O-STA

Jellyfish prevzel 5 podjetij v spodbudo globalni širitvi z novimi digitalnimi zmogljivostmi

Glavni izvršni direktor Jellyfisha Rob Pierre (foto: Business Wire)

Jellyfish širi globalni odtis s podatkovnimi in analitskimi zmogljivostmi, okrepljenimi z novo ponudbo na področjih elektronskega poslovanja, ustvarjanja vsebin, kreative in lokalizacije

LONDON--(BUSINESS WIRE)-- Jellyfish, digitalni marketinški partner vodilnih svetovnih blagovnih znamk (npr., Samsung, Uber, Nestle, Deckers, Spotify in eBay), je danes sporočil, da je prevzel pet podjetij, od katerih je vsako priznano kot vodilno v digitalnem prostoru. Do hitre širitve Jellyfisha prihaja v času konsolidacije in izzivov v sektorju tradicionalnih agencij, ob čemer se podjetje odlikuje po svoji zmogljivosti pomagati znamkam na njihovi poti digitalne preobrazbe. Jellyfishova širitev sledi prejšnjim prevzemom ob precejšnem vložku skupine Fimalac Group leta 2019. Družba predstavlja novo vrsto digitalnega posla, kjer se agencijske storitve povezujejo s svetovanjem, izobraževanjem in najnovejšimi tehnologijami za zagotavljanje najboljših možnih rezultatov za stranke. Podjetje, ki je začelo s poslovanjem leta 2005, je obenem postalo eno od le nekaj izbranih globalno upravljanih partnerjev Google Marketing ob stalni povprečni rasti v višini 45% na leto v zadnjih osmih letih.

To sporočilo vsebuje multimedijske vsebine. Celotno sporočilo si oglejte na: https://www.businesswire.com/news/home/20210223005716/en/

Glavni izvršni direktor Jellyfisha Rob Pierre (foto: Business Wire)

Trenutne napovedi podjetja za tržne raziskave eMarketer kažejo, da naj bi leta 2021 celotni izdatki za oglaševanje v medijih presegli 600 milijard, zato morajo podjetja, če hočejo ostati konkurenčna in povečati medijsko učinkovitost, najti pot prek zasičene digitalne krajine in zagotoviti gladko in relevantno komunikacijo prek vseh kanalov in stičnih točk. Pospešek digitalne preobrazbe kot odziv na globalno pandemijo je povečal potrebe znamk po sodelovanju s podjetji, ki jim lahko pomagajo krmariti in se odzivati na izzive zagotavljanja rasti in trajnosti.

"Naše poslanstvo je, da strankam zagotovimo, da imajo vse potrebne vire zato, da v celoti sprejmejo digitalno preobrazbo in dosežejo rezultate, ki presegajo vsa pričakovanja. Po letu še nikoli prej videnih motenj in preobrazbe na področju digitalnega trženja Jellyfish nadaljuje rast po vsem svetu, ob vstopanju na nove trge Avstralije in Mehike in širjenju prisotnosti v Franciji, Braziliji in ZDA-pri čemer dodaja nove zmogljivosti in talente po vsem svetu s poudarkom na ustvarjanju vsebin in lokalizaciji, elektronskem poslovanju, kreativi in optimiziranju podatkov," je dejal glavni izvršni direktor Jellyfisha Rob Pierre. "Ti prevzemi so ključni pri doseganju prepoznavnosti in rasti na trgu in verjamemo, da za naše stranke ni ničesar nemogočega ali nedosegljivega," je dodal Pierre.

"Ti prevzemi pomembno krepijo naš portfelj storitev s poglabljanjem našega strokovnega znanja, geografskega dosega in ponudbe na več celinah in regijah," je dejal operativni direktor Jellyfisha Chris Lee.

Razširjeno znanje in tehnologije:

Seelk
Programska oprema in svetovanje za Amazon Marketplace
Splash
Kreativna tehnologija in storitve z globalno lokalizacijo
Quill
Vsebine globalne uspešnosti za elektronsko poslovanje
Webedia Brand Services
Storitve igrifikacije, vsebin, podatkov, tehnologije in strategij poslovnih podatkov

Razširjen globalni odtis:

Data Runs Deep - Avstralija
Svetovanje, implementacija in izobraževanje za podatkovne rešitve

Za več informacij o vsakem od podjetij, ki jih je prevzel Jellyfish, kliknite tukaj.

Ostale nedavni prevzemi, ki so razširili naš globalni odtis:

Reamp - Brazil
Programatični marketing, avtomatizacija marketinga in uspešnost digitalnih kampanj (prevzem v drugi polovici leta 2020)
San Pancho - Mexico & Colombia
Sposobnosti digitalnega marketinga prek vseh kanalov in analitika (prevzem v drugi polovici leta 2020)

O družbi Jellyfish

Jellyfish je del skupine Fimalac Group in je globalni partner na področju digitalnega trženja in preobrazbe za nekatere od vodilnih svetovnih znamk, med drugim Samsung, Uber, Nestle, Orange, Spotify in eBay. Jellyfish predstavlja novo vrsto digitalnega poslovanja, kjer se agencijske storitve povezujejo s svetovanjem, izobraževanjem in najnovejšimi tehnologijami za zagotavljanje najboljših možnih rezultatov za stranke. Jellyfish, ki zaposluje prek 2000 ljudi v 40 izpostavah po svetu in z nadaljnjo širitvijo na obzorju, želi postati globalni partner, ki bi si ga kot prvo možnost za svoje digitalne potrebe izbrala katerakoli znamka. Podjetje, ki je začelo s poslovanjem leta 2005, je postalo eno od le nekaj izbranih globalno upravljanih partnerjev Google Marketing. Jellyfish je v zadnjih osmih letih dosegal stalno rast v povprečni višini 45% na leto. Jellyfish je ponosen, da je v ospredju globalnega digitalnega gospodarstva.

Izvorno različico besedila si oglejte na businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20210223005716/en/

Kontakti

Za vprašanja medijev se prosimo obrnite na
Julia Angelen Joy, Media Frenzy Global
julia@mediafrenzyglobal.com
208.996.9844

Vir: Jellyfish

Veljavna verzija sporocila je izvirno besedilo, ki je napisano v izvirnem jeziku. Prevodi so na voljo le v pomoč in jih je potrebno primerjati z izvirnikom, ki je edina verzija besedila, ki ima lahko pravne posledice.