O-STA

Laxman Narasimhan prevzema vlogo izvršnega direktorja družbe Starbucks

SEATTLE--(BUSINESS WIRE)-- Družba Starbucks (NASDAQ: SBUX) je objavila, da Laxman Narasimhan z današnjim dnem prevzema vlogo izvršnega direktorja in se pridružuje upravnemu odboru družbe. Narasimhan je bil 1. septembra 2022 imenovan za novega izvršnega direktorja, ki je nasledil ustanovitelja družbe in od zdaj nekdanjega izvršnega direktorja Howarda Schultza.

Po globalnem iskanju novega vodje družbe Starbucks se je Narasimhan 1. oktobra 2022 pridružil družbi kot naslednji izvršni direktor in s seboj prinesel skoraj 30 let izkušenj pri vodenju globalnih podjetij s potrošniškim blagom in svetovanju maloprodajnim, živilskim, restavracijskim in e-trgovinskim podjetjem. V zadnjih petih mesecih se je podal na edinstveno poglobljeno doživetje, kjer je potoval in delal s partnerji (zaposlenimi) v več kot 30 trgovinah, proizvodnih obratih in podpornih centrih po vsem svetu ter si na poti pridobil certifikat barista. Poglobil se je v načrte za preoblikovanje Schultzevega podjetja, ki se je 4. aprila 2022 vrnil kot začasni izvršni direktor.

Od lanske vrnitve Schultza je družba Starbucks razkrila strategijo preoblikovanja celotnega podjetja in nadaljevala z več kot 1 milijardo dolarjev visoko naložbo v maloprodajne partnerje in trgovine za prednostna področja, kot so višje plače in povračila za bolniški dopust, nove finančne ugodnosti, posodobljeno usposabljanje in sodelovanje, inovacije in oprema trgovin ter praznovanje kave. Družba je zabeležila 47-odstotno zvišanje tečaja delnic od objave dobička za drugo četrtletje leta 2022 do objave dobička za prvo četrtletje leta 2023 in rast tržne kapitalizacije za približno 40 milijard USD v istem času. Podjetje je v tem časovnem obdobju doseglo tudi 50-odstotni skupni donos delničarjev, s čimer je daleč preseglo indeks S&P 500. Brand Finance je nedavno že sedmo leto zapored razglasil družbo Starbucks za najvrednejšo blagovno znamko na področju gostinstva.

Schultz je na predvečer objave poslal pismo vodstvu družbe - na ogled tukaj.

"Uprava se želi iskreno zahvaliti našemu ustanovitelju Howardu Schultzu, ker je nesebično prevzel vodilni položaj, ko je bilo to potrebno. Odrekel se je odpravnini in dal na stran lastne opravke iz ljubezni do našega podjetja in njegovih partnerjev," je dejala Mellody Hobson, neodvisna predsednica upravnega odbora družbe Starbucks. "Brez njega ne bi bili, kjer smo."

Narasimhan danes uradno prevzema vlogo glavnega izvršnega direktorja in bo ta četrtek, 23. marca, vodil letno skupščino delničarjev družbe Starbucks. Narasimhan bo poleg te nove vloge še naprej član vodstvene ekipe, kjer bo še naprej delil svoja zgodnja spoznanja in vpoglede ter ocenjeval nove priložnosti za rast družbe.

"Laxmanova intenzivna poglobitev v poslovanje, skupaj z njegovimi bogatimi izkušnjami graditelja blagovnih znamk, inovatorja in upravljavca, ga je na edinstven način pripravila na vodenje družbe Starbucks v naslednji fazi rasti," je dejala Hobsonova. "Ta poglobitev je okrepila Laxmanovo razumevanje kulture in vrednot družbe Starbucks. V tem času učenja in poslušanja je že osvojil srca in misli naših partnerjev po vsem svetu."

