O-STA

Mary Kay Inc. na vrhu o raznolikosti v Pragi, Češka republika, predstavlja poslovni primer nabave, ki upošteva vidik spola

Mary Kay Inc. na vrhu o raznolikosti v Pragi, Češka republika, predstavlja poslovni primer nabave, ki upošteva vidik spola

Mary Kay zagovarja programe raznolikosti dobaviteljev in nabavo, ki upošteva vidik spola, kot močni strategiji za vključujočo trajnostno rast

DALLAS--(BUSINESS WIRE)-- Podjetje Mary Kay, dolgoletni zagovornik opolnomočenja žensk in enakosti spolov, je na vrhu o raznolikosti v Pragi v Češki republiki pregledno predstavilo svojo globalno pot na področju nabave, ki upošteva vidik spola. Vrh, ki ga je 13. septembra 2022 v prenovljeni palači Clam-Gallas gostil Startup Disrupt, je bil največja evropska hibridna konferenca o raznolikosti, enakosti in vključevanju, na kateri se je zbralo več kot 50 glavnih govornikov iz neprofitnega, vladnega in poslovnega sektorja. Dogodek je potekal pod pokroviteljstvom češkega predsedovanja Svetu Evropske unije, glavnega mesta Prage in veleposlaništva ZDA na Češkem.

Med govorci in mnenjskimi voditelji so bili ameriška vesoljska navdušenka Alyssa Carson, Helena Dalli, evropska komisarka za enakost, Lenka Simerská s češkega ministrstva za delo in socialne zadeve, Denisa Linhartová iz češkega olimpijskega komiteja, ekonomistka Danuše Nerudová, Lea Lundblad iz podjetja Apple, Rebeca Grattan iz podjetja Avast in Virginie Naigeon-Malek iz podjetja Mary Kay Inc., ki so si izmenjali mnenja o naslednjih ključnih temah:

  • uporaba ekosistema raznolikosti, enakosti in vključevanja v skladu s poslovnimi cilji;

  • razvijanje in ohranjanje kulture podjetja na področju raznolikosti, enakosti in vključevanja;

  • vključujoče oblikovanje in inovacije;

  • opolnomočenje žensk.

"Namen vrha o raznolikosti je bil, da bi povezali nekaj najbistrejših umov iz zasebnega, javnega in vladnega sektorja ter združili njihove glasove v našem neomajnem prizadevanju za enakost spolov ne le na Češkem in v Evropi, temveč tudi drugod po svetu. Vemo, da zmanjševanje neenakosti krepi gospodarstva ter razvija trajne in trdne družbe, ki vsem posameznikom - ženskam in moškim - dajejo priložnost, da uresničijo svoj potencial," je dejal Patrik Juránek, ustanovitelj in generalni direktor organizacije Startup Disrupt.

Virginie Naigeon-Malek, globalna vodja oddelka za trajnostni razvoj in družbeni vpliv pri podjetju Mary Kay Inc., je bila ena od osrednjih govornic na temo gospodarskega opolnomočenja žensk in je predstavila poslovno utemeljitev vključevanja žensk kot ponudnikov storitev in izdelkov v globalno vrednostno verigo kot močno strategijo, s katero lahko podjetja spodbujajo trajnostno rast in družbeni vpliv.

UN Women (organ OZN za enakost spolov) opredeljuje nabavo, ki upošteva vidik spola1, kot "trajnostno izbiro storitev, blaga ali javnih del podjetij, ki so v lasti žensk ali jih vodijo ženske, in tudi podjetij, ki upoštevajo vidik spola - tistih, ki imajo politike in prakse za zaposlene in dobavne verige, ki upoštevajo vidik spola". V evropski regiji ženske predstavljajo manj kot tretjino podjetnikov. Študije kažejo, da čeprav ženske dobijo polovico manj naložbenega kapitala kot moški, njihova podjetja ustvarijo dvakrat več prihodkov za vsak vloženi dolar.2

"Vlaganje v podjetja v lasti žensk in njihovo vključevanje v globalno dobavno verigo ni samo prava stvar, temveč tudi pametno za korporacije. Ko ženske ponudnice izdelkov in storitev pridobijo več poslov, imajo koristi njihove družine, lokalne skupnosti in nacionalna gospodarstva. Študije kažejo, da podjetnice običajno do 90 % svojega zaslužka ponovno vložijo v svoje družine in skupnosti, s čimer vključujočo gospodarsko rast neposredno povezujejo z razvojem. Podjetja v lasti žensk morajo imeti enakopraven položaj, ko tekmujejo za pogodbene priložnosti," je dejala Virginie Naigeon-Malek, globalna vodja oddelka za trajnostni razvoj in družbeni vpliv pri podjetju Mary Kay Inc.

