Finančne storitve po EU bodo bolje dostopne
Evropska komisija je predstavila akcijski načrt, ki določa, kako bodo evropskim potrošnikom bolje dostopne finančne storitve po Evropski uniji (EU).
IZOBRAŽEVANJE
Kako pripraviti uspešen poslovni načrt?
S poslovnim načrtom se podjetje predstavlja navzven. Poskrbite, da bo kakovostno pripravljen.
Finančne storitve v drugih državah članicah EU kupuje samo 7 odstotkov potrošnikov. Zato je namen objavljenega akcijskega načrta odprava nacionalnih ovir, saj bi morali prav vsi imeti možnost prosto izbirati finančne storitve, ki so na voljo v EU. Ter na ta način za svoj denar dobiti najboljšo kakovost in hkratno zaščito.
"Na pravem enotnem trgu razlikovanje med domačimi in tujimi ponudniki ne bi smelo biti več pomembno. Tudi ponudniki finančnih storitev bi morali imeti možnost, da žanjejo prednosti celotnega trga EU," je Komisija zapisala v izjavi za javnost.
V Bruslju se tako nameravajo lotiti nepotrebno visokih stroškov, ki jih potrošniki plačajo pri nakupovanju ali dvigovanju gotovine v državah izven evrskega območja. Prav tako je cilj Komisije, da bi znižali pogosto zelo visoke provizije za čezmejna plačila v EU, ki niso v evrih, pojasnjujejo na Zvezi potrošnikov Slovenije.
Kako do enotnega trga za finančne storitve?
Komisija je določila tri glavna področja za nadaljnje delo, da bi še bolj približala uresničevanju resničnega enotnega trga za finančne storitve:
- povečevanje zaupanja potrošnikov in njihovo krepitev njihove vloge pri kupovanju storitev doma ali v drugih državah članicah. Tako želi Komisija na primer doseči, da bi lahko vozniki svoj bonus (v okviru sistema bonus-malus) lažje prenesli v tujino, zmanjšati želi stroške čezmejnih transakcij, ki vključujejo valute, ki niso evro, sprejeti pa želi tudi ukrepe za bolj pregledno oblikovanje cen pri zavarovanju najetih vozil;
- zmanjšanje pravnih in regulativnih ovir, ki vplivajo na podjetja, ki želijo poslovanje razširiti v tujino. To bi na primer dosegla z oblikovanjem skupnih meril za ocenjevanje kreditne sposobnosti in lajšanjem izmenjave podatkov med registri posojil;
- podpora razvoju inovativnega digitalnega sveta, ki lahko odpravi nekatere obstoječe ovire za enotni trg, na primer s sodelovanjem z zasebnim sektorjem, da bi ugotovila, kako bi se lahko storitve elektronske identifikacije in zaupanja uporabljale za preverjanje identitete strank. Spremljala bo tudi prakse digitalnih ponudnikov, da bi se odločila, ali bi bilo treba posodobiti pravila za prodajo finančnih storitev na daljavo, na primer prek spleta ali po telefonu.
Vas zanima poslovanje v tujini? S širjenjem poslovanja na tuje trge se odpirajo neomejene možnosti za nadaljnjo rast in razvoj podjetja. Nasvete lahko dobite na našem svetovanju pri vstopu na tuje trge.
Morda vas zanima tudi:
Deli na FacebookuDeli na Twitterju
Kategorijepodjetništvo zakonodaja zanimivosti
Oznakeavtorski članki finančne storitve potrošniki
POVEZAVA: http://data.si/blog/2017/04/25/financne-storitve-za-potrosnike/