"Počaščen sem, da lahko uradno nastopim v vlogi izvršnega direktorja družbe Starbucks in vodim to neverjetno ekipo več kot 450.000 partnerjev z zelenimi predpasniki po vsem svetu. Howard, ki je iz nič zgradil znamenito globalno blagovno znamko, ki jo poganja trajna strast za dobrobit človeštva, je postavil resnično izjemen temelj in počaščen sem, da imam priložnost graditi na tej pomembni dediščini," je dejal Narasimhan. "Kot družba, ki povezuje ljudi, imamo neomejene možnosti, da z vsako skodelico kave in vsakim stikom izpolnimo željo naših partnerjev, strank, vlagateljev in skupnosti. Navdušen sem, da lahko sodelujem z našimi partnerji po vsem svetu in odklenem brezmejno prihodnost družbe Starbucks."

O Starbucksu

Od leta 1971 je družba Starbucks Coffee Company zavezana etičnemu pridobivanju in praženju visokokakovostne kave arabica. Danes je družba s skoraj 36.000 poslovalnicami po vsem svetu vodilna pražarna in prodajalec posebnih vrst kave na svetu. Z našo neomajno zavezanostjo odličnosti in našimi vodilnimi načeli prenesemo edinstveno Starbucksovo izkušnjo vsaki stranki. Če želite biti del naše izkušnje, nas obiščite v naših trgovinah ali na spletu na stories.starbucks.com ali www.starbucks.com.

