O-STA

Tommy Hilfiger vabi socialne podjetnike, da sprejmejo izziv Tommy Hilfiger Fashion Frontier Challenge

Za tretjo izdajo izziva Tommy Hilfiger močno spodbuja temnopolte, avtohtone in podjetnike drugih barv kože (BIPOC), da se prijavijo, in vabi potrošnike, da se registrirajo in ocenijo izdelke.

AMSTERDAM--(BUSINESS WIRE)-Tommy Hilfiger, ki je v lasti PVH Corp. [NYSE: PVH], z veseljem sporoča, da so prijave za tretjo izdajo Tommy Hilfiger Fashion Frontier Challenge odprte od 6. januarja do 8. marca 2021. Cilj globalnega programa je podpora zagonskim podjetjem in tistim na stopnji širitve, ki razvijajo rešitve, ki pozitivno vplivajo na modno okolje. Od svoje ustanovitve leta 2018 je izziv Tommy Hilfiger Fashion Frontier Challenge podelil 350.000 EUR podjetnikom, ki se zavzemajo za to, v kar verjamejo in so predani spodbujanju sprememb v svojih skupnostih. Tretja izdaja programa gradi na trajnostni viziji Tommyja Hilfigerja Ne zapravi ničesar in vključi vse in želi razširiti in podpreti temnopolte, avtohtone in podjetnike drugih barv kože (BIPOC), ki si prizadevajo za napredek svojih skupnosti in spodbujanje bolj vključujoče prihodnosti mode. Potrošniki so tudi vabljeni, da se vključijo in pomagajo presoditi izdelke.

To sporočilo za javnost vsebuje multimedijske vsebine. View the full release here: https://www.businesswire.com/news/home/20210105006033/en/

"Izziv Tommy Hilfiger Fashion Frontier Challenge v ospredje potiska podjetnike, ki s srcem in dušo pozitivno vplivajo na našo industrijo," je dejal Tommy Hilfiger. "Letos želimo s podporo podjetnikom BIPOC predstaviti še bolj raznoliko perspektivo, ideje in skupnosti. Odgovorni smo, da spodbujamo spremembe v modni krajini in v čast mi je, da nadaljujemo našo predanost vključenosti in enakovredni zastopanosti s prihajajočim izzivom Tommy Hilfiger Fashion Frontier Challenge. "

Zainteresirana podjetja so vabljena, da predložijo projektne predloge, ki se osredotočajo na ustvarjanje bolj vključujoče vrednostne verige v modi. Izbranih bo šest finalistov, ki bodo povabljeni k virtualnemu razvoju svojih projektnih načrtov s podporo predanega Tommyja Hilfigerja in zunanjih strokovnjakov. S pomočjo izkušenega trenerja bodo finalisti predstavili svoj končni koncept prestižni komisiji žirije in publiki na globalnem finalnem dogodku tega izziva skrajnih meja mode, ki bo v začetku leta 2022.

V želji, da bi nadaljeval svoje ambicije po vključenosti, je Tommy Hilfiger povabil potrošnike, naj se pridružijo kot sodniki in pomagajo pri odločanju o letošnjih finalistih. Sodniki potrošniki bodo zadolženi za zožitev finalistov z 200 na 50, pri čemer bo vsak dobil v presojo vsaj štiri prijave, ki jih bodo poslali prek mikro spletne strani blagovne znamke. Prijave za sodnike potrošnike je do 8. februarja mogoče vložiti na https://responsibility.pvh.com/tommy/fashion-frontier-challenge/.

Naslednje programske nagrade so bile povišane v primerjavi s prejšnjimi leti, tako da bodo zmagovalci imeli dovolj sredstev in znanja za rast poslovne ideje:

• Skupno podeljenih 200.000 EUR med vse zmagovalce in priložnost za dodatnih 15.000 EUR nagrade za zmago v glasovanju za "Najljubšega po mnenju občinstva"

• enoletno mentorstvo pri strokovnjakih Tommyja Hilfigerja,

• mesto v programu socialnega podjetništva INSEAD (ISEP)

• enoletno mentorstvo pri INSEAD

"Čeprav je modna industrija naredila pozitivne korake, da bi postala bolj vključujoča in raznolika, je treba storiti še veliko," je dejal Martijn Hagman, izvršni direktor, Tommy Hilfiger Global. "Prek izziva Tommy Hilfiger Fashion Frontier Challenge krepimo svojo zavezanost zastopanju in raznolikosti ter pripomoremo k spremembam, ki si jih najbolj želimo in jih moramo videti."

