O-STA

Cockta z drznim izzivom za mlade

Cockta v prihodnjih mesecih napoveduje regionalni pohod, ki se bo razširil na trge Slovenije, Hrvaške, Srbije, Makedonije, Bosne in Črne Gore. Pijača naše in vaše mladosti se vrača z atraktivno zgodbo, ki jo bodo gradili mladi. Cockta je namreč zasnovala edinstveno regionalno kampanjo z mednarodnim natečajem Nevergreen, v katerem se mladi potegujejo za vlogo v Cocktinem TV oglasu in spletni nadaljevanki Nevergreen.

Cockta ostaja kultna blagovna znamka, ki se je zasidrala v življenja vseh generacij. Zanjo so značilne edinstvene sestavine, kot so plodovi šipka, zelišča in vitamin C. Recept Cockte sicer ostaja strogo varovana skrivnost, dejstvo pa je, da Cockta ne vsebuje kofeina in ortofosforne kisline, agresivne sestavine, ki je sicer značilna za gazirane pijače.

Cockta se bo v prihodnjih mesecih širši javnosti predstavila z inovativno zasnovano regijsko kampanjo, ki so jo pri Drogi Kolinski vezali na 6 držav: Slovenijo, Hrvaško, Srbijo, Makedonijo, Črno Goro in Bosno in Hercegovino. Del nje je mednarodni natečaj, v katerem Cockta poziva mlade, da se prijavijo na avdicije in se potegujejo za ekskluzivne vloge v TV oglasu in spletni nadaljevanki Nevergreen, ki se bo vrtela v prihodnjih mesecih. Avdicijo bo možno opraviti na 3 načine: preko spletne strani www.cockta.eu, z udeležbo na dveh Nevergreen avdicijah, ki se bosta odvijali 5. marca v Dramskem gledališču v Beogradu in 11. marca v MMC studiu v Zagrebu; tretja možnost prijave pa se bo odvijala na terenu, kjer se bodo mladi lahko na licu mesta prijavili kar pri promotorjih blagovne znamke Cockta. Mednarodno žirijo, ki bo v finalu izbrala 6 nadarjenih posameznikov, bodo sestavljali srbski scenarist in kritik Aleksandar Radivojević, razvpita hrvaška zvezdnica Ella Dvornik in srbski igralec Serger Trifunović. V Cocktinem TV oglasu in spletni nadaljevanki Nevergreen bo tako zaigralo 6 nadarjenih posameznikov, ki bodo v prihodnjih mesecih postali prepoznavni obraz Cocktine regionalne kampanje.

Rosana Turk, regionalni brand manager Droge Kolinska, je prepričana, da Cockta ostaja najznačilnejša predstavnica blagovnih znamk: "Cockta je del naše kulturne identitete in ponosna sem, da soustvarjamo zgodbo o pijači naše in vaše mladosti. Vesela sem, da bomo vanjo aktivno vključili mlade, ki bodo na spletnih castingih in tistih v živo dobili svojo priložnost. Čas je, da svetu ponovno pokažemo Cocktino mladost in novo kreativno preobleko, s katero jo bomo približali tudi mlajši generaciji, ki Cockto vidi drugače kot mi."

Mednarodni Cocktin natečaj pa še zdaleč ni edina novost kampanje, ki bo obnorela Slovenijo, Hrvaško, Srbijo, Makedonijo, Bosno in Črno Goro. Cocktini privrženci bodo uživali ob poletnih promocijah, Cocktinih okusih in prenovljeni celostni podobi, ki bo osvojila staro in mlado. Kultna blagovna znamka se torej vrača v novi preobleki.

Suzana Bagari

Odnosi z javnostmi Skupine/Group Public Relations

Kolinska ulica 1, 1544 Ljubljana, Slovenija
Telefon: +386 1 4721 623, Telefaks: +386 1 4721 502