O-STA

Tommy Hilfiger razglasil finaliste Izziva meje mogočega v modi v socialnem podjetništvu

Finalisti natečaja TOMMY HILFIGER Fashion Frontier Challenge 2018 (Foto: Business Wire)

AMSTERDAM--(BUSINESS WIRE)-- Tommy Hilfiger, podjetje, ki je v lasti PVH Corp. [NYSE: PVH], je razglasilo šest finalistov natečaja Tommy Hilfiger Fashion Frontier Challenge (Izziv meje mogočega v modi) za leto 2019. V drugem letu je globalni program namenjen podpori zagonskim podjetjem in podjetjem v fazi širitve, ki razvijajo rešitve, ki spodbujajo vključujoče in pozitivne spremembe v modi. Izbira finalistov je naslednji korak na poti k prepoznavi in podpori inovativnim priložnostim, ki podpirajo napredek te industrije. Tako bo 13. februarja 2020 šest finalistov obiskalo Kampus prihodnosti Tommya Hilfigerja v Amsterdamu na Nizozemskem, kjer bodo svoje poslovne koncepte predstavili žiriji internih in zunanjih poslovnih in trajnostnih voditeljev na globalnem finalnem dogodku Tommy Hilfiger Fashion Frontier Challenge.

To sporočilo za javnost vsebuje multimedijske vsebine. Celotno sporočilo si oglejte tu: https://www.businesswire.com/news/home/20200112005011/en/

"Navdihujoče je, da je druga izdaja Izziva meja mogočega v modi Tommyja Hilfigerja pritegnila toliko prijaviteljev, ki delujejo v smeri bolj vključujočega in trajnostnega modnega okolja," je dejal Tommy Hilfiger. "Zavezani smo spodbujanju svetlih, inovativnih rešitev za nekatere od velikih izzivov naše industrije in veselim se, da se vračam kot član žirije, ki bo prepoznala letošnje podjetnike. V njihovem optimizmu in zavezanosti pozitivni prihodnosti bi morali vsi najti navdih za učinek, ki ga lahko storimo skupaj."

V sklopu štirimesečnega postopka, ki je potekal v več korakih, je bilo število tekmovalcev z več kot 420 zmanjšano na šest finalistov, ki so bili povabljeni, da razvijejo in dodelajo svoje poslovne načrte s pomočjo posebne ekipe strokovnjakov s področja socialnega podjetništva na Kampusu prihodnosti. Finalisti so:

  • Podjetje v fazi širitve iz Bangladeša Apon Wellbeing odpira trgovine, ki v tovarne prinašajo osnovne dnevne dobrine po ugodnih cenah, pri čemer izdelke ponujajo po 10 odstotkov nižjih cenah kot izven tovarn, delavci pa z nakupi lahko zbirajo točke za brezplačno zavarovanje in zdravstvene storitve.

  • Ameriško podjetje v fazi širitve Stony Creek Colors ponuja trajnostne rastline indiga majhnim in srednje velikim tobačnim kmetijam, ki jim grozi izpad dohodka zaradi vse manjše prodaje tobaka. Komercialna rastlina, ki jo zagotavljajo pri Stony Creek Colors, kmetom omogoča, da ohranijo svoj vir preživetja.

  • Nizozemsko zagonsko podjetje A Beautiful Mess upravlja s kreativnim prostorom, kjer beguncem pomagajo, da se z ustvarjanjem trajnostnih oblačilnih izdelkov socialno in ekonomsko osamosvojijo.

  • Zagonsko podjetje s sedežem v ZDA Lab 141 s pomočjo tiskalnikov 3D ustvarja oblačila po meri v majhnih naročilih. S tovrstnimi metodami Lab 141 spodbuja in oživlja koncept mode brez konfekcijskih številk.

  • Indijski proizvajalec pižam v fazi razvoja Sudara razvija poklicne in šiviljske veščine pri ženskah, ki so pobegnile ali so v veliki nevarnosti, da postanejo žrtve trgovanja za potrebe spolnega izkoriščanja.

  • Podjetje v fazi razvoja iz Francije Constant & Zoe ustvarja funkcionalna in modna oblačila za invalidne moške, ženske in otroke.

