O-STA

Družba NielsenIQ je prevzela družbo CGA, da bi vzpostavila vodilne zmogljivosti za spremljanje trendov prodaje na lokaciji

7. junija 2022 12:01 UTC

S prevzemom je vzpostavljen prvi celovit pregled trga za meritve prodaje tako alkoholnih pijač, ki jih potrošniki zaužijejo, kjer so jih kupili, kot tistih, ki jih zaužijejo doma.

CHICAGO--(BUSINESS WIRE)--Globalna družba za informacijske storitve NielsenIQ je danes napovedala prevzem družbe CGA, vodilne ponudnice informacij o prodaji na lokaciji. Ta prevzem temelji na naložbi družbe NielsenIQ v CGA iz leta 2009 in bo zagotovil najbolj inovativno in podrobno rešitev za merjenja in druge informacije o alkoholnih pijačah. Poglavitni cilj rešitve je pomagati strankam pri doseganju rasti.

Družbi NielsenIQ in CGA bosta združili moči in nadgradili svoje storitve še hitreje - odpravili bosta slepe pege pri strankah in zagotovili popoln pregled nad merjenjem prodaje produktov, ki so zaužiti na prodajnih mestih, ali tistih, ki so zaužiti zunaj njih. To je vznemirljiv mejnik brez primere za industrijo alkoholnih pijač, saj se edinstvena globalna prisotnost, zanesljivi podatki in inovativna platforma družbe NielsenIQ združujejo z vodilnim sledenjem prodaje družbe CGA.

Globalni trg alkoholnih pijač je vreden več kot 1,6 bilijona ameriških dolarjev, v naslednjih petih letih pa naj bi se povečal za 7%. Zaradi razdrobljenosti prodajnih kanalov potrebujejo svetovni akterji na tem trgu za učinkovito načrtovanje prihodnosti celovit pregled svoje večkanalne prodaje. Da bi omogočili to rast, bodo podatki in sredstva CGA v celoti vključeni v platformo Connect družbe NielsenIQ, kar bo zagotovilo natančnost podatkov in analitične rešitve za ohranjanje konkurenčnosti na trgu. Možnost hitre vizualizacije in analize podatkov bo strankam omogočila, da razumejo odnos med rezultati, izmerjenimi na podlagi alkoholnih pijač, ki jih stranka zaužije na prodajnih mestih, in tistih, ki so zaužite zunaj prodajnih mest, ter tako prepoznajo trende in pridobijo celovit pregled nad trgom.

"Preglednost nad prodajo produktov, ki so zaužiti na prodajnih mestih, je za naše naročnike storitve BevAI izjemno pomembna zaradi velikega obsega prodaje, ki poteka prek tega kanala. Zaprtje barov, restavracij in nočnih klubov med pandemijo covida je razkrilo, da je obseg prodaje mogoče prenesti med kanali potrošnje na prodajnih mestih ali zunaj njih," pravi Kim Cox, podpredsednica oddelka za odnos s strankami Client Success pri družbi NielsenIQ. "Vključitev podatkov CGA v našo platformo Connect je ključnega pomena za razumevanje medsebojnega vpliva prodajnih rezultatov pri produktih, ki so zaužiti na prodajnih mestih ali zunaj njih, analiziranje poslovanja naših strank po različnih kanalih in zagotavljanje najbolj popolnega pregleda nad poslovno uspešnostjo, ki je na voljo."

"Prodaja pijač, ki so zaužite na kraju samem, dosega visoke vrednosti, saj potrošnik plača višjo ceno za uživanje pijače v družabnem okolju ali na prizorišču dogodka," je povedal Phil Tate, izvršni direktor družbe CGA. "Če se podatki, pridobljeni na podlagi zaužitja na kraju samem, in tisti, ki temeljijo na zaužitju zunaj prodajnega mesta, obravnavajo ločeno, se lahko identificirajo slepe pege celotnega trga, informacij o strankah in celotni poslovni uspešnosti."

"S to naložbo NielsenIQ nadaljuje s partnerstvom z vodilnimi družbami, ki zagotavljajo edinstvene rešitve ter tako dopolnjujejo naše vodilne zmogljivosti merjenja podatkov, analitike in pregleda," je povedala Rachel White, izvršna direktorica družbe NielsenIQ za Združeno kraljestvo in Irsko. "Naša zavezanost naložbam in inovacijam na globalni ravni v kombinaciji s prelomno pokritostjo vodilnih kanalov bo spodbudila rast strank po vsem svetu."

O družbi NielsenIQ

NielsenIQ, globalna družba za informacijske storitve, zagotavlja zlati standard na področju spremljanja vedenja potrošnikov in meritev v maloprodaji s pomočjo najbolj prepletenega, popolnega in uporabnega razumevanja razvijajočega se globalnega, večkanalnega potrošnika. NielsenIQ je vir zaupanja za panoge, ki jim služimo, in pionir, ki definira naslednje stoletje meritev na področju vedenja potrošnikov in maloprodaje. Naši podatki, integrirane informacije in napovedna analitika optimizirajo uspešnost družb, ki delujejo na področju potrošniškega in maloprodajnega sektorja, jih približujejo skupnostim, ki jim služijo, in jim pomagajo pospeševati rast.

NielsenIQ, portfeljska družba skupine Advent International, deluje na več kot 90 trgih in pokriva več kot 90% svetovnega prebivalstva. Za več informacij obiščite NielsenIQ.com.

O družbi CGA

Družba CGA Strategy Ltd je svetovalno podjetje za podatke in raziskave na trgu hrane in pijače, ki ju uživamo zunaj doma, specializirano pa je za merjenje trga, raziskave potrošnikov in načrtovanje lokacij. Podjetje CGA odlikuje edinstvena sposobnost dostopa do treh ključnih vrst podatkov (ponudba, povpraševanje in potrošniki), nato pa te podatke primerja med seboj in tako zagotovi najbolj popolno in natančno sliko v tem sektorju. Strokovnjaki družbe CGA iz pisarn v Manchestru v Združenem kraljestvu in Chicagu v ZDA sodelujejo s številnimi največjimi svetovnimi potrošniškimi blagovnimi znamkami, vključno s proizvajalci pijač, lastniki potrošniških blagovnih znamk, dobavitelji živil, trgovci na debelo, trgovci na drobno v lokalih, barih in restavracijah ter državnimi organi. Družba CGA je bilo ustanovljena leta 1992, njeno poslanstvo pa je, da s svojimi fenomenalnimi podatki in strokovnim vpogledom v industrijo prostega časa tem blagovnim znamkam zagotovi konkurenčno prednost in jih hitreje popelje tja, kjer želijo biti. Več informacij je na voljo na www.cga.co.uk.

Izvirnik je na voljo na businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20220607005485/en/

Kontakti

Stephanie Manning (Evropa) Stephanie.Manning@NielsenIQ.com
Gillian Mosher (Severna Amerika) Gillian.Mosher@NielsenIQ.com

Vir: NielsenIQ

Veljavna verzija sporočila je izvirno besedilo, ki je napisano v izvirnem jeziku. Prevodi so na voljo le v pomoč in jih je potrebno primerjati z izvirnikom, ki je edina verzija besedila, ki ima lahko pravne posledice.