O-STA

Mary Kay nadaljuje s svojo zavezo naprednemu raziskovanju znanosti kože na srečanju japonskega združenja preiskovalne dermatologije

Dr. Lucy Gildea, višja podpredsednica in vodja znanstvenega oddelka pri Mary Kay Inc. (Foto: Mary Kay Inc.)
Dr. Lucy Gildea (Mary Kay Inc.), Dr. Sang Eun Lee, Dr. Gyohei Egawa in Dr. Akimichi Morita (Foto: Mary Kay Inc.)

Globalno kozmetično podjetje je pokrovitelj simpozija o kožnih pregradah in rdečici s priznanimi dermatologi

DALLAS--(BUSINESS WIRE)--Kot vodilno podjetje na področju inovacij nege kože po vsem svetu Mary Kay Inc. nadaljuje s svojo zavezo naprednim kožnim znanostim kot pokrovitelj simpozija na 44. letnem srečanju japonskega združenja preiskovalne dermatologije (JSID). Na konferenci, ki je potekala med 8. in 10. novembrom v mestu Aomori na Japonskem, je simpozij o kožnih pregradah in rdečici nudil okolje, ki je omogočalo sodelovanje, da bi prisotni tako lahko delili tehnološke napredke in prelomne inovacije na področju kožnega zdravja.

To sporočilo za javnost vsebuje večpredstavnostne vsebine. V celoti si ga lahko ogledate na: https://www.businesswire.com/news/home/20191110005047/en/

Združenje JSID, ki je bilo ustanovljeno leta 1981, si prizadeva za razvoj, navdih in spodbudo nove generacije dermatologov, tako da podpira sodelovanje in izmenjavo znanstvenih gradiv med vsemi dermatološkimi združenji. JSID se hkrati trudi, da bi utrdilo položaj dermatologov v tem interdisciplinarnem svetu skozi nadgradnjo kvalitete znanosti in raziskav, da bi tako ohranjalo zdravje kože in dodatno izboljšalo zdravljenje kožnih bolezni. Združenje je največja in najbolj uveljavljena organizacija na področju dermatoloških raziskav na Japonskem, ki podpira mlade akademike ter tako organizira seminarje, ki spodbujajo obetavne mlade zdravnike, da postanejo dermatološki raziskovalci.

V sklopu simpozija o kožnih pregradah in rdečici, ki ga podpira Mary Kay, je potekala tudi debata, ki jo je vodila Dr. Lucy Gildea, vodja znanstvenega oddelka pri Mary Kay Inc. Debata se je osredotočala na zaščitne strategije za Azijce, ki kožo ščitijo pred okoljem in staranjem, proteinske odzive na vnetje kože in okvare kožne pregrade.

"Približno polovica žensk na vsem planetu ima občutljivo kožo, v zadnjih letih pa opažamo porast med izdelki za nego kože na azijskem trgu, ki trdijo, da so za občutljivo kožo ter da ublažijo rdečico," je dejala Dr. Gildea. "Kožna pregrada je nenehno pod pritiskom in izpostavljena UV žarkom, prašnim delcem in smogu, ki vsebujejo onesnaževalce, kot so črni ogljik, kemikalije in težke kovine. Ti onesnaževalci se lahko nabirajo na koži in povzročijo vztrajno obrazno rdečico. Posledično pa potrošniki iščejo izdelke, ki se trudijo ublažiti rdečico in pomagati občutljivi koži."

Udeleženci debate na simpoziju so bili trije priznani dermatologi:

  • Dr. Akimichi Morita, doktor medicine in znanosti, oddelek za dermatologijo okolja in starejših ljudi na medicinski fakulteti univerze Nagoya City

  • Dr. Sang Eun Lee, doktor medicine in znanosti, oddelek za dermatologijo bolnišnice Gangnam Severance, raziskovalni inštitut za kožno biologijo, medicinska fakulteta univerze Yonsei v mestu Seoul, Južna Koreja

  • Dr. Gyohei Egawa, doktor medicine in znanosti, oddelek za dermatologijo medicinske fakultete univerze Kyoto

"Kot globalno podjetje je pomembno, da ima Mary Kay širok portfelj izdelkov, ki zadostujejo raznolikim potrebam žensk po vsem svetu, portfelj, ki se lahko širi in razvija s spreminjajočimi se potrebami," je dejala Dr. Gildea. "Z udeležbo na dogodkih, kot je JSID, se lahko učimo in delimo pomembne raziskave, medtem ko še naprej razvijamo prelomne izdelke z izjemnimi pozitivnimi učinki, ki nudijo vse prednosti nege kože, ki si jih ženske želijo."

Za več informacij o JSID, kliknite tukaj.

O Mary Kay

Mary Kay Ash, ena prvih rušiteljic steklenega stropa, je svojo kozmetično podjetje ustanovila pred več kot 55 leti s tremi cilji: razviti dobre priložnosti za ženske, ponuditi mamljive proizvode in izboljšati svet. Te sanje so prerasle v večmilijardno družbo, ki ima v skoraj 40 državah več milijonov prodajalcev. Mary Kay vlaga v znanost, ki stoji za lepoto, in izdeluje najsodobnejšo kozmetiko za nego kože, ličila, dišave in prehranska dopolnila. V sklopu fundacije Mary Kay FoundationSM pa je podjetje podarilo več kot 78 milijonov ameriških dolarjev za raziskave raka in za varne hiše v primeru družinskega nasilja. Prvotna vizija Mary Kay Ash se z vsako šminko še vedno blešči.

Oglejte si izvirno različico na businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20191110005047/en/

Kontakti

Mary Kay Inc. Korporativna komunikacija
marykay.com/newsroom
972.687.5332 ali media@mkcorp.com

Vir: Mary Kay Inc.


Multimedija

Dr. Lucy Gildea, višja podpredsednica in vodja znanstvenega oddelka pri Mary Kay Inc. (Foto: Mary Kay Inc.)

Dr. Lucy Gildea (Mary Kay Inc.), Dr. Sang Eun Lee, Dr. Gyohei Egawa in Dr. Akimichi Morita (Foto: Mary Kay Inc.)