O-STA

Tommy Hilfiger Michaela Scheinerja imenoval za globalnega vodjo trženja

AMSTERDAM--(BUSINESS WIRE)-- Tommy Hilfiger, ki je v lasti PVH Corp. [NYSE: PVH], z veseljem sporoča, da je bil Michael Scheiner z 28. oktobrom 2019 imenovan za vodjo trženja za Tommy Hilfiger Global.

To sporočilo vsebuje multimedijske vsebine. Celotno sporočilo si oglejte tukaj: https://www.businesswire.com/news/home/20191021005511/en/

Michael si je pridobil več kot 15 let izkušenj pri globalnih blagovnih znamkah. K Tommyju Hilfigerju prihaja iz družbe Hollister Co., kjer je bil kot višji podpredsednik odgovoren za globalno trženje. S svojim delom je pripomogel, da se je Hollister v javnomnenjski raziskavi Taking Stock finančne družbe Piper Jaffray jeseni 2019 uvrstil med pet najboljših blagovnih znamk med najstniki, in da je Hollister prepoznan kot najboljša družba za maloprodajo po več kanalih. Michael bo s svojo strastjo in izkušnjami popeljal TOMMY HILFIGER v novo obdobje inovativnih trženjskih strategij - predvsem prek digitalnih in eksperimentalnih platform - da bo dosegel in pritegnil novo generacijo potrošnikov.

"V skrbi za eno najbolj prepoznavnih blagovnih znamk na svetu igrajo naše marketinške ekipe po svetu ključno vlogo, da navdihujejo, navdušujejo in pritegujejo naše potrošnike," je dejal glavni izvršni direktor za Tommy Hilfiger Global & PVH Europe Daniel Grieder. "Navdušeni smo, da se je Michael pridružil naši vrhunski trženjski organizaciji, in prepričani smo, da bo pomagal pospešiti naše digitalno preoblikovanje, ki že poteka, nam omogočil, da se bomo strateško odzivali na motnje, in omogočil Tommyju Hilfigerju, da se pozicionira kot vodilen med konkurenti."

"V čast mi je, da se pridružujem tej legendarni globalni znamki," je dejal Michael. "Inovativnost in vodstvo, ki ju Tommy Hilfiger izkazuje vse od svojih prvih začetkov, sta navdihujoča. Navdušen sem, da bom lahko tesno sodeloval s Tommyjem, Danielom in s talentiranimi marketinškimi ekipami družbe po svetu, da bomo skupaj napisali naslednje poglavje, ko bo Tommy Hilfiger prihodnje leto praznoval svojo 35-letnico."

Michael se bo z družino preselil na globalni sedež Tommyja Hilfigerja v Amsterdam na Nizozemskem.

TOMMY HILFIGER je ena od vodilnih svetovnih blagovnih znamk na področju življenjskega sloga z globalno prepoznavnim imenom in identiteto. Trženjske pobude podjetja so ključno pripomogle k utrjevanju sledi znamke TOMMY HILFIGER z nenehno rastjo globalne zavesti o blagovni znamki in z na potrošnika osredotočene strategije, ki gradijo in ohranjajo bazo njenih lojalnih ljubiteljev. Danes je izpostavljenost znamke na najvišji ravni doslej, kar je rezultat opaznih kolekcij, kampanj, partnerstev in vplivnih aktivacij potrošnikov po svetu.

O podjetju Tommy Hilfiger

S portfeljem znamk, ki vključuje TOMMY HILFIGER in TOMMY JEANS, je Tommy Hilfiger ena najbolj prepoznavnih premijskih oblikovalskih skupin na področju življenjskega sloga. Osredotoča se na oblikovanje in trženje visokokakovostnih krojenih oblek in športnih oblačil za moške, modnih kolekcij za ženske in športnih ter otroških oblačil, jeans kolekcij, spodnjega perila (vključno s haljami, pižamami in trenirkami), čevljev in dodatkov. Z izbranimi licencami Tommy Hilfiger nudi tudi komplementarne izdelke kot so očala, ure, dišave, kopalke, nogavice, usnjena galanterija, izdelki za dom in prtljaga. Linijo izdelkov TOMMY JEANS sestavljajo oblačila iz jeansa ter moška in ženska obutev, dodatki in dišave. Proizvodi znamk TOMMY HILFIGER in TOMMY JEANS so potrošnikom na voljo po vsem svetu v široki mreži trgovin TOMMY HILFIGER in TOMMY JEANS, vodilnih specializiranih trgovinah in blagovnicah, izbranih spletnih trgovinah in na tommy.com.

O PVH Corp.

PVH postavlja standard sloga kot eno najbolj občudovanih podjetji za modo in življenjski slog na svetu. Smo gonilna sila znamk, ki razvijajo modo v smeri dobrega. Naš portfelj legendarnih znamk vključuje znamke TOMMY HILFIGER, CALVIN KLEIN, Van Heusen, IZOD, ARROW, Speedo*, Warner's, Olga in Geoffrey Beene kot tudi znamko spodnjega perila True & Co., ki se osredotoča na digitalno prodajo. Tržimo pestro ponudbo izdelkov teh in drugih nacionalno in mednarodno prepoznavnih naših in licenčnih znamk. PVH ima več kot 38.000 partnerjev, ki poslujejo v več kot 40 državah in beležijo skupno skoraj 9,7 milijard ameriških dolarjev letnih prihodkov. To je moč PVH.

*Licenco za Severno Ameriko in Karibe za znamko Speedo podjetja Speedo International Limited imamo v trajni lasti.

IZJAVA O VARNEM PRISTANU PO DOPOLNJENEM ZAKONU O ZASEBNIH TOŽBAH GLEDE VREDNOSTNIH PAPIRJEV IZ LETA 1995: Izjave o prihodnosti v tem sporočilu za javnost, kar brez omejitev vključuje izjave v zvezi s prihodnjimi načrti podjetja, strategijami, cilji, pričakovanji in namerami, so podane v skladu z določili o varnem pristanu na podlagi leta 1995 dopolnjenega zakona o zasebnih tožbah glede vrednostnih papirjev. Vlagatelje opozarjamo, da so tovrstne izjave o prihodnosti po definiciji podvržene tveganjem in negotovostim, ki jih ni mogoče natančno predvideti, in ki brez omejitev vključujejo naslednje: (i) podjetje lahko svoje načrte, strategije, cilje, pričakovanja in namere kadarkoli poljubno spremeni; (ii) podjetje lahko pride do točke visoke zadolženosti in precejšen delež svojega denarnega toka usmeri v servisiranje dolga, zaradi česar se lahko zgodi, da ne bo imelo zadostnih sredstev, da bo poslovalo, kot je načrtovalo ali kot je poslovalo v preteklosti; in (iii) ostala tveganja in negotovosti, ki so od časa do časa nakazani v objavah podjetja pri Komisiji za vrednostne papirje (Securities and Exchange Commission).

Podjetje ne prevzema nobene odgovornosti za posodabljanje kakršnekoli izjave, ki se nanaša na prihodnost, niti kot posledico prejema novih informacij, prihodnjih dogodkov ali kako drugače.

Izvirno različico sporočila si oglejte na businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20191021005511/en/