracija podjetja na VEM točki DATA je brezplačna, hitra in enostavna. Svoj termin si lahko zagotovite na data@data.si ali na telefonu 01 600 1530.

Prijava na izobraževanje

Deli na FacebookuDeli na Twitterju

Kategorije Finance Gospodarstvo Podjetniške novice Podjetništvo Ustanovitev d.o.o. Zakonodaja Zanimivosti

Oznake Avtorski članki potovalne storitve potovanje reklamacija turistična agencija turistični aranžma turizem varstvo potrošnikov Zakon o spodbujanju razvoja turizma

POVEZAVA: http://data.si/blog/2016/07/27/ste-kupili-turisticni-aranzma-in-zadeva-ni-taka-kot-je-blo-obljubljeno-opozorite-jih-takoj/