Oglejte si videoposnetek, če želite izvedeti več o zavezanosti podjetja Mary Kay k raznolikosti in vključevanju dobaviteljev ter nabavi, ki upošteva vidik spola.

"Glede na uspeh mednarodne konference Trajnostna prihodnost smo z veseljem ponovno sodelovali z organizacijo Startup Disrupt, ki postavlja raznolikost na vrh globalne agende, spodbuja dialog med vsemi zainteresiranimi stranmi in vključuje naše skupnosti. Vsi moramo sodelovati z inovativno miselnostjo, da bi odpravili ovire za krepitev vloge žensk in njihovo enakopravnost," je dejala Edita Szaboova, generalna direktorica podjetja Mary Kay Češka republika in Slovaška.

Ali ste vedeli?

  • Na svetu je vsako tretje podjetje v lasti žensk.

  • Kljub temu pa podjetja v lasti žensk na svetu v povprečju pridobijo manj kot 1 % vseh naročil, ki jih izvedejo velike korporacije in vlade.

  • Ocene kažejo, da službe za naročanje v podjetjih upravljajo v povprečju 64 % celotne porabe podjetja.

Vir: Vazquez, E.A. in A.J. Sherman. (2013). Buying for Impact: How to Buy from Women and Change the World (Nakupovanje z učinkom: kako kupovati pri ženskah in spremeniti svet). Charleston, Južna Karolina: Advantage.

O PODJETJU MARY KAY

Mary Kay Ash, ena prvih žensk, ki so prebile "stekleni strop", je leta 1963 uresničila svoje sanje ter ustanovila kozmetično podjetje z enim samim ciljem: obogatiti življenje žensk. Z leti so se njene sanje razcvetele v večmilijardno podjetje z milijoni neodvisnih prodajalcev v skoraj 40 državah. Mary Kay si kot podjetje za razvoj podjetništva prizadeva, da bi z izobraževanjem, mentorstvom, zagovorništvom, mreženjem in inovacijami opolnomočila ženske na njihovi poti. Podjetje Mary Kay se zavzema za vlaganje v znanost, ki stoji za lepoto, in proizvaja vrhunske izdelke za nego kože, ličila, prehranska dopolnila in dišave. Mary Kay verjame, da danes bogati življenja za trajnostni jutri, zato sodeluje z organizacijami z vsega sveta, ki se osredotočajo na spodbujanje poslovne odličnosti, podpiranje raziskav raka, spodbujanje enakosti spolov, zaščito žrtev nasilja v družini, polepšanje naših skupnosti in spodbujanje otrok, da sledijo svojim sanjam. Več informacij najdete na spletni strani marykayglobal.com, poiščite nas na družbenih omrežjih Facebook, Instagram in LinkedIn ali nam sledite na Twitterju.

O STARTUP DISRUPT

Startup Disrupt je bil ustanovljen leta 2020 in je namenjen pomoči podjetjem in prelomnim tehnologijam, da spremenijo "star" način razmišljanja v panogah, izdelkih in storitvah. Smo v prihodnost usmerjena skupina strastnih startup navdušencev, ki želijo pomagati novi generaciji startup ustanoviteljev, inženirjev, razvijalcev, tehnoloških inovatorjev in drugim do uspeha. Namen Startup Disrupt je, da postane startup platforma, zasnovana za zagotavljanje znanja, navdiha in povezave s podjetniki, ustanovitelji startupov, tehnološkimi inovatorji in startup skupnostmi po vsem svetu. Za več informacij obiščite https://www.startupdisrupt.com/.

1 UN Women. (2022). "Procurement's Strategic Value: Why Gender-responsive Procurement Makes Business Sense." New York: UN Women.

2 "Funding Women Entrepreneurs: How to Empower Growth." (junij 2020). Za Evropsko komisijo pripraviI: Innovation Finance Advisory.

Kontaktni podatki

Mary Kay Inc. Corporate Communications
marykay.com/newsroom

972.687.5332 ali

media@mkcorp.com

Vir: Mary Kay Inc.