Izjave o prihodnosti

Nekatere izjave v tem dokumentu so izjave o prihodnosti v smislu veljavnih zakonov in predpisov o vrednostnih papirjih. Na splošno je te izjave mogoče prepoznati z uporabo izrazov, kot so "cilj", "predvidevanje", "zaupanje", "nadaljevanje", "lahko", "ocena", "pričakovanje", "menimo", "napovedujemo" "nameravamo", "morda", "obeti", "načrtujemo", "potencial", "napovedujemo", "projektiramo", "iščemo", "moramo", "bomo", "morali bi" in podobnimi izrazi, namenjeni identifikaciji izjave o prihodnosti, čeprav vse izjave o prihodnosti ne vsebujejo teh prepoznavnih besed. Te izjave lahko vključujejo izjave glede trendov ali pričakovanj v zvezi z učinki naših obstoječih in kakršnih koli prihodnjih pobud, strategij, naložb in načrtov, vključno z našim načrtom preoblikovanja, kot tudi gibanja ali pričakovanja v zvezi z našimi finančnimi rezultati in dolgoročno rastjo; naše poslovanje v ZDA in na Kitajskem; naša prizadevanja za okolje, družbo in upravljanje; naše partnerje; gospodarske in potrošniške trende, vključno z vplivom inflacijskih pritiskov; vpliv pretvorbe tujih valut; strateške cenovne ukrepe; preoblikovanje nekaterih tržnih operacij v popolnoma licenčne modele; načrte za racionalizacijo našega delovanja, vključno z odpiranjem, zapiranjem trgovin in spremembami oblik in modelov trgovine; uspeh našega licenčnega razmerja z družbo Nestlé, naše dejavnosti z embaliranimi potrošniškimi izdelki in gostinsko dejavnostjo ter njihovih učinkov na rezultate segmenta razvoja prodajnih kanalov; davčne stopnje; poslovne priložnosti, širitve in nove pobude, vključno s Starbucks Odyssey; strateške prevzeme; naše dividendne programe; stroške blaga in naše strategije za ublažitev; našo likvidnost, denarni tok iz poslovanja, naložbe, sposobnost izposojanja in uporabo prihodkov; nadaljnjo skladnost z našimi zavezami v okviru našega programa kreditiranja in komercialnih zapisov; repatriacijo gotovine v ZDA; verjetnost izdaje dodatnega dolga in veljavne obrestne mere; nadaljnji vpliv pandemije COVID-19 na naše finančne rezultate in prihodnjo razpoložljivost državnih subvencij v zvezi s COVID-19 ali druge javnozdravstvene dogodke; prehod direktorja družbe; program odkupa delnic; našo uporabo gotovine in zahteve po gotovini; pričakovane učinke novih računovodskih izjav in ocenjeni vpliv sprememb davčne zakonodaje ZDA, vključno z davčnimi stopnjami, naložbami, ki se financirajo s temi spremembami, in možnimi rezultati ter učinke sodnih postopkov. Takšne izjave temeljijo na trenutno razpoložljivih poslovnih, finančnih in konkurenčnih informacijah ter so predmet različnih tveganj in negotovosti. Dejanski prihodnji rezultati in trendi se lahko bistveno razlikujejo glede na vrsto dejavnikov, med drugim vključno z nadaljnjim vplivom pandemije COVID-19 na naše poslovanje; regulativnimi ukrepi ali prostovoljnimi ukrepi, ki se lahko uvedejo za omejitev širjenja pandemije COVID-19, vključno z omejitvami poslovanja ali zahtevami glede omejevanja socialnih stikov, ter trajanjem in učinkovitostjo takšnih omejitev; ponovnim pojavom okužb s COVID-19 in kroženjem novih različic COVID-19; nihanji v ameriškem in mednarodnem gospodarstvu ter valutnimi nihanji; sposobnostjo ohranjanja, rasti in izkoriščanja naših blagovnih znamk; sposobnostjo naših poslovnih partnerjev in tretjih ponudnikov za izpolnjevanje svojih odgovornosti in zavez; morebitnimi negativnimi učinki dogodkov, ki vključujejo bolezni, ki se prenašajo s hrano ali pijačo, nedovoljene posege, ponarejanje, kontaminacijo ali napačno označevanje; morebitnimi negativnimi učinki materialnih kršitev naših sistemov informacijske tehnologije v obsegu, ki pomeni bistveno kršitev; materialnimi okvarami naših sistemov informacijske tehnologije; stroški, povezani z izvedbo pobud in načrtov družbe ter njihovo uspešnostjo; novimi pobudami in načrti ali revizijami obstoječih pobud ali načrtov; našo sposobnostjo pridobitve financiranja pod sprejemljivimi pogoji; sprejemanjem izdelkov podjetja s strani naših strank, razvijajočimi se preferencami in okusi potrošnikov ter spremembami potrošniškega vedenja; partnerskimi naložbami, spremembami v razpoložljivosti in stroških delovne sile, vključno s kakršnimi koli prizadevanji za sindikalno organiziranje in našimi odzivi na taka prizadevanja; neuspehom pri privabljanju ali zadržanju ključnih vodstvenih delavcev ali zaposlenih ali uspešnemu prehodu vodilnih delavcev; znatnimi povečanimi logističnimi stroški; inflacijskimi pritiski; vplivom konkurence; inherentnimi tveganji vodenja globalnega podjetja, vključno z morebitnimi negativnimi učinki, ki izhajajo iz ruske invazije v Ukrajini; cenami in razpoložljivostjo kave, mlečnih izdelkov in drugih surovin; učinkom sodnih postopkov in učinki sprememb davčne zakonodaje ter povezanih smernic in predpisov, ki se lahko izvajajo, vključno z Zakonom o zmanjševanju inflacije iz leta 2022 in drugimi tveganji, ki so podrobno opisana v naših vlogah pri Komisiji za vrednostne papirje in borzi, vključno z "Dejavniki tveganja" in "Razprava vodstva in analiza finančnega stanja in rezultatov poslovanja" v zadnjih vloženih periodičnih poročilih družbe na obrazcu 10-K in obrazcu 10-Q ter kasnejših vlogah.

Izjava o prihodnosti ni napoved ali jamstvo za prihodnje dogodke ali okoliščine in do teh prihodnjih dogodkov ali okoliščin morda ne bo prišlo. Ne zanašajte se na te izjave o prihodnosti, ki veljajo samo na datum te objave. Nismo dolžni posodobiti ali spremeniti nobenih izjav o prihodnosti, ne glede na to, ali so posledica novih informacij, prihodnjih dogodkov ali kako drugače.

Na voljo so fotografije/večpredstavnostno gradivo: https://www.businesswire.com/news/home/53364481/en

Veljavna verzija sporocila je izvirno besedilo, ki je napisano v izvirnem jeziku. Prevodi so na voljo le v pomoc in jih je potrebno primerjati z izvirnikom, ki je edina verzija besedila, ki ima lahko pravne posledice.

Kontaktni podatki

Starbucks Contact, Media:
Reggie Borges

press@starbucks.com
206-240-2953


Vir: Starbucks