O-STA

NielsenIQ objavlja novo poročilo, ki se osredotoča na vpliv trajnostnega razvoja na industrijo pakiranega blaga za potrošnike

Podnebne spremembe bodo podjetja v naslednjih petih letih prisilile k premisleku o poslovnih modelih in preoblikovanju

CHICAGO--( BUSINESS WIRE )-- Podjetje NielsenIQ je danes objavilo novo poročilo "Spreminjajoče se ozračje trajnostnega razvoja", ki se osredotoča na vpliv podnebnih sprememb na industrijo pakiranega blaga za potrošnike. V naslednjih petih letih se pričakuje, da bodo upravljanje in stroški prisilili proizvajalce, blagovne znamke in trgovce na drobno, da se preoblikujejo in se zavežejo resničnim, trajnostnim poslovnim modelom za ublažitev kratkoročnih in dolgoročnih tveganj.

"Trajnost je že nekaj časa na dnevnem redu podjetij kot vedno bolj pomembna prednostna naloga, kjer so nekatera podjetja sprejela proaktivne odločitve, da prehitijo skupino, druga pa so ubrala pristop, da počakajo in vidijo, kakšno bo nadaljnje dogajanje," pravi Regan Leggett, vodja predvidevanja pri NielsenIQ. "Naraščajoči stroški energije, izpad pridelka in motnje v dobavni verigi silijo podjetja, da obstoječe poslovne modele pripravijo na prihodnost ali pa nosijo negotovost in povečane stroške."

Poročilo kaže, da so potrošniki ob izzivih v dobavni verigi, inflacijskih pritiskih in previdnih namerah glede potrošnje bolje obveščeni o trajnosti ter zahtevajo ukrepanje in odgovornost podjetij. Novo poročilo je obravnavalo ključna področja, vključno z:

  1. Kako naraščajoči stroški ovirajo obstoječe poslovne modele zaradi vpliva podnebnih sprememb.

  2. Kako naraščajoče upravljanje in predpisi spodbujajo zagon trajnostnega razvoja.

  3. Kako se razpoloženje potrošnikov spreminja iz "lepo je imeti" v novo temeljno izhodišče pri sprejemanju odločitev.

  4. Kakšno vlogo imajo različne zainteresirane strani pri pospeševanju agende trajnostnega razvoja? Komu potrošniki zaupajo? In na kakšne načine lahko podjetja pomagajo potrošnikom pri bolj trajnostnih odločitvah?

  5. Kakšna je prihodnost trajnosti za trgovce na drobno, blagovne znamke, potrošnike in vlado?

  6. Katere ukrepe morajo podjetja zdaj sprejeti, da bodo dosegla prihodnje cilje in obljube vlad?

"Potrošniki želijo pomoč pri trajnostnem življenju in potrošnji, vendar vse korporacije nimajo trajnostnih praks," je dejala Nicole Corbett, podpredsednica oddelka za mnenjsko vodenje pri podjetju NielsenIQ. "V zadnjem desetletju so potrošniki pozivali k zeleni revoluciji, ki se ni uresničila, blagovne znamke in trgovci na drobno pa so s svojim lažnim zelenim oglaševanjem ("greenwashing") in neukrepanjem poskrbeli, da potrošniki različno zaupajo v to, da bodo te strani izpolnile svoje naloge."

Spreminjajoče se okolje na področju trajnosti je doseglo kritični trenutek in naslednjih pet let bo prineslo dramatične spremembe, saj se bodo podjetja preoblikovala v skladu z novimi zahtevami, smernicami in realnostjo poslovanja. Verodostojno ukrepanje proaktivnih in pristnih podjetij bo imelo strateško prednost, saj se industrije trudijo izpolniti zahteve in zahtevati trajnostna prizadevanja.

Najnovejše informacije o poročilu so na voljo na spletnem mestu: https://nielseniq.com/global/en/insights/analysis/2022/the-changing-climate-of-sustainability-has-reached-a-critical-moment/.

O podjetju NielsenIQ

NielsenIQ, globalno podjetje za informacijske storitve, zagotavlja zlate standarde na področju merjenja potrošnikov in maloprodaje z najbolj povezanim, popolnim in uporabnim razumevanjem razvijajočega se globalnega, večkanalnega potrošnika. NielsenIQ je vir zaupanja za panoge, ki jim služimo, in pionir, ki opredeljuje naslednje stoletje merjenja potrošnikov in maloprodaje. Naši podatki, povezani vpogledi in napovedna analitika optimizirajo uspešnost podjetij s področja potrošniškega in maloprodajnega sektorja, jih približujejo skupnostim, ki jim služijo, in jim pomagajo pospeševati rast.

NielsenIQ, portfeljsko podjetje družbe Advent International, deluje na več kot 90 trgih in pokriva več kot 90% svetovnega prebivalstva. Za več informacij obiščite NielsenIQ.com.

Veljavna verzija sporocila je izvirno besedilo, ki je napisano v izvirnem jeziku. Prevodi so na voljo le v pomoc in jih je potrebno primerjati z izvirnikom, ki je edina verzija besedila, ki ima lahko pravne posledice.

Kontaktni podatki

Azijsko-pacifiška regija: Tarini Mathur Kaul (tarini.mathurkaul@nielseniq.com) Evropa, Bližnji vzhod, Afrika: Sebastien Monard (sebastien.monard@nielseniq.com) Latinska Amerika: Ari Rodriguez (ari.rodriguez@nielseniq.com) Severna Amerika: Gillian Mosher (gillian.mosher@nielseniq.com)

Vir: NielsenIQ