O-STA

Personetics uvaja Sustainability Insights, rešitev nove generacije za banke, ki strankam pomaga zmanjšati ogljični odtis

Primeri trajnostnih zmogljivosti podjetja Personetics (grafika: Business Wire)
Primeri trajnostnih zmogljivosti podjetja Personetics (grafika: Business Wire)
Primeri trajnostnih zmogljivosti podjetja Personetics (grafika: Business Wire)

Z novo rešitvijo, ki temelji na podatkih o transakcijah strank, lahko banke strankam prikažejo njihov ogljični odtis in predlagajo načine za zmanjšanje emisij z bolj zeleno porabo in podnebju prijaznimi finančnimi cilji.

NEW YORK & TEL AVIV--(BUSINESS WIRE)-- Personetics, vodilni svetovni ponudnik personalizacije na podlagi finančnih podatkov, vključevanja strank in naprednega upravljanja denarja za finančne institucije, je danes napovedal uvedbo storitve Sustainability Insights (informacije za trajnostni razvoj). Ta nova ponudba, na voljo na platformi za vključevanje Personetics, bo bankam pomagala izpolniti vse večje povpraševanje strank in pričakovanja regulatorjev glede okoljsko odgovornega bančništva in trajnostnih financ. Personetics sodeluje z vodilnim podjetjem v panogi fintech ecolytiq, katerega rešitev Sustainability-as-a-Service® izboljšuje podatkovne modele storitve Sustainability Insights, zaradi česar so ti natančnejši, bolj personalizirani in uporabnejši.

Ta objava za medije vsebuje multimedijske vsebine. Celotno besedilo je na voljo na: https://www.businesswire.com/news/home/20220426005128/en/

Rešitev Personetics Sustainability Insights je prva na svetu, ki bančnim strankam prikazuje ogljični odtis vsake bančne transakcije in priporoča personalizirane ukrepe za zmanjšanje emisij ogljika, na primer z nakupi pri trgovcih ali v kategorijah z nižjimi emisijami ogljika ali z varčevanjem za podnebju prijazne finančne cilje. Sistem Sustainability Insights je v celoti vgrajen v Personeticsovo platformo za vključevanje, ki temelji na napredni analizi podatkov o milijardah transakcij strank.

Sustainability Insights ni le sledenje emisijam ogljika in prikaz osebnega ogljičnega odtisa, temveč je celovit integriran pristop, ki ocenjuje tudi druge dejavnike, kot so splošne informacije o okoljskih, družbenih in upravljavskih politikah podjetja, da se dodatno izračuna vpliv posameznika. Bankam omogoča tudi, da priporočijo svoje obstoječe produkte, ki lahko stranki pomagajo pri sprejemanju bolj trajnostnih finančnih odločitev.

Sustainability Insights temelji na Personeticsovih štirih stebrih trajnostne finančne strategije:

  • Integriranost: Storitev Sustainability Insights je v celoti vključena v obstoječo platformo za sodelovanje s strankami, ki temelji na finančnih podatkih in je dostopna na digitalnih kanalih vsake sodelujoče finančne institucije; stranke lahko zdaj vidijo svoj ogljični odtis in prejmejo priporočila v mobilni aplikaciji svoje banke.
  • Pristnost: Sustainability Insights temelji na podatkih o finančnih transakcijah posamezne stranke. Ljudje si lahko ogledajo emisije ogljika, ki jih povzročajo njihove vsakodnevne odločitve o porabi, in dobijo nasvete, kako lahko s svojimi finančnimi odločitvami zmanjšajo emisije ogljika.
  • Interaktivnost: Sustainability Insights je razumljiv in zanimiv za bančne stranke, saj nudi enostavno uporabniško izkušnjo digitalnega bančništva.
  • Pragmatičnost: Stranke lahko hitro sprejmejo ukrepe za zmanjšanje emisij ogljika, na primer odprejo varčevalni račun in prihranijo denar za sončne panele ali električno vozilo, se odločijo za nakup drugega izdelka ali nakupujejo v podnebju prijaznejši trgovini.

