O-STA

Tommy Hilfiger slavi bolj vključujočo modno krajino z drugo izdajo Izziva mej mogočega v modi

Tommy Hilfiger in Daniel Grieder (Foto: Business Wire)
Martijn Hagman, Katrin Ley, Daniel Grieder, Tommy Hilfiger, Noor Tagouri, Willemijn Verloop in Steven Serneels (Foto: Business Wire)
Shannon Keith (Sudara), Lisa Flynn (Sudara), Katrin Ley, Yasir Arafat (Apon Wellbeing), Steven Serneels, Saif Rashid (Apon Wellbeing), Daniel Grieder, Tommy Hilfiger, Martijn Hagman, Naz Kawan (A Beautiful Mess), Fleur Bakker (A Beautiful Mess) in Noor Tagouri (Foto: Business Wire)

Strokovna žirija, v kateri so sodelovali Tommy Hilfiger, izvršni direktor Tommy Hilfiger Global in PVH Europe Daniel Grieder ter novinarka, aktivistka in govornica Noor Tagouri, je izbrala dva zmagovalca

AMSTERDAM --(BUSINESS WIRE)-- Tommy Hilfiger, ki je v lasti PVH Corp. [NYSE: PVH], sporoča, da sta Apon Wellbeing in A Beautiful Mess zmagovalca natečaja Tommy Hilfiger Fashion Frontier Challenge (Izziv meje mogočega v modi) 2019. Več kot 400 prijav je prispelo za drugo izdajo globalnega programa, namenjenega podpori zagonskim podjetjem in podjetjem v fazi širitve, ki razvijajo rešitve za spodbujanje vključujočih in pozitivnih sprememb v modi.

To sporočilo za javnost vsebuje večpredstavnostne vsebine. Celotno sporočilo je na voljo na: https://www.businesswire.com/news/home/20200213005895/en/

"Pri družbi Tommy Hilfiger smo predani načelu, da ne gre nič zavreči in da je vse dobrodošlo. Skozi celoten proces sem se navdihoval s pomočjo te nadarjene skupine socialnih podjetnikov, katerih inovacije delajo modno krajino bolj trajnostno in vključujočo," je povedal Tommy Hilfiger. "Ponosen sem, da lahko čestitam letošnjima zmagovalcema, družbama Apon Wellbeing in A Beautiful Mess. Za ti zagonski podjetji je to šele začetek in še naprej bomo poučevali in podpirali te podjetnike, ki so tako predani cilju pozitivno vplivati na našo industrijo."

"Zmagovalca druge izdaje Tommy Hilfiger Fashion Frontier Challenge predstavljata prihodnost modne industrije," je povedal Daniel Grieder, izvršni direktor pri Tommy Hilfiger Global in PVH Europe. "Spričo hitrega razvoja naše industrije je pomembno sodelovati, tako znotraj kot zunaj modne krajine, in zagotavljati inovacije, ki so zmožne spremeniti naš posel na bolje. Čestitke obema zmagovalcema in finalistom!".

Apon Wellbeing je za nagrado prejel 75.000 evrov. Podjetje v fazi širitve iz Bangladeša odpira trgovine, ki v tovarne prinašajo osnovne dnevne dobrine po pravičnih cenah, pri čemer izdelke ponujajo po 10 odstotkov nižjih cenah kot izven tovarn, delavci pa lahko z nakupi zbirajo točke za brezplačno zavarovanje in zdravstvene storitve.

"Ko se začenjaš vzpenjati po modni vrednostni verigi, izraz podpore s strani znamke, kot je TOMMY HILFIGER, pomeni neizmerno pomoč za pri rasti in učinkovitosti zagonskih podjetij in podjetij v fazi širitve," je povedal Saif Rashid, ustanovitelj in glavni direktor podjetja Apon Wellbeing. "A najpomembnejša je strateška podpora in mentorstvo v okviru programa Tommy Hilfiger Fashion Frontier Challenge. Podpora s strani družbe TOMMY HILFIGER je že dala obliko našemu poslovnemu modelu, strategiji, komunikaciji in našemu razmišljanju o prihodnosti."

Nizozemsko zagonsko podjetje A Beautiful Mess je prav tako prejelo 75.000 evrov. A Beautiful Mess upravlja s kreativnim prostorom, kjer beguncem pomagajo, da se z ustvarjanjem trajnostnih oblačilnih izdelkov socialno in ekonomsko osamosvojijo.

"V modni industriji potrebujemo igralce, ki širijo pobude krožne produkcije in to je natanko to, kar nudi program Tommy Hilfiger Fashion Frontier Challenge," je povedala Naz Kawan, direktorica prostora za ustvarjanje pri A Beautiful Mess. "Če želimo preobraziti dobaviteljsko verigo modne industrije, je potreben sodelovalen, integriran pristop. S podporo tega globalnega programa delamo v smeri bolj krožne, transparentne in vključujoče modne krajine."

Zmagovalca bosta deležna tudi leto trajajočega mentorstva s strani globalnih strokovnjakov družbe Tommy Hilfiger in poslovne šole INSEAD, kakor tudi sodelovanja v ISEP programu socialnega podjetništva, ki ga izvaja INSEAD.

Še eno zagonsko podjetje, Sudara, je bilo izbrano s strani občinstva in je prejelo 10,000 evrov. Sudara, podjetje v fazi razvoja, ki deluje v Indiji in ZDA, je proizvajalec pižam in oblačil za prosti čas, ki razvija poklicne in šiviljske veščine pri ženskah, ki so pobegnile ali so v veliki nevarnosti, da postanejo žrtve trgovanja in spolnega izkoriščanja.

