O-STA

Mary Kay za globalno opolnomočenje žensk, podjetništvo in enakopravnost na glavnih konferencah za ženske po svetu

DALLAS, ZDA--(BUSINESS WIRE)-- Podjetje Mary Kay Inc. je ta mesec nadaljevalo s prizadevanji za spodbujanje globalnega opolnomočenja žensk, podjetništva in enakopravnosti, tako da se je posvetilo izzivom, s katerimi se danes srečujejo ženske, na glavnih konferencah za ženske po vsem svetu. Aktivno je sodelovalo na dveh pomembnih mednarodnih konferencah: Konferenci svetovnega vodenja Mednarodnega ženskega foruma v Torontu v Kanadi in Globalnem forumu Reykjavik - Voditeljice Reykjavik na Islandiji.

Sporočilo za javnost vsebuje večpredstavnostne vsebine. V celoti si ga lahko ogledate tukaj: https://www.businesswire.com/news/home/20191119005354/en/

"Pred več kot 56 leti je Mary Kay Ash ustanovila danes eno vodilnih svetovnih uspešnih podjetij na področju opolnomočenja žensk," je dejala Deb Gibbins, glavna poslovna direktorica v Mary Kay, Inc. "Ker želimo počastiti njeno zapuščino in izboljšati položaj žensk povsod po svetu, smo predani sodelovanju s svetovnimi voditelji, da bi ženskam pomagali na poti do neodvisnosti, finančne varnosti in večje enakopravnosti na delovnem mestu."

Na Konferenci svetovnega vodenja Mednarodnega ženskega foruma v Torontu v Kanadi so se zbrale vodilne snovalke, zagovornice, pobudnice in pionirke sprememb iz več kot 50 držav, da bi razpravljale o izzivih, s katerimi se danes soočajo ženske, ter načini, kako se najbolje spoprijeti z njimi. Michelle Haurilak, direktorica za odnose z javnostmi v Mary Kay ter za digitalno trženje in trženje izdelkov v Mary Kay Kanada, se je konference udeležila, nagovorila udeležence in napovedala razpravo o knjigi Becoming a Dangerous Woman (Postati nevarna ženska), pogovor s Pat Mitchell, televizijsko gonilno silo in redakcijsko direktorico v TEDWomen.

Na Globalnem forumu Reykjavik v Reykjaviku na Islandiji se je Julia Simon, glavna pravna svetovalka in poslovna sekretarka v Mary Kay, pridružila drugim voditeljicam pri razpravi in deljenju zamisli in rešitev o tem, kako izboljševati družbo, izboljšati enakopravnost žensk in moških ter si prizadevati za več žensk na vodilnih položajih. V okviru foruma se je Simon udeležila tudi kosila za voditelje, ki ga je gostila Concordia, neprofitna, nestrankarska organizacija, ki si prizadeva za aktivno negovanje, povzdigovanje in ohranjanje medresorskega sodelovanja za družbene spremembe. Na kosilu so udeleženke obravnavale teme, kot so vlaganje v podjetnice, globalno zdravje žensk, politično vodenje med ženskami in izobraževanje žensk.

"Mary Kay je več kot kozmetična znamka - je znamka opolnomočenja, znamka podjetništva" je dodala Gibbins. "Medtem ko so bili narejeni veliki koraki pri spodbujanju napredka žensk, je treba narediti še veliko, da bi se zagotovilo nadaljevanje tega napredka na svetovni ravni. V čast nam je, da smo v teh prizadevanjih v prvi vrsti skupaj z drugimi oblikovalci politik."

Sodelovanje na omenjenih konferencah je le najnovejši korak, ki ga je podjetje Mary Kay naredilo za večje opolnomočenje žensk. Pred kratkim je v sodelovanju s šestimi agencijami Organizacije Združenih narodov napovedalo Podjetniški pospeševalnik za ženske Mary Kay, pobudo več partnerjev za motiviranje, izobraževanje in opolnomočenje podjetnic po vsem svetu. Pospeševalnik bo nudil voden digitalni učni načrt, dopolnjen s terenskim izobraževanjem in mentorstvom. Poleg tega bo deloval kot podporna platforma ženskam za odstranjevanje podjetniških ovir, od digitalne pismenosti do zakonodajnih reform ter tako ženskam omogočal polno sodelovanje v rasti njihovih lokalnih in nacionalnih gospodarstvih. Pospeševalnik bo podpiral globalna prizadevanja v podporo podjetjem, ki želijo vzpostaviti oz. razširiti sodelovanje s podjetji, ki so v lasti žensk, vključno s poslovno dobavo. Nadaljnja širitev programa bo vključevala priložnosti za financiranje za ženske, ki zaključijo učni načrt.

O Mary Kay

Mary Kay Ash, ena prvih rušiteljic steklenega stropa, je svojo kozmetično podjetje ustanovila pred več kot 56 leti s tremi cilji: razviti dobre priložnosti za ženske, ponuditi mamljive proizvode in izboljšati svet. Te sanje so prerasle v večmilijardno družbo, ki ima v skoraj 40 državah več milijonov prodajalcev. Mary Kay vlaga v znanost, ki stoji za lepoto, in izdeluje najsodobnejšo kozmetiko za nego kože, ličila, prehranska dopolnila in dišave. Mary Kay je predana opolnomočenju žensk in njihovih družin prek partnerstev z organizacijami iz vsega sveta, podpiranja raziskav na področju raka, zaščite žrtev družinskega nasilja, polepševanja naših skupnosti in spodbujanja otrok, naj sledijo svojim sanjam. Prvotna vizija Mary Kay Ash - ena šminka na enkrat - se še vedno blešči. Za več informacij obiščite spletno stran MaryKay.com.

Izvirna različica je na voljo na businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20191119005354/en/

Kontakti:

Mary Kay Inc. Korporativna komunikacija
marykay.com/newsroom
972.687.5332 or media@mkcorp.com

Vir: Mary Kay

Večpredstavnostne vsebine

Foto: L proti D: Marijana Klapcic, direktorica za komunikacijo, odnose z javnostmi in ustvarjalno trženje v MK Kanada; Pat Mitchell, avtorica knjige Becoming a Dangerous Woman (Postati nevarna žensk); Michelle Haurilak, direktorica za odnose z javnostmi ter za digitalno trženje in trženje izdelkov v MK Kanada (Foto: Mary Kay Inc.)

Foto: L proti D: Marijana Klapcic, direktorica za komunikacijo, odnose z javnostmi in ustvarjalno trženje v MK Kanada; Pat Mitchell, avtorica knjige Becoming a Dangerous Woman (Postati nevarna žensk); Michelle Haurilak, direktorica za odnose z javnostmi ter za digitalno trženje in trženje izdelkov v MK Kanada (Foto: Mary Kay Inc.)

Foto: L proti D: Marijana Klapcic, direktorica za komunikacijo, odnose z javnostmi in ustvarjalno trženje v MK Kanada; Pat Mitchell, avtorica knjige Becoming a Dangerous Woman (Postati nevarna žensk); Michelle Haurilak, direktorica za odnose z javnostmi ter za digitalno trženje in trženje izdelkov v MK Kanada (Foto: Mary Kay Inc.)