O-STA

Allied Telesyn s prenovljenimi spletnimi stranmi in bazo znanja

Allied Telesyn je pred kratkim oblikovno in vsebinsko prenovil svoje spletne strani, kjer je od sedaj moč najti tudi bazo znanja s skoraj 1.200 odgovori na pogosto zastavljena vprašanja.

Dunaj, 22.11.2001 Allied Telesyn je pred kratkim oblikovno in vsebinsko prenovil svoje spletne strani (www.alliedtelesyn.com) ter dodal nekaj rubrik za pomoč uporabnikom njihovih izdelkov in storitev. Med njimi tudi bazo znanja, kjer je moč najti skoraj 1.200 odgovorov na pogosto zastavljena vprašanja.

Baza znanja je na voljo 24 ur na dan, vse dni v letu, odgovor pa tehnična služba posreduje že v nekaj minutah. Razdeljena je na štiri sklope – "Poišči odgovor", "Moje stvari", "Povratne informacije" ter "Storitve in podpora". »Za prenovo oz. izpopolnitev spletnih strani smo se odločili predvsem zaradi tega, da bi uporabnikom zagotovili preprost dostop do izdelkov in storitev ter jim hitro odgovorili na pogosto zastavljena vprašanja," je dejal Miodrag Šundič, podpredsednik prodaje in direktor prodaje za vzhodno Evropo pri podjetju Allied Telesyn.

V rubriki "Poišči odgovor" so shranjeni odgovori na vprašanja, ki se pogosto pojavljajo pri namestitvi in konfiguraciji izdelkov (navedene so skupine izdelkov, npr. usmerjevalniki, stikala, VoIP ...). Odgovore je moč najti tudi po ključnih besedah ali frazah (podobne in podrobne fraze, zloženi izrazi). V rubriko "Moje stvari" se lahko uporabniki prijavijo z geslom in preverijo status zastavljenih vprašanj, jih poljubno spreminjajo ali dostopajo do zaupnih informacij. "Povratne informacije" ter "Storitve in podpora" pa sta poglavji, namenjeni pripombam in predlogom uporabnikov njihovih spletnih strani oz. za presnemavanje gonilnikov ali ostalih informacij.

Prenovljeni sta tudi rubriki "Nadgradnja programske opreme" in "Dokumentacija". Pregledovanje po izdelkih je preprosto, mogoče pa je programsko nadgraditi in najti dokumentacijo tudi za tiste izdelke, ki so jih v podjetju prenehali izdelovati.

S prenovo spletnih strani so pri Allied Telesynu uresničili vizijo, kako na preprost in uporaben način nuditi uporabniku njihovih storitev tehnično podporo kar preko spleta. Z bazo znanja pa so dopolnili program Net.Cover, sestavljen iz celovite palete paketov storitev, ki vključujejo storitve za vzdrževanje izdelkov ter storitve na samem mestu, kjer je omrežje.

Allied Telesyn – podjetje za omrežne sisteme

Ameriško podjetje Allied Telesyn deluje od leta 1987 in zaposluje več kot 2.000 ljudi. Sedeža podjetja sta na Japonskem (Tokio) in v ZDA (Bothell), svoja predstavništva pa imamo v 11 državah po vsem svetu (evropsko je v Amsterdamu). Izdelujemo vrhunsko omrežno opremo za mala in velika omrežja, internet (usmerjevalnike, razdelilnike, stikala, vmesnike LAN, pretvornike signalov, medije …)ter izdelke Ethernet, Fast Ethernet in Gigabit Ethernet. Tako smo edini svetovni ponudnik celovitih rešitev za vse omrežne infrastrukture, od adapterskih kartic do usmerjevalnikov. Vsem izdelkom zagotavljamo kvaliteto, garancijsko in pogarancijsko vzdrževanje in brezplačno tehnično podporo. Na voljo so prek velike mreže svetovalcev, prodajalcev in katalogov, predstavljeni pa so tudi na spletni strani www.alliedtelesyn.com.