O-STA

Družba Hyatt nadaljuje strategijo rasti z majhnim obsegom sredstev in načrtuje nakup skupine Dream Hotel Group

Prevzem družbe Hyatt bo razširil njeno edinstveno ponudbo lifestyle hotelov s hitro rastočim portfeljem blagovnih znamk, ki se osredotočajo na živahna kulinarična doživetja in nočno življenje

CHICAGO--(BUSINESS WIRE)-- Družba Hyatt Hotels Corporation (NYSE: H) in skupina Dream Hotel Group sta objavili dogovor, po katerem bo Hyattova podružnica prevzela blagovno znamko lifestyle hotel skupine Dream Hotel Group in platformo za upravljanje hotelov življenjskega sloga, vključno z blagovnimi znamkami Dream Hotels, The Chatwal Hotels in Unscripted Hotels z objekti na nekaterih najbolj znanih svetovnih hotelskih trgih v obeh Amerikah, Evropi in Aziji.

Prevzem z majhnimi sredstvi bo vključeval portfelj 12 upravljanih ali franšiznih lifestyle hotelov in še 24 dolgoročnih pogodb o upravljanju hotelov, ki naj bi se odprli v prihodnosti. Po zaprtju bo ta širitev Hyattovemu portfelju lifestyle hotelov dodala več kot 1.700 sob in povečala število Hyattovih sob v New Yorku za več kot 30 %. S tem prevzemom družba Hyatt nadaljuje svojo strategijo rasti z majhnim obsegom sredstev po prevzemih družb Two Roads Hospitality leta 2018 in Apple Leisure Group leta 2021 - pred kratkim pa je družba Hyatt sklenila sporazum o sodelovanju z nemško družbo Lindner Hotels AG, da bi še povečala vpliv svoje blagovne znamke v Evropi.

Ob sklenitvi pogodbe bo družba Hyatt plačala osnovno kupnino 125 milijonov dolarjev, v naslednjih šestih letih pa še dodatnih 175 milijonov dolarjev, ko se bodo objekti začeli pripravljati in odpirati. Stabilizirane provizije za upravljanje, povezane z osnovno nakupno ceno 125 milijonov dolarjev, bodo predvidoma znašale približno 12 milijonov dolarjev, če bo plačana pogojna nakupna cena 175 milijonov dolarjev, pa bodo dodatne stabilizirane provizije za upravljanje predvidoma znašale do približno 27 milijonov dolarjev. Skupna osnovna nakupna cena ter pogojna nakupna cena predstavljata privlačen visok enomestni večkratnik načrtovanega stabiliziranega dobička.

Hoteli skupine Dream Hotel Group so znani po živahnih kulinaričnih doživetjih in nočnem življenju, vključno z najbolj priljubljenimi restavracijami, razkošnimi zabaviščnimi prizorišči in ekskluzivnimi nočnimi klubi, ki temeljijo na strateškem sodelovanju z inovativnimi in nagrajenimi vodilnimi subjekti v industriji. S prevzemom se bo razširila prisotnost blagovne znamke Hyatt na ključnih trgih, kot so Nashville, Hollywood, South Beach, Durham, več lokacij v New Yorku in ena v Catskillsu. Podpisane pogodbe predstavljajo dodatne strateške destinacije, kot so Las Vegas, Sveta Lucija in Doha.

"Izjemno spoštujemo tisto, kar sta ustvarila ustanovitelj skupine Dream Hotel Group Sant Singh Chatwal in glavni izvršni direktor Jay Stein ter njuna ekipa, in hvaležni smo za zaupanje, ki nam ga je namenila skupina Dream Hotel Group, da skrbimo za njene blagovne znamke in prenašamo njen uspeh naprej v prihodnost," je dejal Mark Hoplamazian, predsednik in glavni izvršni direktor družbe Hyatt. "Veselimo se nadaljevanja naše rasti z več kot 600 novimi člani Hyattove družine, ki bodo še povečali naše znanje o življenjskem slogu in razširili uspeh našega posebnega oddelka za življenjski slog. Veseli nas, da bomo našim gostom in članom programa zvestobe ponudili še več navdihujočih doživetij in svečanih programov ter vrednost Hyattove mreže približali vse večjemu številu zahtevnih lastnikov in investitorjev hotelov po vsem svetu."

"Družba Hyatt je dokazala, da ohranja tisto, kar dela lifestyle hotele posebne, in je idealen nov dom za naše rastoče blagovne znamke Dream Hotel Group," je dejal Sant Singh Chatwal, predsednik in ustanovitelj skupine Dream Hotel Group. "Kot lastnik objektov skupine Dream Hotel Group se veselim naslednjega dela naše poti in prepričan sem, da je pred našimi hoteli, lastniki, gosti in člani ekipe, ki so del družine Hyatt, svetla prihodnost."

