O-STA

Starbucks in Tencent v strateško partnerstvo, ki bo omogočalo družabno obdarovanje na WeChatu na Kitajskem

Podjetji bosta v začetku prihodnjega leta soustvarili možnost za družabno obdarovanje, ki bo krepila povezanost med ljudmi prek takojšnje dostave Starbucksovih darov v znak hvaležnosti in ljubezni.

Partnerstvo razširja WeChat Pay na Starbucksove poslovalnice na celinski Kitajski od 8. decembra.

SEATTLE & SHENZHEN, Kitajska - (BUSINESS WIRE) - Starbucks Coffee Company (NASDAQ: SBUX) in Tencent Holdings Limited (SEHK: 00700), eden vodilnih ponudnikov internetnih storitev z dodano vrednostjo na Kitajskem, sta se včeraj prvič povezala v strateško partnerstvo, da bi v začetku leta 2017 soustvarila novo funkcijo za družabno obdarovanje na WeChatu, vodilni mobilni aplikaciji za družabno komuniciranje na Kitajskem.

Pričujoče pametno sporočilo za javnost vsebuje multimedijske vsebine. Celotno sporočilo je na voljo na:

http://www.businesswire.com/news/home/20161207005936/en/

S tem partnerstvom postaja Starbucks prva prodajna znamka, ki bo združevala in vnesla lokalno pomembno družabno obdarovanje in izkušnjo digitalnega plačevanja v življenje na WeChatu na Kitajskem. Na trgu z 846 milijoni mesečno aktivnimi računi uporabnikov na globalni ravni (od tretjega četrtletja 2016) bo nova integrirana funkcija omogočala uporabnikom na Kitajskem, da bodo z lahkoto, hitro in prikladno podarili Starbucks prijatelju ali ljubljeni osebi. Od 7.12. bodo Starbucksove stranke lahko uporabljale storitev WeChat Pay za nakupe v skoraj 2,500 Starbuckovih poslovalnicah na celinski Kitajski.

"Starbucks in Tencent imata podobne vrednote, saj v obeh podjetjih želimo omogočiti večjo povezanost med ljudmi prek svojih izdelkov in storitev in vesela sem, da smo sklenili partnerstvo z uveljavljenim in spoštovanim podjetjem, ki je vodilno na področju družabne in mobilne industrije na Kitajskem," je dejala Belinda Wong, glavna izvršna direktorica Starbucksa na Kitajskem. "To novo strateško partnerstvo bo gradilo na prednostih Starbucksa in WeChata in ustvarilo resnično platformo za družabno obdarovanje prek spleta, ki bo okrepilo našo zavzetost za stranke na poseben in pomemben način. Tako kot so Starbucksovi darilni boni med največkrat podarjenimi na svetu, se trudimo postati tudi najpogosteje darovana znamka prek spleta na Kitajskem."

"Strateško sodelovanje med WeChatom in Starbucksom nam omogoča, da posebno izkušnjo prodaje Starbucksa omogoči neposredno stotim milijonom uporabnikov WeChata na Kitajskem," je dejal Allen Zhang, višji izvršni podpredsednik Tencenta. "Veseli smo, da nas je Starbucks izbral za partnerja in veselimo se poglabljanja naše povezanosti s strankami prek storitev najvišje kakovosti."

Podjetje Starbucks je zavezano inovativnim digitalnim izkušnjam, ki presenečajo, navdušujejo in prinašajo luksuzno Starbucksovo izkušnjo svojim strankam na Kitajskem. Spletna platforma za družabno obdarovanje je del vedno večje digitalne prisotnosti podjetja, ki poudarja povezovanje s strankami prek digitalnih kanalov, kot so Starbucks® Mobile App, program My Starbucks Rewards® in družabna omrežja.

