O-STA

Trajnostni projekt Mary Kay predstavljen na svetovnem vrhu o oceanih skupine Economist Impact v Singapurju

DALLAS--( BUSINESS WIRE )-- Družba Mary Kay Inc., globalna zagovornica korporativne trajnosti in skrbnega upravljanja ter podpisnica Načela globalnega dogovora ZN o trajnostnem razvoju oceanov še naprej podpira globalna prizadevanja za povečanje ozaveščenosti o oceanih in poudarja pomembno vlogo oceanov v prizadevanjih za boj proti podnebnim spremembam.

Ta teden je bil na svetovnem vrhu o oceanih v Aziji in Pacifiku skupine Economist Impact v Singapurju projekt, ki ga podpira družba Mary Kay in se osredotoča na ženske in ohranjanje narave, predstavljen na panelu "Inovacije in prilagajanje - obalne rešitve za podnebne spremembe". Panel je obravnaval vpliv podnebnih sprememb na azijsko-pacifiške obalne ekosisteme in svetovni ocean ter predstavil študije primerov, kako se regija pripravlja na podnebne spremembe in se jim prilagaja.

Mangrove so ključnega pomena za obalne ekosisteme, vendar so eden najbolj ogroženih ekosistemov na svetu. Pobuda Mangoro Market Meri, ki jo podpirata organizacija The Nature Conservancy in Mary Kay, povezuje lokalna prizadevanja, ekoturizem in modri ogljik (ogljik, ki ga zajemajo svetovni oceani in obalni ekosistemi), da bi ustvarila spodbude za zaščito in obnovo mangrovov, s čimer želi ustvariti dolgoročne rešitve za mangrove na Papui Novi Gvineji.

Ženske s trga Mangoro Market Meri tržijo trajnostne izdelke iz mangrov, kot so školjke in blatne rakovice, ter tako ustvarjajo prepotreben dohodek in zaposlitvene možnosti, hkrati pa ščitijo mangrove pred izsekavanjem lesa. S podporo družbe Mary Kay se ženske Mangoro Market Meri učijo o enakosti spolov, vodenju, finančni pismenosti in poslovnem vodenju.

Ruth Konia, vodja programa Mangoro Market Meri za program organizacije Nature Conservancy za Melanezijo, se je pridružila govorcem iz UNEP, WWF China in Greener India Council, da bi delila vpliv, ki ga ima Nature Conservancy v regiji s podporo zasebnega sektorja družbe Mary Kay.

"Ženske je treba opolnomočiti pri odločanju o njihovem zdravju, izobraževanju, upravljanju in financah. Mangoro Market Meri spreminja miselnost in daje našim ženskam enake možnosti, saj jih opolnomoča z ohranjanjem mangrov," je dejala Ruth Konia. "Ko so ženske opolnomočene, njihova dejanja pozitivno vplivajo na njihove družine in povzročajo koristen vpliv na celotno skupnost."

Družba Mary Kay je zavezana k dobremu upravljanju naravnih virov, hkrati pa spodbuja enakost spolov in krepitev vloge žensk pri ohranjanju narave po vsem svetu. Če želite prebrati več o zavezanosti družbe Mary Kay k trajnosti, obiščite marykayglobal.com/sustainability in prenesite globalno strategijo trajnosti družbe Mary Kay: Obogatitev življenja danes za trajnostni jutri.

O organizaciji The Nature Conservancy (TNC)

The Nature Conservancy je globalna naravovarstvena organizacija, namenjena ohranjanju zemljišč in voda, od katerih je odvisno vse življenje. Pod vodstvom znanosti ustvarjamo inovativne rešitve na terenu za najtežje svetovne izzive, tako da lahko narava in ljudje uspevajo skupaj. Spopadamo se s podnebnimi spremembami, ohranjamo zemljišča, vode in oceane v izjemnem obsegu, zagotavljamo hrano in vodo na trajnosten način ter pomagamo narediti mesta bolj trajnostna. Pri delu v 79 državah in ozemljih uporabljamo pristop sodelovanja, ki vključuje lokalne skupnosti, vlade, zasebni sektor in druge partnerje. Če želite izvedeti več, obiščite www.nature.org ali sledite @nature_press na Twitterju.

O družbi Mary Kay

Mary Kay Ash, ena prvih žensk, ki je presegla običajno točko kariernega razvoja žensk in "razbila stekleni strop", je leta 1963 ustanovila svoje sanjsko kozmetično podjetje z enim samim ciljem: obogatiti življenje žensk. Te sanje so se razvile v več milijard dolarjev vredno podjetje z milijoni neodvisnih članov prodajnih služb v skoraj 40 državah. Kot družba za razvoj podjetništva si Mary Kay prizadeva opolnomočiti ženske na njihovi poti z izobraževanjem, mentorstvom, zagovorništvom, mreženjem in inovacijami. Družba Mary Kay je predana vlaganju v znanost o lepoti in proizvodnji vrhunskih izdelkov za nego kože, ličil, prehranskih dopolnil in dišav. Družba Mary Kay verjame, da danes bogati življenja za trajnostni jutri, in sodeluje z organizacijami z vsega sveta, ki spodbujajo poslovno odličnost, podpirajo raziskave raka, spodbujajo enakost spolov, ščitijo žrtve nasilja v družini, lepšajo naše skupnosti in spodbujajo otroke, da sledijo svojim sanjam. Izvedite več na marykayglobal.com , poiščite nas na Facebooku , Instagramu in LinkedInu ali nas spremljajte na Twitterju .

Kontaktni podatki

Mary Kay Inc.
Služba za korporativno komuniciranje

marykay.com/newsroom
972.687.5332 or media@mkcorp.com

The Nature Conservancy
Misty Edgecomb

Direktorica za komuniciranje
medgecomb@tnc.org ali 484-343-3223

Vir: Mary Kay Inc.

Na voljo so fotografije/večpredstavnostno gradivo: https://www.businesswire.com/news/home/52985241/en