O-STA

Družba Hilton Worldwide uvedla novo korporacijsko identiteto

Ime in logotip odražata mednarodno rast

MCLEAN, Virginija, ZDA --(BUSINESS WIRE)-- Hilton Worldwide (nekdanja korporacija Hilton Hotels), ki je vodilno globalno nastanitveno podjetje, je danes naznanilo uvedbo novega korporacijskega imena in logotipa. Novo ime, Hilton Worldwide, izraža globalno širino in obseg podjetja, logotip pa vključuje ključne oblikovne elemente, ki odražajo bogato dediščino podjetja Hilton, njegovo vizijo za prihodnost in zavezanost k odličnosti storitev.

"To je neverjetno dinamičen čas v zgodovini našega podjetja. Veseli smo, da tik pred uspešno selitvijo v naš novi globalni sedež uvajamo našo korporacijsko identiteto, ki bolje predstavlja kdo smo danes in kakšne so naše želje za napredek podjetja," pravi Christopher J. Nassetta, predsednik in glavni izvršni direktor podjetja Hilton Worldwide. "Med tem, ko sta se naše korporacijsko ime in logotip spremenila, pa najboljši del našega podjetja - strast, zavezanost in visoki standardi članov naše ekipe, ki našim gostom omogočajo izjemne izkušnje - ostaja enak."

Novo korporacijsko ime in logotip sledita nedavni preselitvi globalnega sedeža podjetja iz Beverly Hillsa v Kaliforniji v mesto McLean v Virginiji. Te spremembe se zrcalijo tudi v notranji uvedbi osvežene vizije, misije, vrednot in ključnih strateških prioritet podjetja, ki naj bi bolj jasno predstavile načine poslovanja in načrtovanja doseganja ciljev podjetja Hilton.

Portfelj podjetja Hilton Worldwide vključuje deset blagovnih znamk in zajema več kot 3300 hotelov v 77 državah sveta. Podjetje bo v tem letu odprlo več kot 300 hotelov.

Podrobnosti oblike logotipa

Poleg besede "worldwide" novi logotip združuje vse člane organizacije iz vseh delov sveta, ki delijo isto vizijo uspeha. Stilizirana črka H v barvah zlata in platine odraža kvaliteto, status in bogastvo dediščine podjetja Hilton. Obe polovici črke sta odsevni, kar nas spomni na slavno zgodovino in živahno prihodnost podjetja, odprte polkrožne linije pa so vabljive in simbolizirajo svet potovanja, saj s svojo obliko namigujejo na zaobljene robove sveta, na lok na mostu ali na posteljne končnice.

Logotipi in podobe blagovnih znamk hotelov, ki so člani skupine Hilton Worldwide, vključno s Hilton Hotels, bodo ostali nespremenjeni, blagovna znamka Hilton HHonors pa bo prevzela temeljne elemente nove korporacijske identitete in logotip.

"Novo označevanje korporacije in blagovne znamke Hilton HHonors omogočajo posameznim znamkam hotelov, da še naprej gradijo svoje značilne identitete in hkrati predstavljajo skupne povezave in močen vrednostni predlog programa HHonors," pravi Paul Brown, predsednik oddelkov za Globalne blagovne znamke in poslovne storitve podjetja Hilton.

O korporaciji Hilton Worldwide

Hilton Worldwide je vodilno globalno nastanitveno podjetje, ki zajema različne elemente nastanitvenega sektorja - od luksuznih hotelov in letovišč, ki ponujajo velik nabor storitev, do apartmajev za podaljšano bivanje in hotelov srednjega cenovnega razreda. Hilton Worldwide že 90 let ponuja ljudem, ki potujejo poslovno ali ljubiteljsko, najboljše nastanitve, storitve, udobje in cene. Podjetje je zavezano nadaljevanju svoje tradicije zagotavljanja izjemnih izkušenj gostom vseh svojih globalnih znamk. Blagovne znamke korporacije zajemajo več kot 3300 hotelov v 77 državah in vključujejo prestižne objekte, kot so Waldorf Astoria Hotels & Resorts, Conrad Hotels & Resorts, Hilton, Doubletree, Embassy Suites Hotels, Hilton Garden Inn, Hampton Inn & Suites, Homewood Suites by Hilton, Home2 Suites by Hilton in Hilton Grand Vacations. Poleg tega podjetje upravlja s Hilton HHonors® nagradnim programom svetovnega razreda, ki je namenjen gostom članov Hilton Worldwide.

Za dodatne informacije o podjetju obiščite spletno stran: www.hiltonworldwide.com.