Prestižni člani žirije, ki bo bdela nad finalnim dogodkom, vključujejo:

  • G. Tommy Hilfiger

  • Soustanoviteljica in glavna izvršna direktorica Zilinga Ankiti Bose

  • Novinar, aktivist in govorec Noor Tagouri

  • Glavni izvršni direktor za Tommy Hilfiger Global in PVH Europe Daniel Grieder

  • Finančni direktor pri Tommy Hilfiger Global & COO, Tommy Hilfiger Global in PVH Europe Martijn Hagman

  • Ustanovitveni partner pri Social Impact Venture Willemijn Verloop

  • Glavni izvršni direktor in član upravnega odbora pri EVPA Steven Serneels

  • Poslovni direktor Fashion for Good Katrin Ley

Žirija bo nagrado v višini 150.000 evrov razdelila med dva zmagovalca kot podporo pri razvoju njihovih poslovnih predlogov. Zmagovalca bosta deležna tudi enoletnega mentorstva globalnih strokovnjakov Tommyja Hilfigerja in INSEADa, kot tudi mesta v INSEADovem programu socialnega podjetništva (ISEP). Poleg tega bo 10.000 evrov dobila finalna ekipa po izboru občinstva.

Vizija Tommyja Hilfigerja je oblikovati modo, ki odpira obzorja duha in zapira zanke. Za več informacij o daljnoročnih trajnostnih prizadevanjih znamke, predvsem na področjih vključevalnosti in krožnosti obiščite: https://global.tommy.com/en_int/about-us-corporate-sustainability.

Prijatelje in sledilce znamke vabimo, da se pridružijo pogovoru na družabnih medijih z uporabo ključnikov #TommyHilfiger, #FashionFrontierChallenge, #MakeNewPossible in @TommyHilfiger.

# # #

O podjetju Tommy Hilfiger

S portfeljem znamk, ki vključuje TOMMY HILFIGER in TOMMY JEANS, je Tommy Hilfiger ena najbolj prepoznavnih premijskih oblikovalskih skupin na področju življenjskega sloga. Osredotoča se na oblikovanje in marketing visokokakovostnih krojenih oblek in športnih oblačil za moške, modnih kolekcij za ženske in športnih ter otroških oblačil, jeans kolekcij, spodnjega perila (vključno s haljami, pižamami in trenirkami), čevljev in dodatkov. Z izbranimi licencami Tommy Hilfiger nudi tudi komplementarne izdelke, kot so očala, ure, dišave, kopalke, nogavice, usnjena galanterija, izdelki za dom in prtljaga. Linijo izdelkov TOMMY JEANS sestavljajo oblačila iz jeansa ter moška in ženska obutev, dodatki in dišave. Proizvodi znamk TOMMY HILFIGER in TOMMY JEANS so potrošnikom na voljo po vsem svetu v široki mreži trgovin TOMMY HILFIGER in TOMMY JEANS, vodilnih specializiranih trgovinah in blagovnicah, izbranih spletnih trgovinah in na tommy.com.

O korporaciji PVH Corp.

PVH postavlja standard sloga kot eno najbolj občudovanih podjetij za modo in življenjski slog na svetu. Gojimo znamke, ki modo peljejo naprej v dobro. Naš portfelj legendarnih znamk vključuje TOMMY HILFIGER, CALVIN KLEIN, Van Heusen, IZOD, ARROW, Speedo*, Warner's, Olga in Geoffrey Beene, kot tudi znamko spodnjega perila True & Co., ki se osredotoča na digitalno prodajo. Tržimo paleto izdelkov pod omenjenimi in drugimi nacionalno in mednarodno poznanimi znamkami v naši lasti oziroma licenci. Imamo več kot 38.000 partnerjev, ki poslujejo v več kot 40 državah in beležijo skupno skoraj 9,7 milijarde ameriških dolarjev letnih prihodkov. To je moč PVH.

*Licenco za Severno Ameriko in Karibe za znamko Speedo podjetja Speedo International Limited imamo v trajni lasti.

Izvorno različico besedila si oglejte na businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20200112005011/en/

Kotakti

Kontakt Tommy Hilfiger
Baptiste Blanc
Višji direktor za komunikacije in pridobljene medije
e-pošta: Baptiste.Blanc@tommy.com
Tel: +31 62904 2334


Vir: PVH Corp.

Multimedijske vsebine

Foto

Finalisti natečaja TOMMY HILFIGER Fashion Frontier Challenge 2018 (foto: Business Wire)

Logo