O-STA

Jam City in Disney sta najavila večletno partnerstvo za razvoj mobilnih igric

Jam City in Disney sta naznanila večletno razvojno partnerstvo na področju mobilnih igric (Grafika: Business Wire)

Jam City bo razvijal nabor novih mobilnih igric, ki bodo temeljile na svetovno prepoznavnih zaščitenih znamkah Pixar in Walt Disney Animation Studios, ter prevzel upravljanje priljubljene igrice Disney Emoji Blitz

LOS ANGELES - (BUSINESS WIRE) - Jam City, vodilno podjetje na področju mobilnih zabavnih vsebin, je danes razkril večletno razvojno partnerstvo na področju mobilnih igric z Disneyjem, ki vključuje prevzem Disneyjeve priljubljene mobilne igrice Disney Emoji Blitz s strani Jam City. Člani Disneyjevega studia Glendale Games Studio se bodo pridružili Jam City, kjer bodo še naprej vodili in razvijali Disney Emoji Blitz kot del ekipe Jam City. Jam City bo s partnerstvom lahko razvijal nove mobilne igrice, ki bodo temeljile na prepoznavnih likih in zgodbah Pixarja in Walt Disney Animation Studios. Jam City in Disney nameravata kot prvo v partnerstvu razviti mobilno igrico, ki bo temeljila na nadaljevanju Ledenega kraljestva studiev Disney Animation.

To sporočilo vsebuje multimedijske vsebine. Celotno sporočilo si lahko ogledate na naslovu https://www.businesswire.com/news/home/20181114005011/en/ .

"Jam City je ponosen na povezovanje z Disneyjem," je dejal Chris DeWolfe, soustanovitelj in generalni direktor Jam City. "Disney je vodilni na svetu po priljubljenih likih in znamkah, ki že desetletja navdušujejo generacije oboževalcev. Zaradi svojega vodilnega položaja na področju mobilnih zabavnih vsebin, ki temeljijo na prepoznavni intelektualni lastnini s področja zabavnih vsebin, pa je Jam City idealen partner za razvoj nove serije mobilnih iger z Disneyjevimi najpriljubljenejšimi franšizami."

"Čeprav je naš posel z licencami za igrice Disney Animation in Pixar v zadnjem letu zrasel in za Diesneyjeve igrice ustvarja kar nekaj najboljših razvijalcev, ta dogovor z Jam City predstavlja pomembno dolgoročno priložnost za naš posel z igricami in za prihodnji nabor igric Disney in Pixar," je dejal Kyle Laughlin, podpredsednik Games and Interactive Experiences pri Disneyju. "Komaj čakamo, da bomo videli, kako bosta Jam City in neverjetno nadarjena ekipa, ki je ustvarila Disney Emoji Blitz, nadaljevala z razvojem uspešne igrice ter kako bo Jam City izkoristil svoj globalni doseg in znanje pri razvoju uspešnih in dolgoročnih mobilnih igric za prihajajoče naslove."

Igralci v igrici Disney Emoji Blitz zbirajo in povezujejo na stotine emotikonov Disney Animation, Pixarja in Zvezdnih vojn. Igralci dobivajo nagrade, opravljajo naloge in odkrivajo nove like emotikonov iz Razbijača Ralpha, Miki Miške in prijateljev in Disneyjevih hudobnežev studiev Disney Animation ter Pixarjevega Sveta igrač. Disney Emoji Blitz uporabnike pritegne s kombinacijo edinstvene igre povezovanja treh enakih likov in globokim mehanizmom zbiranja emotikonov.

Disney Emoji Blitz je trenutno na voljo v App Store in Google Play. Ostali naslovi brezplačnih mobilnih iger, ki jih bosta v skladu z dogovorom razvila Jam City in Disney, bodo po celem svetu na voljo v App Store in Google Play.

O Jam City

Jam City je vodilno podjetje na področju mobilnih zabavnih vsebin, ki ponuja edinstvene in globoko vključujoče igrice, ki pritegnejo široko globalno občinstvo. Jam City sta leta 2009 ustanovila soustanovitelj in generalni direktor MySpace Chris DeWolfe in nekdanji vodstveni delavec 20th Century Fox Josh Yguado. Jam City je ustvarjalna sila, ki se podpisuje pod nekaj najbolj vztrajnih franšiz na področju igric za družbena omrežja, ki so ustvarile največ prihodkov, kot sta Cookie Jam (dobitnica Facebookovega naslova "Igra leta") in Panda Pop. Jam City je glavni studijski naslov za Hollywood, pri čemer je ustvaril mobilne igre, v katere se igralci zlahka potopijo in imajo bogato zgodbo, za prepoznavne znamke v svetu zabavnih vsebin, kot so Harry Potter, Družinski človek in Marvelovi Maščevalci. Jam City ima studie v Los Angelesu, kjer je sedež podjetja, San Franciscu, San Diegu, Bogoti in Buenos Airesu. Ekipa Jam City je poznana po svoji ustvarjalni odličnosti in tehnoloških inovacijah na ključnih področjih, kot so pripoved, podatkovna znanost in vpogled v občinstva.

O Disney Parks, Experiences and Consumer Products

Disney Parks, Experiences and Consumer Products je poslovni del The Walt Disney Company (NYSE:DIS), ki prinaša magičnost Disneyjevih zgodb, likov in franšiz v vsakodnevna življenja družin in oboževalcev po celem svetu in ustvarja spomine, ki vztrajajo vse življenje. Prepoznavni del podjetja, ki povezuje potovanja in prosti čas, zaobjema šest letovišč v Združenih državah Amerike, Evropi in Aziji; enega najboljših ponudnikov križarjenj; luksuzno družinsko morsko letovišče na Havajih; priljubljen program za časovni zakup počitnic; ter nagrajeno podjetje za vodene družinske avanture. Disneyjev program za globalne potrošniške produkte vključuje največji svetovni program licenciranja, največjo založbo za otroke, Disneyjeve trgovine po vsem svetu ter Disneyjevo platformo za spletno nakupovanje. The izkušnje ustvarja Walt Disney Imagineering, inovativna skupina za nadzor nad vrhunskimi produkti in izkušnjami tega programa - od posestev, v katera se lahko obiskovalci potopijo, do interaktivnih igrač ter vsega vmes.

Izvorno različico si oglejte na businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20181114005011/en/

Kontakti

Jam City
Sarah Ross, 310-924-1404
sarahr@jamcity.com
ali
Disney
Amanda Gonzalez, 415-623-1159
amanda.gonzalez@disney.com


Vir: Jam City

Multimedia

Photo

Jam City in Disney sta naznanila večletno razvojno partnerstvo na področju mobilnih igric (Grafika: Business Wire)