Transakcija se bo po pričakovanjih zaključila v prihodnjih mesecih, če bodo izpolnjeni običajni pogoji za sklenitev pogodbe. Po zaključku transakcije si bo družba Hyatt prizadevala za vključitev novih objektov v program zvestobe World of Hyatt, ki bo članom ponudil več nastanitvenih priložnosti in destinacij. Člani programa World of Hyatt so med najbolj dragocenimi potniki v panogi, ki porabijo več in ostanejo dlje, kar lastnikom objektov skupine Dream Hotel Group prinaša visokokakovostne prihodke.

Ustanovitelj skupine Dream Hotel Group Sant Singh Chatwal bo še naprej sodeloval kot lastnik štirih obstoječih in dveh prihodnjih hotelov, ki naj bi se pridružila ponudbi družbe Hyatt. Izvršni direktor skupine Dream Hotel Group Jay Stein se bo pridružil družbi Hyatt kot vodja skupine Dream Hotels, kjer bo vodil integracijo blagovnih znamk skupine Dream Hotel Group v portfelj družbe Hyatt, pri čemer bo skrbel za ohranitev edinstvenega DNK vsake blagovne znamke in izkoristil zmogljivosti družbe Hyatt za optimizacijo učinkovitosti njenih objektov. Poleg tega se bo vodja razvoja pri skupini Dream Hotel Group David Kuperberg pridružil družbi Hyatt kot vodja razvoja skupine Dream Hotels, glavni operativni direktor Michael Lindenbaum pa se bo pridružil družbi Hyatt kot globalni vodja poslovanja skupine Dream Hotels.

V zvezi s transakcijo je družba Moelis & Company LLC delovala kot Hyattov finančni svetovalec, družba Latham & Watkins LLP pa kot njegov pravni svetovalec.

Izraz "družba Hyatt" se v tem sporočilu zaradi priročnosti uporablja za Hyatt Hotels Corporation in/ali eno ali več njenih podružnic.

O družbi Hyatt Hotels Corporation

Hyatt Hotels Corporation s sedežem v Chicagu je vodilno svetovno gostinsko podjetje, ki se ravna po svojem načelu - skrbeti za ljudi, da lahko dajo vse od sebe. 30. septembra 2022 je bilo v portfelju družbe več kot 1.200 hotelov in objektov all-inclusive v 72 državah na šestih celinah. Ponudba družbe obsega blagovne znamke kolekcije Timeless, ki vključuje Park Hyatt®, Grand Hyatt®, Hyatt Regency®, Hyatt®, Hyatt Residence Club®, Hyatt Place®, Hyatt House®, in UrCove; kolekcije Boundless, ki vključuje Miraval®, Alila®, Andaz®, Thompson Hotels®, Hyatt Centric® in Caption by Hyatt; kolekcije Independent, ki vključuje The Unbound Collection by Hyatt®, Destination by Hyatt™ in JdV by Hyatt™, ter kolekcije Inclusive, ki vključuje Hyatt Ziva®, Hyatt Zilara®, Zoëtry® Wellness & Spa Resorts, Secrets® Resorts & Spas, Breathless Resorts & Spas®, Dreams® Resorts & Spas, Vivid Hotels & Resorts®, Alua Hotels & Resorts® in Sunscape® Resorts & Spas. Hčerinske družbe upravljajo program zvestobe World of Hyatt®, ALG Vacations®, Unlimited Vacation Club®, storitve upravljanja destinacij Amstar DMC in tehnološke storitve Trisept Solutions®. Za več informacij glejte www.hyatt.com.

O skupini Dream Hotel Group

Skupina Dream Hotel Group je družba za upravljanje hotelskih blagovnih znamk z bogato 35-letno zgodovino upravljanja nepremičnin v nekaterih najbolj konkurenčnih hotelskih okoljih na svetu, kot so New York, Los Angeles, Miami, Bangkok in od nedavnega Nashville. Skupina Dream Hotel Group, v kateri domujejo blagovne znamke Dream Hotels, Unscripted Hotels, The Chatwal in nova blagovna znamka By Dream Hotel Group, obsega tri poslovna področja: lastniške blagovne znamke, upravljanje hotelov ter restavracije in nočno življenje. Družba se zavzema za filozofijo, da morajo biti napredni dizajn, storitve in izkušnje gostov na voljo v vseh tržnih segmentih. Skupina Dream Hotel Group si prizadeva svojim gostom ponuditi pristen stik z izbrano destinacijo z resnično izvirnim pristopom. Za več informacij o skupini Dream Hotel Group in njenih blagovnih znamkah obiščite www.DreamHotelGroup.com in sledite @dreamhotelgroup na Twitterju in LinkedInu.