"Pri programu Tommy Hilfiger Fashion Frontier Challenge gre za uporabo mode kot pozitive sile, kar je povsem skladno z namenom naše znamke," je povedala Shannon Keith, ustanoviteljica in predsednica Sudara Inc. "Nagrada občinstva nam pomeni še toliko več, saj kaže, da se naše delo zdi res smiselno ekipam pri družbi TOMMY HILFIGER, ki so zavezane temu, da se v modni industriji stvari spremenijo na bolje."

V večfaznem in več mesecev trajajočem postopku, ki se je začel maja 2019, je bilo 420 vlog zoženih na šest finalistov, ki so bili povabljeni, da razvijejo in dodelajo svoje poslovne načrte s pomočjo posebne ekipe strokovnjakov s področja socialnega podjetništva. Na zaključnem dogodku, ki je potekal 13. februarja 2020 v Kampusu prihodnosti Tommya Hilfigerja v Amsterdamu na Nizozemskem, je šest finalistov svoje koncepte predstavilo prestižni žiriji, ki so jo sestavljali: Tommy Hilfiger, glavni izvršni direktor za Tommy Hilfiger Global in PVH Europe Daniel Grieder, novinarka, aktivistka in govornica Noor Tagouri, finančni direktor pri Tommy Hilfiger Global & COO, Tommy Hilfiger Global in PVH Europe Martijn Hagman, ustanovitveni partner pri Social Impact Venture Willemijn Verloop, glavni izvršni direktor in član upravnega odbora pri EVPA Steven Serneels ter poslovna direktorica Fashion for Good Katrin Ley.

Vizija Tommyja Hilfigerja je oblikovati modo, ki odpira obzorja duha in zapira zanke. Za več informacij o daljnoročnih trajnostnih prizadevanjih znamke, predvsem na področjih vključevalnosti in krožnosti obiščite: https://global.tommy.com/en_int/about-us-corporate-sustainability.

Prijatelje in sledilce znamke vabimo, da se pridružijo pogovoru na družabnih medijih z uporabo ključnikov #TommyHilfiger, #FashionFrontierChallenge, #MakeNewPossible in @TommyHilfiger.

# # #

O podjetju Tommy Hilfiger

S portfeljem znamk, ki vključuje TOMMY HILFIGER in TOMMY JEANS, je Tommy Hilfiger ena najbolj prepoznavnih premijskih oblikovalskih skupin na področju življenjskega sloga. Osredotoča se na oblikovanje in marketing visokokakovostnih krojenih oblek in športnih oblačil za moške, modnih kolekcij za ženske in športnih ter otroških oblačil, jeans kolekcij, spodnjega perila (vključno s haljami, pižamami in trenirkami), čevljev in dodatkov. Z izbranimi licencami Tommy Hilfiger nudi tudi komplementarne izdelke, kot so očala, ure, dišave, kopalke, nogavice, usnjena galanterija, izdelki za dom in prtljaga. Linijo izdelkov TOMMY JEANS sestavljajo oblačila iz jeansa ter moška in ženska obutev, dodatki in dišave. Proizvodi znamk TOMMY HILFIGER in TOMMY JEANS so potrošnikom na voljo po vsem svetu v široki mreži trgovin TOMMY HILFIGER in TOMMY JEANS, vodilnih specializiranih trgovinah in blagovnicah, izbranih spletnih trgovinah in na tommy.com.

O korporaciji PVH Corp.

PVH postavlja standard sloga kot eno najbolj občudovanih podjetij za modo in življenjski slog na svetu. Gojimo znamke, ki modo peljejo naprej v dobro. Naš portfelj legendarnih znamk vključuje TOMMY HILFIGER, CALVIN KLEIN, Van Heusen, IZOD, ARROW, Speedo*, Warner's, Olga in Geoffrey Beene, kot tudi znamko spodnjega perila True & Co., ki se osredotoča na digitalno prodajo. Tržimo paleto izdelkov pod omenjenimi in drugimi nacionalno in mednarodno poznanimi znamkami, ki so v naši lasti oziroma licenci. Imamo več kot 38.000 partnerjev, ki poslujejo v več kot 40 državah in beležijo skupno skoraj 9,7 milijarde ameriških dolarjev letnih prihodkov. To je moč PVH.

*Licenco za Severno Ameriko in Karibe za znamko Speedo podjetja Speedo International Limited imamo v trajni lasti.

Izvorno različico besedila si oglejte na businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20200213005895/en/

Kontakti

Tommy Hilfiger

Baptiste Blanc

Višji direktor za komunikacije in pridobljene medije

e-pošta: Baptiste.Blanc@tommy.com

Tel: +31 62904 2334

Vir: PVH Corp.


Podnapisi pod fotografijami:

1 Tommy Hilfiger in Daniel Grieder (Foto: Business Wire)

2 Martijn Hagman, Katrin Ley, Daniel Grieder, Tommy Hilfiger, Noor Tagouri, Willemijn Verloop in Steven Serneels (Foto: Business Wire)

3 Shannon Keith (Sudara), Lisa Flynn (Sudara), Katrin Ley, Yasir Arafat (Apon Wellbeing), Steven Serneels, Saif Rashid (Apon Wellbeing), Daniel Grieder, Tommy Hilfiger, Martijn Hagman, Naz Kawan (A Beautiful Mess), Fleur Bakker (A Beautiful Mess) in Noor Tagouri (Foto: Business Wire)