Funkcija za družabno obdarovanje, ki sta jo skupaj ustvarila Starbucks in WeChat, vzpodbuja vsakodnevno izkazovanje prijaznosti in hvaležnosti med družinskimi člani in prijatelji. Uporabniki bodo lahko izbirali med darili in izdelki znamke Starbucks ter dodali svoje osebno sporočilo ljubezni, hvaležnosti ali pa nekomu preprosto polepšali dan. Prejemniki teh osebnih in preprostih znakov pozornosti bodo lahko darila in spomine shranili na svojih računih WeChat in prevzeli darila v Starbucksovih prodajalnah na Kitajskem ter uživali v neprimerljivi Starbucksovi izkušnji.

V sklopu partnerstva bo Starbucks uvedel storitev WeChat Pay za nakupe v svojih prodajalnah ter tako še izboljšal izkušnjo za stranke v samih prodajalnah. Izkušnja digitalnega negotovinskega plačevanja, ki uporabnikom omogoča, da plačujejo za dobrine in storitve prek mobilnih telefonov je ena najbolj priljubljenih metod plačevanja na Kitajskem, saj ima več kot 300 milijonov uporabnikov svoje bančne kartice povezane z WeChatom ali QQ, ki je od marca 2016 še ena vodilna storitev Tencenta.

Včerajšnje sporočilo gradi na Starbucksovem hitro rastočem portfelju digitalnih inovacij na Kitajskem, ki vključuje izjemno trgovinsko izkušnjo z digitalno izkušnjo Fourth Place. Pred nekaj meseci je Starbucks predstavil sistem mobilnega plačevanja na Kitajskem, ki članom My Starbucks Rewards® (MSR) omogoča hitro, enostavno in prikladno plačevanje za nakupe z vnaprej napolnjeno darilno kartico Starbucks Gift Card prek mobilnih naprav.

O Starbucksu

Podjetje Starbucks Coffee se od leta 1971 zavzema za etično pridobivanje in praženje kakovostnih kavnih zrn Arabica. Danes je podjetje s svojimi trgovinami po celem svetu vodilna pražarna in trgovina posebne kave na svetovni ravni. S svojo neomajno zavezanostjo odličnosti in vodilnim načelom prinašamo edinstveno izkušnjo Starbucksa vsem strankam z vsako skodelico kave. Postanite del te izkušnje in nas obiščite v eni o naših prodajaln, na spletu Starbucks.com in prek Starbucks Newsroom.

O WeChatu

WeChat ustvarja vizije in inovacije na področju novih načinov povezovanja ljudi, komuniciranja in deljenja. WeChat, mobilna aplikacija za družabno komuniciranje za uporabnike pametnih telefonov, je ena najhitreje rastočih družabnih aplikacij na svetu s stotinami milijoni uporabnikov iz različnih držav. WeChat uporabnikom nudi zabavna in dinamična orodja, saj združuje pošiljanje sporočil, družabno komuniciranje in igre v eni celoviti, interaktivni izkušnji z obsežnimi osebnimi nastavitvami zasebnosti in zaščite. WeChat nudi osrednjo nadzorno točko, od koder lahko uporabniki delijo glasovna sporočila, fotografije, posnetke in besedilna sporočila po svojem celotnem družabnem ekosistemu. Prek uradnih računov (Official Accounts) WeChat znamkam omogoča, da so v tesnem stiku s strankami in jim nudijo bogate in privlačne vsebinske izkušnje ter tako vzdržujejo in razširjajo svoj krog uporabnikov. WeChat si je mogoče brezplačno naložiti na Android, iOS, operacijski sistem Windows, na voljo sta tudi spletna različica in različica za Mac.

Sporočilo za javnost v izvirniku je na voljo na businesswire.com: http://www.businesswire.com/news/home/20161207005936/en/

Kontakt:

Starbucks Coffee Company
206-318-7100
press@starbucks.com

Vir: Starbucks Coffee Company

Foto: Belinda Wong, glavna izvršna direktorica Starbucksa na Kitajskem, je predstavila strateško partnerstvo s Tencentom, prek katerega bosta podjetji ustvarili novo izkušnjo družabnega obdarovanja in dodatno možnost mobilnega plačevanja an Kitajskem. (Foto: Business Wire)