V prihodnost usmerjene izjave

V prihodnost usmerjene izjave v tem sporočilu za javnost, ki niso zgodovinska dejstva, so v prihodnost usmerjene izjave v smislu Zakona o reformi sodnih postopkov v zvezi z zasebnimi vrednostnimi papirji iz leta 1995. Te izjave vključujejo izjave o predlaganem prevzemu blagovne znamke hotelov lifestyle in platforme za upravljanje skupine Dream Hotel Group, vključno s pričakovanimi finančnimi in operativnimi koristmi zaradi prevzema, prednostmi za goste in lastnike, ki izhajajo iz prevzema, številom nepremičnin, ki bodo v prihodnosti odprte zaradi prevzema, pričakovano vključitvijo hotelov, pridobljenih v okviru prevzema, v program zvestobe World of Hyatt, pričakovanim časovnim rokom za dokončanje prevzema, obeti ali dogodki v prihodnosti, ter vključujejo znana in neznana tveganja, ki jih je težko napovedati. Zato se lahko naši dejanski rezultati, uspešnost ali dosežki bistveno razlikujejo od tistih, ki so izraženi ali nakazani v teh v prihodnost usmerjenih izjavah. V nekaterih primerih lahko v prihodnost usmerjene izjave prepoznate po uporabi besed, kot so "lahko", "bi lahko", "pričakujemo", "nameravamo", "načrtujemo", "želimo", "predvidevamo", "verjamemo", "ocenjujemo", "napovedujemo", "potencialno", "nadaljujemo", "verjetno", "bomo", "bi" in različic teh izrazov in podobnih izrazov ali po negativnosti teh izrazov ali podobnih izrazov. Takšne v prihodnost usmerjene izjave nujno temeljijo na ocenah in predpostavkah, ki so po našem mnenju in mnenju našega poslovodstva sicer razumne, vendar negotove. Dejavniki, zaradi katerih se lahko dejanski rezultati bistveno razlikujejo od trenutnih pričakovanj, med drugim vključujejo: tveganja, povezana s prevzemom družbe Apple Leisure Group, vključno z uspešno integracijo dejavnosti družbe Apple Leisure Group; trajanje in resnost pandemije COVID-19 ali morebitnega dodatnega ponovnega izbruha ter hitrost okrevanja po pandemiji ali morebitnem dodatnem ponovnem izbruhu; kratkoročni in dolgoročni učinki pandemije COVID-19, tudi na povpraševanje po potovanjih, prehodne in skupinske dejavnosti ter raven zaupanja potrošnikov; vpliv ukrepov, ki jih sprejmejo vlade, podjetja ali posamezniki kot odziv na pandemijo COVID-19 ali kakršni koli dodatni izbruh, na svetovna in regionalna gospodarstva, omejitve ali prepovedi potovanj ter gospodarsko dejavnost; sposobnost tretjih lastnikov, franšizojemalcev ali partnerjev v gostinskih podjetjih, da se uspešno soočijo z učinki pandemije COVID-19 ali kakršnega koli dodatnega izbruha; splošno gospodarsko negotovost na ključnih svetovnih trgih in poslabšanje svetovnih gospodarskih razmer ali nizko stopnjo gospodarske rasti; stopnjo in hitrost okrevanja gospodarstva po gospodarskih recesijah; omejitve in prekinitve globalne dobavne verige, naraščajoče stroške dela in materialov, povezanih z gradnjo, ter povečanje stroškov zaradi inflacije ali drugih dejavnikov, ki jih morda ne bo v celoti nadomestilo povečanje prihodkov v našem poslovanju; tveganja, ki vplivajo na segmente luksuznih, letoviščnih in all-inclusive nastanitev; raven porabe v poslovnih, rekreativnih in skupinskih segmentih ter zaupanje potrošnikov; zmanjšanje zasedenosti in povprečne dnevne cene; omejeno preglednost glede prihodnjih rezervacij; izgubo ključnega osebja; notranje in mednarodne politične in geopolitične razmere, vključno s političnimi ali državljanskimi nemiri ali spremembami trgovinske politike; sovražnostjo ali strahom pred njimi, vključno s prihodnjimi terorističnimi napadi, ki vplivajo na potovanja; nesreče, povezane s potovanji; naravne nesreče ali nesreče, ki jih povzroči človek, kot so potresi, cunamiji, tornadi, orkani, poplave, gozdni požari, razlitja nafte, jedrske nesreče in svetovni izbruhi