Ključne zmogljivosti ponudbe Sustainability Insights vključujejo:

  • Zagotavljanje personaliziranega celovitega finančnega zemljevida, ki vizualno prikazuje emisije ogljika pri porabi ali naložbah strank.
  • Strankam omogočamo, da sprejmejo ukrepe za zmanjšanje emisij ogljika s personaliziranimi prikazi in nasveti glede na njihov finančni položaj. Storitev lahko na primer predlaga alternativne trgovce, ki so prijaznejši do okolja, ali varčevalni cilj za namestitev solarnih panelov, ponudi zelene naložbene produkte ali pa stranki omogoči, da določi cilj glede emisij ogljika in spremlja svoj napredek prek porabe.
  • Personalizacija in vključevanje strank: aktivno vključevanje uporabnika za bolj natančne prikaze prek kvizov in povratnih informacij.

Da bi bančnim strankam zagotovila najbolj natančne in uporabne podatke o vplivu na podnebje, je družba Personetics integrirala modele ecolytiqa na ravni držav s svojimi lastnimi zmogljivostmi. Rešitev ecolytiq finančnim institucijam zagotavlja vire podatkov in modele za posamezne države, ki jim pomagajo doseči najboljše izračune vpliva ogljika.

Personeticsova storitev Sustainability Insights sodeluje tudi z dodatnimi svetovnimi ponudniki raziskav emisij ogljika, ki ponujajo različne kategorije odtisov trgovcev ali porabe v posameznih državah, da bi tako še izboljšala svoje podatke.

Personeticsova storitev Sustainability Insights bo finančnim institucijam omogočila, da postanejo vodilne na področju okoljsko odgovornega bančništva, strankam pa bo pomagala pri izbiri bolj trajnostnega življenjskega sloga z bolj informiranimi finančnimi odločitvami. Podatki družbe Deloitte kažejo, da je 28 % potrošnikov že prenehalo kupovati določene blagovne znamke ali izdelke zaradi trajnostnih ali etičnih pomislekov, več deset svetovnih bank pa se že zavezuje k spremembam v okviru načel ZN za odgovorno bančništvo.

Banke bodo lahko informacije s platforme Personetics vključile tudi v svoje poročanje okoljskih in družbenih podatkov ter podatkov o upravljanju podjetja (ESG) s spremljanjem in merjenjem ukrepov, ki jih stranke izvajajo za zmanjšanje svojega ogljičnega odtisa. Tako lahko finančne institucije odigrajo pomembno vodilno vlogo pri podpiranju svojih strank in hkrati v boju proti podnebnim spremembam.

David Sosna, izvršni direktor Personeticsa, je povedal:

"Veseli nas, da lahko predstavimo našo novo storitev Sustainability Insights, ki jo podpirajo vodilni viri podatkov našega partnerja ecolytiqa. Personetics Sustainability Insights predstavlja naslednjo evolucijo trajnostnih financ - bančnim strankam ne le prikazujemo njihov ogljični odtis, temveč jim ponujamo konkretne ukrepe, ki jih lahko sprejmejo že danes, da zmanjšajo svoj ogljični vpliv, izberejo podnebju prijazne varčevalne cilje in spodbudijo industrijo v bolj zeleno smer.

"Sustainability Insights prinaša tudi poslovni učinek za finančne institucije, saj izboljšuje vključevanje strank, ustvarja nove priložnosti za ciljno usmerjeno navzkrižno prodajo ter priporoča določene bančne produkte in nove račune na način, ki je prilagojen finančnemu položaju in prihodnjim ciljem vsake stranke. To bo ustvarilo bolj poglobljene odnose z bančnimi strankami in navsezadnje bankam pomagalo pri njihovem poročanju ESG. Vsaka finančna institucija je lahko s storitvijo Sustainability Insights vodilna na področju zelenega bančništva."

