O-STA

Šest desetletij predanosti: Mary Kay objavlja poglobljeno poročilo o kritičnih področjih trajnostnega razvoja

"Posebno poročilo o trajnostnem razvoju 2023" poudarja okoljski, družbeni in gospodarski trajnostni vpliv globalne kozmetične znamke, ki traja že 60 let

DALLAS-(BUSINESS WIRE)-- Družba Mary Kay Inc., globalna zagovornica korporativne trajnosti in skrbništva, je izdala svoje 'Posebno poročilo o trajnostnem razvoju 2023', ki podrobno opisuje neomajno predanost blagovne znamke obogatitvi življenj žensk in zagotavljanju trajnostne prihodnosti za vse. Ker ikonična kozmetična znamka obeležuje svojo 60. obletnico, je Mary Kay ponosna, da je del globalne koalicije s ključnimi deležniki, ki je usklajena s Cilji trajnostnega razvoja Združenih narodov za doseganje napredka na ključnih področjih okoljske, družbene in gospodarske trajnosti.

"Trajnostni razvoj za nas ni le modna reč, ampak je vtkan v samo strukturo naše blagovne znamke," je dejala Deborah Gibbins, operativna direktorica družbe Mary Kay Inc. "Medtem ko praznujemo svoje letošnje dosežke, ostajamo odločni pri svojem poslanstvu. Zavezani smo k še večji odgovornosti pri sprejemanju gospodarskih, okoljskih in družbenih odločitev, s čimer bomo zagotovili, da zapuščina Mary Kay ni le opolnomočenje žensk, temveč tudi varovanje našega skupnega doma."

V svetu, ki se hitro razvija, je Mary Kay na čelu sprememb, saj se zavzema za ženske in se zaveda njihove izjemne moči pri oblikovanju našega globalnega gospodarstva in spodbujanju pomembnih sprememb na področju trajnostnega razvoja. Poročilo za leto 2023 poudarja pobude, ki jih vodijo ženske po vsem svetu:

Okoljska trajnost

  • Temeljni in dragoceni vir: voda

  • Moč žensk pri ohranjanju

  • Ženske v središču obnove oceana

Družbena trajnost

  • Spreminjanje obraza znanosti po vsem svetu

  • Sprostitev celotnega potenciala podjetnic

  • Rožnata in močna

  • Vodilna vloga pri raziskavah ženskega raka

Gospodarska trajnost

  • Raznolikost in vključenost: Ključni dejavniki inovacij izdelkov

  • Opolnomočenje milijonov podjetnic po vsem svetu

  • Pionirske raziskave enakosti spolov na področju algoritmov in umetne inteligence

Poročilo sledi Poročilu o trajnostnem razvoju in družbenem vplivu 2020-2022 družbe Mary Kay, ki zajema tri stebre trajnosti - gospodarski, okoljski in družbeni. Če želite izvedeti več o globalni trajnostni strategiji družbe Mary Kay, kliknite tukaj.

O družbi Mary Kay

Potem. Zdaj. Vedno. Mary Kay Ash, ena prvih žensk, ki je presegla običajno točko kariernega razvoja žensk in "razbila stekleni strop", je leta 1963 ustanovila svoje sanjsko kozmetično blagovna znamka v Teksasu je z enim samim ciljem: Do obogatiti življenje žensk. Te sanje so se razvile v globalno podjetje z milijoni neodvisnih članov prodajnih služb v skoraj 35 državah. Priložnost družbe Mary Kay že 60 let omogoča ženskam, da z izobraževanjem, mentorstvom, zagovorništvom in inovacijami same določajo svojo prihodnost. Družba Mary Kay je predana vlaganju v znanost o lepoti in proizvodnji vrhunskih izdelkov za nego kože, ličil, prehranskih dopolnil in dišav. Mary Kay verjame v ohranitev našega planeta za prihodnje generacije, zaščito žensk, ki jih prizadenejo rak in družinska zloraba, ter spodbujanje mladih, da sledijo svojim sanjam. Izvejte več na marykayglobal.com, poiščite nas na Facebooku, Instagramu in LinkedInu ali nas spremljajte na Twitterju.

Veljavna verzija sporocila je izvirno besedilo, ki je napisano v izvirnem jeziku. Prevodi so na voljo le v pomoc in jih je potrebno primerjati z izvirnikom, ki je edina verzija besedila, ki ima lahko pravne posledice.

Kontaktni podatki

Mary Kay Inc. Corporate Communications
marykay.com/newsroom
972.687.5332 ali media@mkcorp.com

Vir: Mary Kay Inc.