O-STA

Cockta v pločevinki razveselila mlade obiskovalce Planice

Ljubljana, 23. marec 2010 - Cockta, priljubljena brezalkoholna pijača, ki že vrsto let razveseljuje svoje navdušene potrošnike, je na letošnjem Svetovnem prvenstvu v smučarskih poletih v Planici z novim izdelkom obdarila več kot 4200 otrok. Prva predstavitev Cockte je bila leta 1953, prav v Planici. Letos pa je Cockta v Planici zasijala tudi v novi pločevinki.

Dolgoletna povezanost Cockte s smučarskimi poleti v Planici, se je skozi sponzorsko sodelovanje na prireditvah svetovnega pokala v Planici, obdržala v zavesti potrošnikov vseh 57 let. Cockta je tudi letošnje leto s svojim sodelovanjem popestrila že tako razburljive polete na planiški velikanki in tokrat najmlajše obiskovalce presenetila z novim izdelkom - Cockto v pločevinki. 3000 otrok, ki jih je v Planico popeljala Zavarovalnica Triglav, in 1200 otrok, ki jim je izlet k velikanki omogočil organizator poletov, se je veselilo Cockte v povsem drugačni preobleki. Nova embalaža, 0,25-litrska pločevinka Cockte, ki bo od aprila naprej na voljo ljubiteljem Cockte na slovenskem, hrvaškem, bosanskem, srbskem in črnogorskem trgu, je nastala s posluhom za želje potrošnikov in kaže na neprestani razvoj te priljubljene pijače.

Pločevinka se ponaša s t.i. slim obliko, ki s svojim izgledom na jugovzhodni trg osvežilnih pijač prinaša precejšnjo novost, hkrati pa je tudi prva regijska pijača, ki je na voljo v pločevinki. Nova preobleka Cockte bo postregla še z dodatnim presenetljivim detajlom: na pločevinki je prisoten poseben indikator temperature v obliki snežinke, ki s spreminjanjem barve potrošniku pokaže, kdaj je pijača ohlajena na ustrezno temperaturo in najbolj primerna za pitje.

Cockta je z izstopajočo preobleko postavila nov mejnik v razvoju in nenehnem izboljševanju kakovosti brezalkoholnih osvežilnih pijač, čemur v Skupini Droga Kolinska namenjajo veliko pozornosti in sredstev. Slednje je izpostavil Slobodan Vučićević, predsednik uprave Skupine Droga Kolinska, ki pravi, da sta neprestano investiranje v kakovost in razvoj vseh ključnih blagovnih znamk osnovna elementa poslovne strategije podjetja. "Osredotočili smo se na programe in blagovne znamke, ki nam pomenijo največ. Prav zato sredstva vlagamo v znamke s tradicijo, ki s seboj nosijo poseben pomen, ki presega zgolj poslovni dobiček. Hkrati pa so te blagovne znamke, med katerimi je tudi Cockta, za nas neusahljiv vir svežega navdiha. Bistveno je neprestano posodabljanje asortimana izdelkov in sledenje sodobnim smernicam v tehnologiji, vse s ciljem zadovoljiti potrošnike. Naš cilj je postati ena izmed prvih treh najbolj priljubljenih pijač regije v svoji kategoriji, k čemur bo zagotovo pripomoglo tudi sledenje zastavljeni razvojni strategiji," je še dejal Vučićević.

Andrej Bele, generalni direktor programa pijač Skupine Droga Kolinska pa je povedal: "Pri razvoju nove embalaže Cockte smo prisluhnili željam naših porabnikov, zato smo pločevinko opremili z indikatorjem temperature, kar jo zagotovo uvršča med pomembne novosti na trgu. Indikator temperature deluje tako, da se znak na pločevinki ob primerni temperaturi pijače iz belega spremeni v modro barvo. Tako je popolnoma jasno, kdaj je Cockta ohlajena na primerno temperaturo in najokusnejša za odžejanje."

Leta 1953 Cockta prvič v Planici

Prva promocija Cockte v Planici je potekala marca leta 1953. Planica je bila tega leta povsem v znamenju Cockte. Obiskovalce planiške prireditve so na vsakem koraku, vse od železniške postaje v Ratečah pa do planiške velikanke, pričakali plakati, ki jih je oblikoval arhitekt Uroš Vagaja. Deklice v rdečih oblekah so okrog vratu nosile lesene zabojčke s stekleničkami in obiskovalcem delile Cockto. Tega leta je bila narejena prva povezava Cockte s smučarskimi skoki in Planico kot simbolom Slovencev. Ta povezava se je skozi sponzorstva in vsakoletno sodelovanje na prireditvah svetovnega pokala v Planici obdržala v zavesti potrošnikov do danes.

Dodatne informacije: Suzana Bagari, direktorica odnosov z javnostmi Skupine Droga Kolinska, 01/47211-623, suzana.bagari@drogakolinska.com