Ulrich Pietsch, izvršni direktor pri ecolytiqu, je povedal:

"Finančna industrija bo imela pomembno vlogo v boju proti podnebnim spremembam. To se začne z zagotavljanjem informacij, ki jih ljudje potrebujejo za sprejemanje okolju prijaznejših odločitev. Banke, ki bodo ukrepale zdaj in se zavzele za trajnostni razvoj, bodo prve, ki bodo v prihodnjih letih uživale njegove koristi. Navdušeni smo, da bomo prek sodelovanja z družbo Personetics lahko še več finančnim institucijam po svetu pomagali s poglobljenimi podatki o ogljičnem odtisu njihovih strank, da bodo lahko predlagale ukrepe za njegovo zmanjševanje."

Nova ponudba Sustainability Insights je zdaj na voljo na platformi Personetics in je pripravljena na aktivacijo v Personeticsovi obstoječi globalni mreži 80 finančnih institucij s skupnim dosegom 120 milijonov bančnih strank.

O Personeticsu:

Personetics je vodilni svetovni ponudnik storitev personalizacije, ki temeljijo na finančnih podatkih, vključevanja strank in naprednega upravljanja denarja za finančne institucije. Ustvarjamo prihodnost "samoupravljajočih se financ", kjer lahko banke proaktivno delujejo v imenu svojih strank, da bi jim pomagale izboljšati finančno stanje in doseči finančne cilje.

Naše vodilne rešitve za podatkovno analitiko izkoriščajo podatke o finančnih transakcijah strank ter tako zagotavljajo vsakodnevne uporabne informacije, personalizirana priporočila, finančno svetovanje na podlagi produktov in avtomatizirane programe finančnega dobrega počutja. Ponujamo rešitve za množično potrošniško bančništvo, bančništvo malih in srednje velikih podjetij, upravljanje premoženja in izdajatelje kreditnih kartic.

Z izboljšanjem ustreznega ciljnega usmerjanja produktov za natančno in učinkovito navzkrižno prodajo in nadstandardno prodajo izboljšujemo poslovni učinek finančnih institucij. Finančnim institucijam pomagamo poglobiti odnose s strankami, povečati delež vlog, ki predstavljajo stabilen vir sredstev za banke, izboljšati načine, da zadržijo stranke, povečati zneske, ki jih obstoječe stranke redno porabijo za določeno blagovno znamko, namesto da bi kupovale pri konkurenčnih blagovnih znamkah, in povečati življenjsko vrednost strank.

Personetics trenutno deluje za več kot 80 finančnih institucij na 30 svetovnih trgih ter dosega 120 milijonov strank. Podpirajo nas vodilni vlagatelji tveganega in zasebnega kapitala, pisarne pa imamo v New Yorku, Londonu, Tel Avivu, Singapurju, Riu de Janeiru, Tokiu, Parizu, Madridu in Sydneyju. Več informacij je na voljo na personetics.com

O ecolytiqu:

Rešitev Sustainability-as-a-Service® podjetja ecolytiq bankam, podjetjem fintech in ponudnikom finančnih storitev omogoča, da svojim strankam v realnem času prikažejo individualni vpliv njihovega potrošniškega vedenja na okolje. Programska oprema ecolytiq na podlagi plačilnih transakcij izračuna osebne vplive na okolje, kot so vrednosti CO2, in s pomočjo informacij o tem potrošnike izobražuje o trajnostnih potrošniških navadah. Več informacij je na voljo na www.ecolytiq.com

Izvirnik je na voljo na businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20220426005128/en/

Kontakti

Kontakt za medije
Toby Earnshaw / Aimee Cashmore
personetics@pancomm.com

Michal Milgalter, vodja globalnega marketinga
Michal.milgalter@personetics.com

Kontakt za medije za podjetje ecolytiq:
Yuki Hayashi I ecolytiq GmbH I media@ecolytiq.com
telefon: +49 30 2201232-80

Vir: Personetics

Multimedija

foto

Primeri trajnostnih zmogljivosti podjetja Personetics (grafika: Business Wire)

Logo