pandemij ali nalezljivih bolezni ali strah pred takimi izbruhi; našo sposobnost, da uspešno dosežemo določene ravni dobička iz poslovanja v hotelih, za katere veljajo testi uspešnosti ali jamstva v korist naših tretjih lastnikov; vpliv prenov in predelav hotelov; tveganja, povezana z našimi načrti za razporeditev kapitala, programom odkupa delnic in izplačili dividend, vključno z zmanjšanjem ali odpravo ali prekinitvijo dejavnosti odkupa ali izplačil dividend; sezonsko in ciklično naravo nepremičninskega in gostinskega poslovanja; spremembe v distribucijskih dogovorih, kot na primer prek spletnih potovalnih posrednikov; spremembe okusov in preferenc naših strank; odnose s sodelavci in sindikati ter spremembe delovne zakonodaje; finančno stanje in naše odnose s tretjimi lastniki nepremičnin, franšizami in partnerji gostinskih podjetij; morebitno nezmožnost tretjih lastnikov, franšiznih upravičencev ali razvojnih partnerjev, da bi prišli do kapitala, potrebnega za financiranje trenutnega poslovanja ali izvajanje naših načrtov za rast; tveganja, povezana z morebitnimi prevzemi in odsvojitvami ter uvajanjem konceptov novih blagovnih znamk; časovno usklajenost prevzemov in odsvojitev ter našo sposobnost uspešne integracije zaključenih prevzemov z obstoječim poslovanjem; nezmožnost uspešnega zaključka predlaganih transakcij (vključno z nezmožnostjo izpolnitve pogojev za zaključek ali pridobitve zahtevanih soglasij); našo sposobnost uspešnega izvajanja naše strategije za širitev dejavnosti upravljanja in franšiznega poslovanja ob hkratnem zmanjševanju baze nepremičninskih sredstev v predvidenih rokih in po pričakovanih vrednostih; zmanjšanje vrednosti naših nepremičninskih sredstev; nepredvidene prekinitve naših pogodb o upravljanju ali franšiznih pogodb; spremembe zvezne, državne, lokalne ali tuje davčne zakonodaje; povečanje obrestnih mer, plač in drugih stroškov poslovanja; nihanje deviznih tečajev ali prestrukturiranje valut; nesprejemanje novih blagovnih znamk ali inovacij; splošno nihanje kapitalskih trgov in našo sposobnost dostopa do teh trgov; spremembe konkurenčnega okolja v naši panogi, tudi zaradi pandemije COVID-19, konsolidacije panoge in trgov, na katerih poslujemo; našo sposobnost uspešne rasti programa zvestobe World of Hyatt in programa plačljivega članstva Unlimited Vacation Club; kibernetske incidente in napake informacijske tehnologije; izide pravnih ali upravnih postopkov; kršitve predpisov ali zakonov, povezanih z našim franšiznim poslovanjem; in druga tveganja, obravnavana v dokumentih družbe, ki jih je predložila SEC, vključno z našim letnim poročilom na obrazcu 10-K, ki so na voljo pri SEC. Vse v prihodnost usmerjene izjave, ki se lahko pripišejo nam ali osebam, ki delujejo v našem imenu, so izrecno v celoti omejene z zgoraj navedenimi previdnostnimi izjavami. Opozarjamo vas, da se ne zanašajte pretirano na v prihodnost usmerjene izjave, ki so podane šele na datum tega sporočila za javnost. Ne zavezujemo se, da bomo javno posodobili katero koli od teh v prihodnost usmerjenih izjav zaradi upoštevanja dejanskih rezultatov, novih informacij ali prihodnjih dogodkov, sprememb predpostavk ali sprememb drugih dejavnikov, ki vplivajo na v prihodnost usmerjene izjave, razen v obsegu, ki ga zahteva veljavna zakonodaja. Če posodobimo eno ali več v prihodnost usmerjenih izjav, ni mogoče sklepati, da bomo v zvezi s temi ali drugimi v prihodnost usmerjenimi izjavami izvedli dodatne posodobitve.

Kontaktni podatki

Kontakt za medije za dodatne informacije:

Družba Hyatt:
Franziska Weber

franziska.weber@hyatt.com

Kontakt za investitorje:
Noah Hoppe

noah.hoppe@hyatt.com

Skupina Dream Hotel Group:
Katie Fontana

kfontana@dreamhotelgroup.com

Vir: Hyatt Hotels Corporation