Hrvaškemu turizmu se investicija v spletno oglaševanje v Sloveniji že vrača
"Za našo spletno promocijo v Sloveniji smo kot dobri poznavalci e-marketinga izbrali spletno oglaševalsko omrežje Central Iprom, ki nam omogoča zares optimalno izkoriščanje oglaševalskega denarja, saj plačujemo izključno za točno določene potencialne naročnike"
Podjetje Iprom, vodilni slovenski ponudnik tehnologij za spletno oglaševanje, je s hrvaškim podjetjem Emporion, lastnikom spletnega mesta adriatica.net, sklenilo celoletno pogodbo za spletno oglaševanje v letu 2002. Novo sodelovanje temelji na oglaševanju hrvaškega turističnega portala adriatica.net (www.adriatica.net) v slovenskem oglaševalskem omrežju Central Iprom, preko katerega bo podjetje Emporion dosegalo veliko število uporabnikov slovenskega spleta.
Podjetji sta sicer začeli sodelovati že v začetku letošnjega leta in se je tovrstno sodelovanje, po podatkih podjetja Emporion, pokazalo kot zelo uspešno. Oglaševalsko omrežje Central Iprom omogoča doseg velikega dela slovenske populacije, ki je zainteresirana za počitnice na Hrvaškem. O tem dovolj zgovorno govori podatek, da je v tem času spletne strani adriatica.net obiskalo več kot 100.000 Slovencev. Obenem je v istem obdobju 12.900 gostov prek omenjenih spletnih strani tudi rezerviralo namestitev. Največ jih je bilo iz Slovenije, Italije, Nemčije, s Poljske in Češke. Podjetje Iprom je poleg oglaševanja prevzelo tudi trženje spletnega oglaševalskega prostora na slovenskem delu turističnega portala adriatica.net. S tem so naredili prvi korak k širitvi omrežja Central Iprom na Hrvaško, s podjetjem Emporion pa so v teku tudi pogovori o globljem sodelovanju pri širitvi infrastrukture za spletno oglaševanje na Hrvaškem s slovensko programsko opremo.
Pomembnost slovenskega trga
Slovenski trg je za Hrvaško izjemno pomemben, saj skoraj 40 odstotkov Slovencev preživlja svoje počitnice na Hrvaškem. Dinamično slovensko spletno tržišče bi bilo težko ali celo nemogoče osvojiti brez pomoči partnerjev, kakršen je Iprom. »Sodelovanje s Central Ipromom se je začelo v začetku leta 2001 in se bo nedvomno uspešno nadaljevalo v naslednjem letu. Z velikim dosegom populacije, ki je zainteresirana za oddih na Hrvaškem, in s fiksnimi cenami na obiskovalca se je oglaševanje na Central Ipromu pokazalo kot zelo učinkovito in trajno,« je povedala Mihaela Rojnić, vodja marketinga in prodaje pri podjetju Emporion. Ana Čolić, vodja marketinga pri istem podjetju pa je dodala: »Za našo spletno promocijo v Sloveniji smo kot dobri poznavalci e-marketinga izbrali spletno oglaševalsko omrežje Central Iprom, ki nam omogoča zares optimalno izkoriščanje oglaševalskega denarja, saj plačujemo izključno za točno določene potencialne naročnike«.
Spletno mesto adriatica.net je sestavljeno iz več kot 50.000 strani, prevedenih v 8 svetovnih jezikov (dva sta še v pripravi) in baze 7.000 namestitvenih enot v 200 krajih (privatne sobe, hoteli, vile in apartmaji v svetilnikih). V letu 2001 so spletne strani adriatica.net zabeležile več kot 15.000.000 obiskov. Za sezono 2002 pa adriatica.net načrtuje dvakrat večje število partnerjev in ponudbo več kot 10.000 namestitvenih enot, 200 hotelov, prodajo jadranskih svetilnikov, »Adventure tours« na hrvaškem Jadranu ter novosti, kot so ponudba navtičnega turizma, spletna trgovina in otvoritev poslovalnice v Ljubljani.
O portalu Adriatica.net:
Portal adriatica.net je hrvaška turistična agencija na internetu, ki jo je junija lani odprl Emporion, hrvaško zasebno podjetje, ustanovljeno leta 1991. Adriatica.net je svoje poslovanje zasnovala na velikih turističnih potencialih Hrvaške, dežele, ki na svojem geografsko majhnem ozemlju ponuja velike možnosti za vsakovrsten oddih. Trenutno je portal adriatica.net na voljo v osmih različnih jezikih (hrvaščini, slovenščini, angleščini, nemščini, italijanščini, madžarščini, češčini in poljščini), kmalu pa bo na voljo tudi slovaška različica strani.
Dodatne informacije:
Mihaela Rojnić, vodja marketinga in prodaje
mihaela@adriatica.net
Emporion d.o.o. adriatica.net
Rendićeva 28 b-c
Tel: 00385 1 3644 461
Faks: 00385 1 3644 463
www.adriatica.net
O podjetju Iprom d.o.o.:
Podjetje Iprom d.o.o. je nastalo marca leta 1999. V začetku naslednjega leta je ustanovilo prvo slovensko spletno oglaševalsko mrežo Central IPROM. Danes podjetje Iprom zakupuje in trži oglasni prostor na preko 240-ih kakovostnih slovenskih spletnih straneh. Na podočju spletnega oglaševanja sodelujejo s podjetji: Debitel, Gambit Trade, Bofex - BigBang, Dom Müller, Quantum, Tobačna Ljubljana, Renault, Neckermann, Brest, Hrvaško podjetje Emporion, Krka, Carantania Film in drugimi.