O-STA

P&G kupuje 100% obnovljive energije v ZDA, Kanadi in zahodni Evropi

CINCINNATI - (BUSINESS WIRE) - Družba Procter & Gamble (NYSE:P&G) je sporočila, da je že dosegla cilj nakupa 100% obnovljive elektrike v ZDA in Kanadi za leto 2020. Svoj osnovni cilj je presegla z razširitvijo nakupa 100% obnovljive elektrike na zahodno Evropo. Ti trije trgi so med njenimi največjimi in predstavljajo več kot 70% njenega nakupa elektrike. Zaveza je bila realizirana predčasno in kaže na dobro možnost, da bo P&G dosegel cilj nakupa 100% obnovljive elektrike v svetovnem merilu do leta 2030.

Sporočilo za javnost vsebuje večpredstavnostne vsebine. Celotno sporočilo si lahko ogledate na tej povezavi: https://www.businesswire.com/news/home/20191024005503/en/

Največji posamezni proizvajalki elektrike skupine P&G, ki prispevata k proizvodnji obnovljive energije, sta njena veterna elektrarna v Tyler Bluffu v ameriški zvezni državi Texas, ki zagotavlja 100% elektrike, ki jo družba potrebuje za proizvodnjo izdelkov za blago in dom v ZDA in Kanadi, vključno z blagovnimi znamkami Tide, Downy, Cascade in Mr. Clean, in njena elektrarna na biomaso za proizvodnjo toplote in elektrike v mestu Albany v zvezni državi Georgia, ki zagotavlja 100% energije za blagovni znamki Bounty in Charmin na tej lokaciji. Poleg teh dveh velikih projektov družba zmanjšuje emisije v vseh obratih z raznolikim portfeljem projektov obnovljive energije, ki se osredotočajo na certifikate s področja veterne, sončne, geotermalne, vodne in obnovljive energije.

"Ponosni smo na svoja prizadevanja za zmanjšanje našega okoljskega odtisa, s čimer bomo lahko še mnogim naslednjim generacijam zapustili boljši svet," je dejala Virginie Helias, ki je v družbi P&G zadolžena za vzdržen razvoj. "Naš glavni cilj je in bo, da potrošnikom zagotovimo najboljše zaupanja vredne proizvode in jim obenem zagotovimo, da je za vsakim proizvodom družbe P&G dobavna veriga, ki je zavezana odgovornosti do okolja."

Kot vodilna družba na področju varovanja okolja je P&G že dosegla veliko trajnostnih ciljev za leto 2020 na področju energije, vode in odpadkov, njihov merljiv napredek pa je opazen tako v blagovnih znamkah kot v različnih državah. Zaradi nakupa 100% obnovljive električne energije v ZDA, Kanadi in zahodni Evropi je P&G zdaj na dobri poti, da preseže tudi svoje zaveze za leto 2020 na področju obnovljive energije in toplogrednih plinov. Obenem P&G pričakuje, da bo z novimi projekti in z nadaljnjim nakupom elektrike iz obnovljivih virov lahko vzpodbudil nove inovacije, investicije in prehod na obnovljivo energijo pri regionalnih energetskih družbah, ki zagotavljajo energijo za skoraj 150 lokacij družbe po svetu.

Za več informacij o sporočilu družbe P&G obiščite spletno stran: https://us.pg.com/blogs/pg-purchases-renewable-electricity.

O družbi Procter & Gamble

P&G potrošnike po svetu oskrbuje z enim najmočnejših portfeljev zaupanja vrednih, kakovostnih vodilnih znamk, vključno z Always®, Ambi Pur®, Ariel®, Bounty®, Charmin®, Crest®, Dawn®, Downy®, Fairy®, Febreze®, Gain®, Gillette®, Head & Shoulders®, Lenor®, Olay®, Oral-B®, Pampers®, Pantene®, SK-II®, Tide®, Vicks® in Whisper®. Družba posluje v približno 70 državah širom sveta. Za najnovejše novice in informacije o družbi in njenih blagovnih znamkah obiščite spletno stran http://www.pg.com.

Za izvorno različico sporočila na businesswire.com obiščite spletno stran https://www.businesswire.com/news/home/20191024005503/en/

Kontakt

P&G Media Contact
Robyn Schroeder
P&G, Globalne komunikacije
Schroeder.rm@pg.com



Vir: Procter & Gamble

Večpredstavnostne vsebine

Video

Kot vodilna družba na področju varovanja okolja je P&G že dosegla veliko trajnostnih ciljev za leto 2020 na področju energije, vode in odpadkov, njihov merljiv napredek pa je opazen tako v blagovnih znamkah kot v različnih državah.

Video

Družba Procter & Gamble (NYSE:P&G) je sporočila, da je že dosegla cilj nakupa 100% obnovljive elektrike v ZDA in Kanadi za leto 2020. Družba je presegla svoj osnovni cilj tako, da je razširila nakup 100% obnovljive elektrike še na zahodno Evropo.

Logo