O-STA

Argeta za 1.000 km daljša od Velikega zidu na Kitajskem

ali

47 nogometnih igrišč

ali

125 tovornih vagonov vlaka

ali

5 polnih olimpijskih bazenov

predstavlja

100.000.000 proizvedenih 95-gramskih dozic Argete v letu 2009

Skupina Droga Kolinska je ob zaključku poslovnega leta 2009 povzela nekaj poslovnih in drugih dosežkov, ki jih je v preteklem letu dosegla z eno izmed svojih najuspešnejših blagovnih znamk - delikatesnim namazom Argeta.

V letu 2009 so v Drogi Kolinski v obratih v Izoli in v Sarajevu proizvedli in na trgih, kjer so prisotni, tudi prodali 10.000 ton Argete, kar predstavlja 120 milijonov kosov tega priljubljenega delikatesnega namaza. To pomeni, da vsako sekundo Argeto odprejo štirje ljudje. Poseben dosežek je tudi 100.000.000 proizvedenih 95-gramskih dozic Argete. Če bi vse v letu 2009 proizvedene 95-gramske dozice Argete postavili eno za drugo, bi bila vrsta Arget dolga kar 7.400 kilometrov, kar pomeni, da bi bila kar 1.000 kilometrov daljša kot Veliki zid na Kitajskem.

Droga Kolinska je z blagovno znamko Argeta v letu 2009 zabeležila skupno 12-odstotno tržno rast v primerjavi z letom 2008, optimistično rast pa napoveduje tudi za leto 2010:

"Argeta je, poleg Cockte, kave Barcaffe, Donata Mg, Smokija in še nekaterih drugih, ena izmed vodilnih blagovnih znamk v našem portfelju. Leta 2007 smo se odločili za strategijo fokusa, kar pomeni osredotočenje na ključne blagovne znamke. Na ta način smo Argeto zgradili v še močnejšo blagovno znamko in v letu 2010 predvidevamo njeno 10-odstotno rast prodaje. Dosegli jo bomo predvsem z rastjo na obstoječih in širitvijo na nove, zahodne trge. Za letošnje leto načrtujemo tudi posodobiti embalažo, še bolj okrepiti našo prisotnost na prodajnih mestih ter uvesti še kakšen nov okus. Naš osrednji poslovni cilj je povečati prepoznavnost Argete na tistih trgih, kjer je to potrebno, in še bolj utrditi njen položaj najokusnejšega in najbolj priljubljenega delikatesnega namaza med njenimi uporabniki," je o načrtih Droge Kolinske povedal Enzo Smrekar, član uprave Droge Kolinske.

Argeta pašteta številka 1 v Sloveniji, BiH, Makedoniji in na Kosovem

Argeta ima na vseh trgih, kjer je prisotna, močan tržni položaj: po tržnem deležu je št. 1 v Sloveniji, BiH, Makedoniji in na Kosovem ter št. 2 v Srbiji, Avstriji in Švici; na trgih, kjer je prisotna v ribjem segmentu, je v njem tudi vodilna. Asortiman Argete sestavlja 10 okusov: kokošja Argeta, Argeta Pikant, Argeta Light, jetrna, puranja, lososova in tunina Argeta, Tuna Siciliana in dva okusa za najmlajše Argeta Junior Original in Argeta Junior Pizza.

Argeta pomaga mladim

Aktivnosti blagovne znamke Argeta so bile v letu 2009 prav tako močno usmerjene na družbeno odgovorne akcije, s katerimi je Droga Kolinska želela pomagati predvsem našim najmlajšim. Tako je v Sloveniji Argeta obdarila 10.000 prvošolčkov na njihov prvi šolski dan z Argeta paketom (urnik, mapa, zvezek); prav tako pa Droga Kolinska podpira Argeta razred, v okviru katerega štipendira 30 dijakov in dijakinj z območja slovenske Obale. V Srbiji so pod okriljem blagovne znamke Argeta uredili otroška igrišča, v BiH je Argeta obdarila otroke v vrtcih, na Kosovu pa je Droga Kolinska v imenu Argete organizaciji SOS Kinderdorf donirala za vsak prodan namaz Argeta Junior 10 % prodajne vrednosti.

Dodatne informacije: Suzana Bagari, direktorica odnosov z javnostmi Skupine Droga Kolinska, 01/47211-623, suzana.bagari@drogakolinska.com

Na fotografiji: Tovarna v Izoli