Poslanstvo Tommyja Hilfigerja je postati modno podjetje, ki ne Zapravlja ničesar in pozdravlja vse. To trajnostno podjetje za oblikovanje življenjskega sloga je postalo vodilno s tem, kako ustvarja svoj izdelek, upravlja svoje poslovanje in se povezuje s svojimi skupnostmi in deležniki. Več informacij o trajnostnem potovanju Tommyja Hilfigerja, ki ga poganja PVH-ova strategija Forward Fashion, najdete na https://global.tommy.com/en_int/about-us-corporate-sustainability.

Več informacij o Tommy Hilfiger Fashion Frontier Challenge, vključno z navodili za prijavo, najdete na: https://responsibility.pvh.com/tommy/fashion-frontier-challenge/.

Prijatelji in sledilci znamke so vabljeni, da se pridružijo dialogu na družbenih omrežjih z uporabo #TommyHilfiger in @TommyHilfiger.

# # #

O podjetju Tommy Hilfiger

S portfeljem znamk, ki vključuje TOMMY HILFIGER in TOMMY JEANS, je Tommy Hilfiger ena najbolj prepoznavnih premijskih oblikovalskih skupin na področju življenjskega sloga. Osredotoča se na oblikovanje in marketing visokokakovostnih krojenih oblek in športnih oblačil za moške, modnih kolekcij za ženske in športnih ter otroških oblačil, jeans kolekcij, spodnjega perila (vključno s haljami, pižamami in trenirkami), čevljev in dodatkov. Z izbranimi licencami Tommy Hilfiger nudi tudi komplementarne izdelke, kot so očala, ure, dišave, kopalke, nogavice, usnjena galanterija, izdelki za dom in prtljaga. Linijo izdelkov TOMMY JEANS sestavljajo oblačila iz jeansa ter moška in ženska obutev, dodatki in dišave. Proizvodi znamk TOMMY HILFIGER in TOMMY JEANS so potrošnikom na voljo po vsem svetu v široki mreži trgovin TOMMY HILFIGER in TOMMY JEANS, vodilnih specializiranih trgovinah in blagovnicah, izbranih spletnih trgovinah in na tommy.com.

O korporaciji PVH Corp.

PVH je eno najbolj občudovanih podjetij na področju življenjskega sloga na svetu. Gojimo znamke, ki modo peljejo naprej v dobro. Naš portfelj legendarnih znamk vključuje TOMMY HILFIGER, CALVIN KLEIN, Van Heusen, IZOD, Warner's, Olga in Geoffrey Beene, kot tudi znamko spodnjega perila True & Co., ki se osredotoča na digitalno prodajo. Tržimo paleto izdelkov pod omenjenimi in drugimi nacionalno in mednarodno poznanimi znamkami, ki so v naši lasti oziroma licenci. Imamo več kot 38.000 partnerjev, ki poslujejo v več kot 40 državah in beležijo skupno skoraj 9,9 milijarde ameriških dolarjev letnih prihodkov. To je moč PVH.

Izvorno različico sporočila si lahko ogledate na businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20210105006033/en/

Kontakti

Kontakt za Tommy Hilfiger
Baptiste Blanc
Višji direktor globalnih komunikacij
E-mail: baptiste.Blanc@tommy.com
Tel: +31 62904 2334


Vir: Tommy Hilfiger

Multimedijske vsebine

Video

TOMMY HILFIGER Fashion Frontier Challenge

Logo


Veljavna verzija sporočila je izvirno besedilo, ki je napisano v izvirnem jeziku. Prevodi so na voljo le v pomoč in jih je potrebno primerjati z izvirnikom, ki je edina verzija besedila, ki ima lahko pravne posledice.